Які типи користувацьких полів можна налаштувати
За допомогою форм на сайті можна збирати інформацію від користувачів. Щоб зібрати більше даних користувачів різних типів, ви можете створити поля самостійно у віджетах Форма, Форма оплати та Авторизація.
Наприклад, якщо ви знаєте ім'я, електронну пошту та телефонний номер, то можете легко підтримувати зв'язок з відвідувачами. Поля вибору можуть використовуватись для отримання додаткових даних, тоді як поля для завантаження файлів дають можливість користувачам надсилати фотографії або документи.
Залежно від елементу, який ви додаєте на сайт, можна обрати такі типи полів.
Поле введення (Entry field) | Використовується, щоб зібрати від користувачів будь-які текстові дані. Користувач може ввести текст до 255 символів. Наприклад, так ви можете зберігати значення про місто користувача чи інші особові дані. Також ви можете додати підказку в плейсхолдері. |
Ім’я (Name) | Використовується, щоб ввести ім’я користувача. Також ви можете додати підказку в плейсхолдері, наприклад, вказати текст «Ім’я та прізвище». |
Телефон (Phone) | Використовується для вставки телефону. Також ви можете додати підказку в полі плейсхолдері, наприклад, вказати формат +380501234567 .
Також ви можете активувати опцію Динамічна маска, тоді до номера автоматично буде додаватись код країни користувача відповідно до його IP. |
Адреса (Address) | Використовується, щоб ввести адресу. Ви можете додати підказку в плейсхолдері, наприклад, вказати текст «Місто та країна» або «Місто та вулиця». |
Дата (Date) | Використовується, щоб ввести дату в форматі ММ/ДД/РРРР . Також користувач зможе вибрати дату в календарі, який буде доступний у полі. |
URL | Використовується для вставки посилання. Також ви можете додати підказку в полі плейсхолдері, наприклад, вказати формат https://example.com. |
Чекбокс (Checkbox) |
Використовується, коли є список опцій, з яких користувач може вибрати будь-яку кількість: жодну, одну, декілька. Якщо чекбокс позначено, у змінну сервісу передається значення Наприклад, під час оформлення підписки користувач може зробити кілька позначок про те, що саме він хоче отримувати від вашої компанії: новини, знижки, конкурси та запрошення на події. Також ви можете використовувати чекбокси для отримання формальної згоди клієнта на підписку, зберігання та обробку персональних даних. У тексті чекбоксу ви можете додати посилання, наприклад, на політику конфіденційності компанії чи інші матеріали. Для цього виділіть необхідне слово та оберіть значок гіперпосилання. У модальному вікні введіть посилання в полі Link. Також ви можете ввести підказку у полі Title та обрати тип відкриття — поточна сторінка чи нова. |
Радіокнопки (Radio buttons) | Використовуються для вибору одного з декількох варіантів. Вам необхідно додати текст у полі Текст для відображення користувачам та ввести значення, яке передаватиметься в поля в CRM сервісі. |
Випадний список (Drop-down list) | Використовується для вибору варіанта зі списку. Відвідувачам сайту буде відображатися список опцій зі значеннями з поля Текст, а в поля CRM або адресної книги додадуться значення з поля Значення.
Якщо в Поле угоди в CRM ви вибрали поле з типом |
Приховане поле (Hidden field) | Використовується для додавання значення кожному користувачеві, який заповнить форму. Поле не відображатиметься для відвідувачів сайту, а значення присвоюється те, яке ви самі введете при налаштуванні. |
Додавання файлу (File upload) | Використовується для додавання користувачем файлу, наприклад, файли або фото документів, презентації, відео.
Загальний розмір всіх файлів не повинен перевищувати 500 MB. |
Довге поле введення (Textarea) | Використовується для збору від користувачів об'ємних текстових даних до 5000 знаків.
Ви можете додати підказку в плейсхолдері. Дані можна передати до CRM: в поле Коментар для угоди, контакту або для обох. Також дані можна передавати в адресну книгу, але лише до перших 255 символів. |
Число (Number) | Використовується для введення будь-якого числового значення у поле. |
Значення зі всіх полів зберігається у поля угоди та контакту у відповідному типі даних.
У полях Поле контакту в CRM та Поле угоди в CRM ви можете вибрати поля тільки того ж типу. Наприклад, для поля в формі сайту типу Дата
вибирайте поле в CRM з типом Дата
. Якщо у вашій CRM немає поля з потрібним типом даних, ви не зможете вибрати поле.
Оновлено: 27.08.2024
або