Просування в Instagram — це вид маркетингу в Instagram, який передбачає підвищення охоплень, коментарів, клікабельності публікацій та Stories за допомогою платних інструментів соціальної мережі.
Нижче ви можете переглянути запис онлайн-конференції «Messenger Marketing» на нашому YouTube-каналі від амбасадору SendPulse Анни Мельничук. Ви дізнаєтеся, чого чекати від Instagram-каналів та як користуватися новими алгоритмами цієї популярної платформи.
Далі ми детально розповімо, чому просування важливе для бізнесу, які кроки потрібно зробити, а також отримаєте кілька корисних рекомендацій для досягнення бажаних цілей у Instagram.
Чому бізнесу необхідно просування в Instagram
Кількість активних користувачів в Instagram вже перевищила два мільярди людей. За статистикою, 6 з 10 Instagram-користувачів щодня відвідують свій акаунт, 70% людей щодня переглядають Stories, 90% стежать принаймні за одним бізнес-профілем, а 83% використовують соціальну мережу для пошуку продуктів та послуг. Про що говорять ці дані загалом?
Instagram, окрім платформи для взаємодії з друзями, давно став чудовим маркетплейсом. Ця соціальна мережа допомагає збільшувати цільову аудиторію, вирощувати лояльних покупців, підвищувати залученість, конвертувати підписників у клієнтів, підвищувати продажі, зміцнювати довіру до бренду. Тому, просування в Instagram активно використовують інфобізнесмени, магазини, туристичні агенції, страхові компанії, адвокати, консультанти, кав'ярні та ресторани, блогери, видавництва, екскурсоводи, фрілансери, діджитал-компанії та інші.
Детальніше про те, які інструменти можна використовувати в Instagram для досягнення своїх маркетингових цілей, ви дізнаєтесь у наступному розділі.
Інструменти просування у Instagram
Крім реклами, Instagram надає можливість платного підвищення охоплень постів та Stories шляхом підняття свого контенту у топ видачі. Далі ми докладніше розповімо, як працює ця функція.
Просування публікацій у Instagram
Просування постів, як і створення реклами, доступне лише для бізнес-профілів у Instagram. Тому, перш за все необхідно перетворити свій особистий профіль на професійний. Детальніше про те, як це зробити, читайте тут.
Просувати публікації в Instagram можна кількома способами. Перший – використовувати спеціальну кнопку, яка відображається прямо під постами, як показано на скріншоті нижче. Зверніть увагу, що для кожної публікації вам буде доступна детальна статистика.
Після того, як ви натиснете кнопку «Просувати публікацію», перед вами з'являться налаштування. На першій сторінці виберіть мету просування.
Далі налаштуйте цільову аудиторію. Ви можете вибрати її автоматично або вручну, вказавши вік, стать, регіон та інші характеристики.
На наступному етапі встановіть термін просування та вкажіть суму, яку ви готові вкласти. Зауважте, що за допомогою пересування повзунка ви вказуєте денний бюджет. На цій сторінці після вибору тривалості просування та бюджету буде відображено приблизне охоплення публікації.
Перевірте, чи всі параметри просування ви вказали правильно. Також додайте дані банківської картки та натисніть «Просувати публікацію».
Ще один спосіб просування доступний прямо зі сторінки через кнопку «Рекламні інструменти».
Якщо ви просуваєте свій бізнес ще й у Facebook, тоді підключіть свою сторінку до професійного облікового запису в Instagram і скористайтеся можливостями програми Meta Business Suite.
З його допомогою ви можете просувати пости у Facebook та Instagram, відповідати на повідомлення та коментарі у цих двох соціальних мережах та відстежувати детальну статистику.
Читайте далі та дізнаєтеся, як збільшити охоплення своїх Stories.
Просування Stories
Щоб почати просувати Stories, спочатку опублікуйте їх, а потім натисніть «Просувати» в меню знизу.
Після, як і у випадку з публікаціями, крок за кроком налаштуйте параметри просування, починаючи з мети.
Кнопка «Просування» у вашому профілі
Цей спосіб просування вашого контенту в Instagram має величезну перевагу в порівнянні з попередніми. Він дозволяє вам зекономити час на виборі найкращих публікацій для просування. Завдяки цьому ви матимете перед собою найпопулярніші публікації, які заслуговують вашої уваги. Все, що залишається зробити, це обрати те, що вам більш усього подобається. Цей варіант ідеально підходить власникам бізнесу, яким важко визначитися, який саме контент просувати.
Співпраця з інфлюенсерами
Як ви знаєте, реклама в Instagram набирає все більших обертів через велику кількість користувачів і неймовірну популярність платформи. Багато людей користуються Instagram, щоб дізнатися більше про товари та придбати їх. Саме тому дуже доцільною є співпраця з лідерами думок. Згідно зі статистикою, приблизно 72% маркетологів використовували Instagram для інфлюенсер-кампаній у 2022.
Бренди замовляють рекламу не тільки у інфлюенсерів-мільйонників, але й у народних блогерів. Вони тестують товари і діляться своїми враженнями в Stories або публікаціях на сторінці. Оскільки блогери мають високий рівень довіри серед аудиторії, бізнеси отримують більшу кількість відвідувань профілю, сайту та лідів, а також збільшують кількість продажів та доходу.
Як бачите, все досить просто, проте перш ніж приступити до роботи, ознайомтеся з першими кроками в просуванні.
Як почати просування в Instagram
- Знайдіть та вивчіть своїх конкурентів
- Створіть портрет цільової аудиторії
- Складіть маркетинговий план
- Створіть свою першу кампанію з просування та проаналізуйте статистику
Щоб не витрачати зайві гроші, а також не перевищувати свій ліміт витрат на рекламу, вам знадобиться план.
- Знайдіть та вивчіть своїх конкурентів. Подивіться, як вони ведуть свій профіль у Instagram, які рекламні інструменти використовують, яка їхня аудиторія, проаналізуйте рівень залученості. Для перегляду реклами конкурентів використовуйте Бібліотеку реклами. У ній ви можете вибрати країну, в якій хочете переглянути конкурентів, платформу (Facebook, Instagram, Messenger) і статус публікації: активні та неактивні пости, що просуваються, а також рекламу.
- Створіть портрет цільової аудиторії. Максимально детально опишіть своїх потенційних підписників та клієнтів. Дізнайтеся їх вік, стать, інтереси, захоплення та інші характеристики, які ви зможете використовувати для більш детального таргетингу.
- Складіть маркетинговий план. Встановіть цілі та завдання, часові рамки, оберіть способи та інструменти просування, визначте бюджет на просування. Ліміт витрат не дозволить витратити більше допустимої суми та вийти в мінус. Тому, не нехтуйте цим пунктом. Наприклад, ви можете встановити ліміт витрат на одну публікацію або Stories та розрахувати бюджет на місяць залежно від їх кількості. А можете визначити спочатку місячний бюджет, а потім кількість одиниць контенту, що просуваються, і ліміт витрат на кожну з них. Існують різні підходи — виберіть найбільш оптимальний та результативний для свого бізнесу.
- Створіть свою першу кампанію з просування та проаналізуйте статистику. Зафіксуйте у своєму плані отримані результати та подумайте, як ви можете їх покращити. Головне, вносити зміни поступово, щоб зрозуміти точно, що приносить позитивний результат. Намагайтеся робити одну зміну за один раз. Наприклад, змініть мету публікації або сторіс, параметри цільової аудиторії, денний бюджет, а потім проаналізуйте статистику. Так крок за кроком удосконалюйте свою стратегію просування в Instagram, ставте нові цілі та досягайте бажаних результатів. Щоб полегшити вам шлях у цій нелегкій справі, ми підготували вам кілька корисних рекомендацій у розділі нижче.
Рекомендації щодо просування в Instagram
- Діліться коментарями клієнтів
- Подумайте про партнерство з інфлюенсерами
- Проводьте опитування у ваших Instagram історіях
- Створюйте пости та сторіс для підвищення коментарів
- Підключіть чат-бота
- Очищайте та оновлюйте розділ Актуальне (Highlights)
- Створюйте мультипосилання
- Використовуйте різні інструменти просування Instagram
Ознайомтеся з порадами, які допоможуть вам удосконалити стратегію просування в Instagram, збільшити кількість підписників та продажів, а також підвищити лояльність.
- Діліться коментарями клієнтів. Завжди є гарною ідеєю показати підписникам, що є люди які люблять ваш продукт або задоволені вашим сервісом. Діліться цими відгуками з вашими підписниками. Ви можете додовати їх як в історії, пости, так і в актуальне. Це допоможе вам підвищити рівень довіри потенційних клієнтів до вашого бренду.
- Подумайте про партнерство з інфлюенсерами. Співпраця з лідерами думок може значно підвищити видимість вашого бренду в мережі. Це не означає, що вам потрібно звертатися до мільйонників та витрачати купу грошей на рекламу. Ви можете почати з маленької колаборації з людиною, яка має вплив у вашій індустрії, а також достатню кількість підписників. Більш того, ви можете завоювати увагу фоловерів інфлюенсерів шляхом відмітки цієї особи та її бізнесу у себе в сторіз, що допоможе вам отримати репост та безкоштовне просування.
- Проводьте опитування у ваших Instagram історіях. Люди люблять брати участь в опитуваннях за умови якщо вони цікаві. Продумайте, що буде актуальним для вашого бізнесу і вашої цільової аудиторії. Ці питання повині інтригувати і заохочувати підписників відповісти. При цьому пам’ятайте, що не треба переходити на особисте і висловловлювати якісь думки, які можуть бути невірно трактовані вашою аудиторією. Як приклад можете запитати щось безпосередньо пов’язане з вашим продуктом. Таким чином, ви зможете дізнатися, що саме людям подобається і що вони б хотіли покращити.
- Створюйте пости та сторіс для підвищення коментарів. У своїй контент-стратегії дуже важливо вибудовувати діалог, а не монолог. Це не тільки зміцнює взаємини з аудиторією, а й допомагає підняти видимість своїх постів завдяки лайкам, коментарям, репостам. Щоб стимулювати взаємодію, використовуйте розумну критику, несподівані провокаційні заголовки та заяви, зрозумілий підписникам гумор, історії, мотиваційні промови та інший контент, що викликає певні емоції.
- Підключіть чат-бота. Створити віртуального помічника для Instagram можна без спеціальних навичок за допомогою безкоштовного конструктора чат-ботів SendPulse. Чат-бот допомагає автоматизувати комунікацію з цільовою аудиторією, своєчасно реагувати на позначки у Stories, приймати оплату і навіть перевіряти підписку клієнтів на обліковий запис. За допомогою віртуального помічника ви зможете автоматизувати відповіді на поширені запитання і розвантажити службу підтримки, а також взаємодіяти з сотнями підписників одночасно 24/7.
- Очищайте та оновлюйте розділ Актуальне (Highlights). Ця рекомендація має не зовсім пряме відношення до просування, проте вона впливає на перше враження потенційних підписників. У розділ «Актуальне» бренди додають нові Stories, проте багато хто забуває періодично видаляти старі. Це призводить до того, що перш ніж побачити справді актуальну інформацію, користувачам доводиться гортати сотню Stories п'ятирічної давності, що негативно позначається на першому враженні та довірі.
- Створюйте мультипосилання. Це сторінка, на яку ви можете додати всю необхідну інформацію про компанію, включаючи фото, посилання на важливі розділи сайту, адресу, телефони та актуальні кнопки месенджерів. В одних компаніях вона виконує функцію візитки, в інших — лендінгу. Зробити мультипосилання ви можете без будь-яких спеціальних навичок за допомогою конструктора сайтів SendPulse.
- Використовуйте різні інструменти просування Instagram. Не обмежуйте стратегію рекламними інструментами соціальної мережі. Організовуйте конкурси серед підписників, використовуйте різні види маркетингу з оригінальними хештегами, ініціюйте співпрацю з іншими брендами, розробляйте вірусний контент.
Просування бізнесу в Instagram — це шлях з безліччю доріг, де кожен бізнес вибирає свій маршрут. Створіть свою індивідуальну маркетингову стратегію та рухайтеся згідно з наміченим планом.
Оновлено: 20.04.2023
або