Як експортувати статистику автоворонок
Ви можете завантажити файл зі статистикою кожного ланцюжка або загальні результати воронок в Automation.
У статті розглянемо, як експортувати статистику автоворонок.
Як експортувати загальну статистику
Ви можете завантажити файл зі статистикою по всім автоворонкам за певний період, де зібрані дані про відправку, доставку, відкриття, кліки та помилки доставки для елементів Email та SMS.
Статистика збирається з активних і призупинених ланцюжків за вибраний період, дані про видалені елементи та ланцюжки не передаються.
Налаштуйте експорт
Перейдіть до розділу Automation > Автоворонки (Dashboard). Праворуч ви побачите секцію зі статистикою Email та SMS елементів, яку можна завантажити.
Виберіть період, за який потрібно завантажити дані.
Натисніть Експорт (Export) внизу секції зі статистикою.
У модальному вікні виберіть формат файлу: CSV, XLS чи XLSX.
Відмітьте галочкою опцію Отримати розширений звіт про ланцюжки (Get an external report on flows), якщо ви хочете отримати не тільки загальні результати для ланцюжків, але й для кожного повідомлення (email чи SMS) окремо.
Натисніть Експорт.
Файл зі статистикою буде відправлений на пошту, вказану в вашому акаунті.
Якщо ви є власником агенції або запрошений користувач, то можете вибрати одну або кілька поштових адрес зі списку. Докладніше у розділі: Як агенціям експортувати статистику.
Завантажте файл на пошті
Зайдіть на пошту та відкрийте лист від SendPulse. Натисніть на кнопку Завантажити файл у листі — тоді файл буде збережено на ваш пристрій.
У файлі доступні такі показники:
SMS | ||
Відправлено |
Кількість відправлених повідомлень. У відсотках показано, яка частка повідомлень успішно відправлена зі списку запланованих адресатів. |
Кількість відправлених листів. У відсотках показано, яка частка листів успішно відправлена зі списку запланованих адресатів. |
Доставлено |
Кількість успішно доставлених повідомлень. У відсотках показана частка доставлених повідомлень від відправок. |
Кількість успішно доставлених листів. У відсотках показана частка доставлених листів відносно відправок. |
Відкрито | Кількість повідомлень, відкритих отримувачами.
У відсотках показана частка відкриттів від доставок. |
Кількість листів, відкритих отримувачами. У відсотках показана частка відкриттів відносно доставок. |
Кліки | × |
Кількість кліків, які зробили отримувачі листів. У відсотках показана частка відносно відкриттів. |
Помилки | Кількість помилок під час відправки, коли повідомлення чи лист було відправлено, але доставка не відбулась. У відсотках показана частка помилок відносно відправок. |
Як експортувати результати однієї автоворонки
Ви можете експортувати статистику будь-якого ланцюжка та список контактів, які пройшли через певний елемент в ньому.
У вкладці Автоворонки (Dashboard) натисніть на потрібний ланцюжок.
Список одержувачів
Ви можете завантажити список отримувачів.
Натисніть на елемент і у бічній панелі перейдіть до вкладки Список адресатів (List of recipients) для елемента Email. Для інших елементів список знаходиться внизу панелі.
Натисніть Експорт.
Ви можете експортувати дані до адресної книги або файлу.
Щоб експортувати дані до адресної книги, виберіть адресну книгу та натисніть Експорт.
Лише унікальні контакти експортуються до адресних книг, тобто якщо зі списку було дві або більше ідентичних адрес — перенесеться тільки одна.
Щоб експортувати дані до файлу, виберіть формат файлу. Виберіть Тільки унікальні контакти, щоб прибрати дублі.
Натисніть Експорт.
Якщо хочете експортувати список одержувачів з додатковою інформацією, що зберігається в змінних, виберіть опцію Розширений експорт та натисніть Експорт.
Звіт надсилається на пошту, на яку зареєстровано ваш обліковий запис SendPulse.
Статистика автоворонки
Перейдіть у вкладку Статистика. Натисніть Фільтр (Filter), щоб вибрати період для показу статистики за часом: вибрати свій проміжок або останні 7, 30 днів або квартал.
Натисніть Експорт.
CSV-файл із даними завантажиться на ваш пристрій.
Як агенціям експортувати статистику
Якщо ви створили агенцію в межах партнерської програми SendPulse та додали до неї клієнтів, ви можете експортувати статистику клієнтів. Для цього розгорніть Панель агенції, увійдіть в акаунт клієнта та перейдіть у розділ Automation. Почніть експорт загальної статистики.
У модальному вікні виберіть пошту, на яку хочете отримати лист з файлом. Ви як власник агенції можете вибрати такі пошти користувачів:
- Свою пошту, тобто власника агенції;
- Пошту запрошеного користувача в акаунт агенції;
- Пошту клієнта, в чиєму акаунті ви знаходитесь.
Також можна вибрати декілька поштових адрес зі списку.
Якщо запрошений користувач робить експорт, він може запросити експорт на свою пошту, на пошту основного акаунту або на обидві пошти одночасно.
Натисніть Експорт та завантажте файл на пошті.
Оновлено: 12.12.2024
або