Як передати дані підписників з сайту в чат-бот
Додайте посилання на чат-бот до сторінки підтвердження з форм, кнопок чи соцмереж — щоб відвідувач зміг продовжити спілкування у вибраному месенджері. Також можна налаштувати збереження даних підписника в змінні чат-бота, наприклад, UTM, CIid, Session ID, email, номер телефону, ім'я. Їх можна використовувати під час реєстрації на вебінар, видачі лід-магніту або підписки на новини.
Додайте віджети на сайті
Ви можете додати посилання на чат-бот до певних віджетів на сайті, щоб користувач міг на нього підписатися. Такий сценарій можна налаштувати для таких віджетів:
- Кнопка, Соцмережі та Чат-бот — після натискання на віджет і підписки на чат-бот;
- Форма та Оплата — після виконаної дії та підписки на чат-бот зі сторінки підтвердження.
Під час підписки в аудиторію чат-бота будуть передаватися дані з сайту автоматично.
Додайте потрібний віджет у конструкторі сайту. Для віджетів Форма та Оплата налаштуйте поля у панелі налаштувань елемента.
Додайте посилання на чат-бот
Щоб скопіювати посилання, перейдіть у розділ Чат-боти, відкрийте ваш бот та натисніть на потрібний ланцюжок. Під назвою ланцюжка натисніть на три крапки та виберіть Посилання на запуск ланцюжка.
Також, якщо ви хочете передавати UTM-мітки до аудиторії чат-бота, вам необхідно їх додати до скопійованого посилання на ланцюжок. Приклад посилання: https://t.me/ChatBot?start=chatbot_idutm_source=website&utm_medium=homepage
, де ChatBot
— назва чат-бота, chatbot_id
— унікальний номер ланцюжка, а utm_source=website&utm_medium=homepage
— дві додані вручну мітки.
WhatsApp не підтримує передачу змінних, тому для чат-ботів цієї соцмережі можлива лише підписка.
У віджетах Кнопка та Соцмережі
Перейдіть в панель налаштувань віджета, натисніть на іконку олівця навпроти соцмережі або назви кнопки. Виберіть тип з випадного списку та введіть лінк на чат-бот.
У віджеті Чат-бот
Перейдіть в панель налаштувань віджета, натисніть на іконку олівця навпроти соцмережі та у полі Підписатися на виберіть Ввести посилання та додайте ваше посилання в наступному полі.
Переконайтеся, що ви не просто вибрали чат-бот з випадного списку, а додали посилання на ланцюжок з мітками.
У віджетах Форма та Оплата
Перейдіть в панель налаштувань віджета > Додаткові налаштування форми (Additional form settings). У полі Дія після підписки (Action after subscription) виберіть Перейти на сторінку (Go to page). В полі нижче введіть посилання на запуск ланцюжка чат-бота.
Натисніть Зберегти (Save).
Після завершення всіх налаштувань, натисніть Опублікувати, щоб форма чи кнопка стала доступною для відвідувачів сторінки.
Додайте змінні до чат-бота
Відкрийте чат-бот та перейдіть до вкладки Аудиторія. Додайте змінні з ідентичними назвами полів, які ви додали у формі. Для цього натисніть Створити змінну (Create variable) та введіть назву поля форми. Назву ви можете скопіювати з опублікованої сторінки сайту.
У створені змінні будуть передаватися значення у вигляді тексту (тип значення змінної — Рядок
), незалежно від типу поля, яке ви додали у формі.
Поля типу email
та phone
будуть записані у відповідні системні змінні чат-боту навіть без створення окремої змінної в Аудиторії. Для передачі CIid і Session ID створіть в аудиторії змінні utm_clientid
і utm_sessionid
. Для передачі UTM-міток додаткові налаштування не потрібні — відповідні змінні будуть створені автоматично.
Тепер вся потрібна інформація з форми буде доступна у чат-боті. Якщо користувач був підписником чат-бота, але перейшов до чат-боту через посилання на сайті — його дані в аудиторії будуть оновлені.
Наприклад, ви зможете детальніше аналізувати підписників та продовжити спілкування в чаті більш персоналізовано. Також ви можете підготувати інформаційний ланцюжок, де підписник зможе дізнатись всі деталі про продукт чи подію.
Оновлено: 30.04.2025
або