Як додати форму підписки на сайт

У конструкторі лендингів SendPulse ви можете додати форму підписки, щоб збирати дані відвідувачів сайту та підписувати їх на розсилки або створювати угоди.

Додайте елемент Форма

Додайте віджет Форма (Form) у потрібну частину шаблону.

Праворуч відкриється панель, в якій ви можете налаштувати віджет.

Виберіть, куди зберігати контакти

Ви можете вибрати, куди зберігати нових підписників для подальшої роботи з ними.

Створення угоди та контактів у CRM

За замовчуванням створюються угоди та контакти в CRM із кожним новим лідом. Введіть назву угоди для нових контактів, що надходять, і виберіть воронку, до якої додавати контакти.

У картку контакту додається коментар з інформацією про джерело, місце, пристрій та браузер відвідувача.

Також ви можете налаштувати передачу UTM-міток до контактів в CRM, якщо відвідувач перейшов на сайт за посиланням з міткою та заповнив форму.

Читайте докладніше: Як передавати UTM-мітки з форм підписки та оплати сайтів у CRM.

Створення контактів у адресній книзі

Також ви можете зберігати контакти в адресних книгах, щоб потім робити розсилки. Активуйте опцію та виберіть та виберіть книгу, до якої контакти потраплятимуть.

Налаштуйте поля форми

Додавання полей

Додайте нові поля форми або налаштуйте існуючі, натиснувши на іконку олівця.

Зверніть увагу, що поле Email обов'язкове — його не можна видалити.

Виберіть тип поля та вкажіть його назву.

Ви також можете сховати назви полів у стилях полів.

Введіть підказку для поля у плейсхолдері.

В полі введення типу Телефон ви можете додати динамічну маску для номерів. Тоді форма визначатиме за IP-адресою країну, де знаходиться відвідувач, і буде підставляти йому відповідний код. Також відвідувач зможе вибрати інший код з випадного списку.

Перейдіть у налаштування поля та активуйте перемикач Використовувати динамічну маску (Use dynamic mask).

Налаштування співвідношення полів

Виберіть, в якій змінній зберігати значення поля.

Зверніть увагу, що значення всіх полів передаються як змінна типу Рядок (String). Значення полів Email та Телефон (Phone) зберігаються у стандартних системних змінних емейла та телефону.

Ви можете вибирати вже створені змінні. Якщо у списку немає потрібної змінної, створіть її у відповідній адресній книзі. Якщо немає поля в CRM — створіть у налаштуваннях відповідної воронки та контактів.

Позначте, чи є поле обов'язковим. Якщо поле обов'язкове, дані користувача не надішлються, доки він не заповнить усі обов'язкові поля.

Налаштуйте стиль полів

Перейдіть до Стилі полів (Fields styles).

Налаштуйте зовнішній вигляд полів.

Колір назв полів (Field names color) Виберіть колір верхнього підпису полів.
Розташування полів (Field layout) Виберіть розміщення полів у формі: горизонтально чи вертикально.
Зовнішній вигляд полів (Field appearance) Виберіть стиль: з підсвіткою по периметру чи знизу.
Колір тексту в полів (Input field text color) Виберіть колір тексту, який буде зʼявлятись при введенні даних і форму на сайті.
Колір фону (Background color) Виберіть колір заповнення полів.
Скруглення (Rounding) Задайте скруглення полів у пікселях. Доступно для зовнішнього вигляду з підсвіткою по периметру.
Колір рамки (Frame color) Виберіть колір контуру полів.
Розмір полів (Field size) Виберіть розмір полів: S, M або L.

Щоб приховати назви полів, деактивуйте Імена полів (Fields names). 

Налаштуйте кнопку

У полі Кнопка форми (Shape button) натисніть олівець, щоб перейти до редагування кнопки, введіть текст та виберіть стиль кнопки підтвердженнях.

Налаштуйте сторінку підтвердження

Ви можете також налаштувати повідомлення або сторінку, яку користувач побачить після заповнення та надсилання форми.

Для цього перейдіть до Додаткових параметрів форми (Additional form settings).

Доступні дві опції: відобразити повідомлення подяки за підписки та перенаправити користувача на вказаний URL. Наприклад, ви можете створити свою сторінку підтвердження і додати посилання або перекинути користувача на сторінку з додатковими матеріалами.

Ви можете використовувати перенаправлення для PayPal, Fondy, Stripe, Mercado Pago, Wayforpay, Flutterwave, але воно недоступне для LiqPay.

Показати повідомлення

Для відображення повідомлення виберіть опцію Показати повідомлення (Show message).

Ви можете активувати опцію Перезаписувати дані контакту в CRM під час повторного надсилання форми (Overwrite CRM contact data after form resubmitting) — тоді вже наявний у системі SendPulse CRM, який відправить форму, його дані будуть перезаписані.

Щоб змінити текст, натисніть на іконку олівця праворуч і відкриється панель редагування. Перейдіть до потрібного тексту, виберіть колір та форматування. Ви також можете додавати списки, гіперпосилання або додаткові елементи через код.

Після підписки користувач побачить ваше повідомлення у вигляді модального вікна.

Перехід на сторінку

Виберіть опцію Перейти на сторінку (Go to page).

Посилання на сайт

Ви можете задати URL-адресу для переходу або вибрати пов'язану сторінку, створену в розділі Сайти (Websites).

Чат-бот SendPulse

Ви можете додати посилання на чат-бот, щоб відвідувач зміг підписатися та продовжити спілкування. Також можна налаштувати збереження даних підписника,  які можна використовувати під час реєстрації на вебінар, видачі лід-магніту або підписки на новини компанії.

Читайте докладніше: Як передати дані підписників з форми на сайті у чат-бот.

Налаштуйте CAPTCHA

Щоб захистити свій сайт і уникнути автоматичного заповнення форм ботами, зайдіть в Додаткові налаштування форми (Additional form settings) > Показувати CAPTCHA (Show CAPTCHA) та виберіть потрібний ліміт: 10, 100 або 1000.

За замовчуванням вказаний ліміт 100. Це означає, що CAPTCHA з'явиться, якщо відвідувач надішле 100 форм з однієї IP-адреси протягом 10 хвилин.

Читайте докладніше: Як налаштувати CAPTCHA у формі підписки.

Налаштуйте аналітику

Ви можете налаштувати передачу цілей з форми до подій Google Analytics та Facebook Pixel. Натисніть Налаштувати аналітику (Analytics settings).

Активуйте потрібний перемикач: Передавати ціль у Google Analytics (Transfer the goal to Google Analytics) чи Передавати ціль у піксель Facebook (Transfer the goal to the Facebook pixel).

Для активації передачі даних, в налаштуваннях сайту повинні бути додані коди пікселя Facebook та Google Analytics.

Читайте докладніше: Як підключити Google Analytics до сайту та Як підключити піксель Facebook до сайту.

Якщо ви активували перемикач Передавати ціль у Google Analytics, введіть дані для полів Категорія (Category), Дія (Action), Ярлик (Label) — ці параметри будуть передаватися до аналітики у розділі Події.

Якщо ви перемикач Передавати ціль у піксель Facebook (Transfer the goal to the Facebook pixel). Автоматично буде сформована подія Lead, яку ви зможете побачити в Events Manager вашого бізнес-акаунту Facebook.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як додати форму підписки на сайт"

    Оцінка: 4 / 5 (5)

    Назад

    Як додати соцмережі на сайт

    Далі

    Як додати користувацький код як блок на сайті

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні