Як працювати з панеллю агенції

Панель агенції дає змогу агенціям та фрилансерам отримати доступ до облікових записів їхніх клієнтів після подачі та підтвердження заявки на отримання статуса партнера.

У статті розглянемо, як підключити панель агенції, запросити клієнтів та працювати з їхніми даними.

Що таке панель агенції

Панель агенції — це окремий розділ для партнерів SendPulse, де можна організувати роботу з клієнтами. Функціонал підходить для маркетингових агенцій, фрилансерів, інтеграторів CRM, дизайнерів сайтів та фахівців з маркетингу, які надають послуги клієнтам, використовуючи платформу SendPulse.

Переваги панелі для агенцій:

  • Доступ до облікових записів клієнтів. Ви можете запросити доступ до акаунтів клієнтів та виконувати дії від їхнього імені без потреби знати логін та пароль.
  • Відстеження результатів. Панель дозволяє власнику агенції переглядати ключові показники: кількість клієнтів, суму нарахованих комісій, а також ефективність роботи за певний період.
  • Отримання комісій. Ви отримуєте відсоток від вартості тарифів, які оплачують ваші клієнти. Рівень комісії залежить від статусу партнера і може становити 30%, 40% або 50%.
  • Керування клієнтами. Панель дозволяє додавати або видаляти клієнтів, налаштовувати рівень доступу до їхніх облікових записів та поповнювати їхній баланс.

Отримайте доступ до панелі агенції

Для того, щоб стати партнером та отримати доступ до панелі, треба подати заявку та дочекатися її підтвердження.

Після підтвердження заявки ви отримаєте листа на пошту і зможете переходити на сторінку налаштування агенції. Для цього натисніть на аватарку та виберіть Панель агенції.

Також перед початком роботи активуйте двофакторну автентифікацію для входу в облікові записи клієнтів.

Після натискання на кнопку Підключити (Enable 2FA) ви будете перенаправлені до Налаштувань облікового запису (Account Settings) у вкладку Безпека (Security). Переведіть тумблер у положення Увімкнути (ON). Виберіть, як бажаєте отримувати код для кожного входу до облікового запису: через SMS або Google Authenticator.

Додайте клієнта до панелі агенції

Перейдіть в Панель агенції та натисніть кнопку Запросити користувача (Invite a new user).

Ви можете запросити як зареєстрованого користувача SendPulse, так і нового користувача.

Запрошення користувача, зареєстрованого в сервісі SendPulse

Введіть email адресу користувача, якого хочете запросити, та натисніть Надіслати запрошення (Send an invitation). На email адресу користувача надійде лист із запитом на доступ до його облікового запису SendPulse.

Запрошення користувача, не зареєстрованого в сервісі SendPulse

Введіть email адресу користувача, якого хочете запросити, та натисніть Надіслати запрошення (Send an invitation).

Заповніть додаткові поля та натисніть Надіслати запрошення (Send an invitation) ще раз.

Передайте значення поля Пароль (Password) користувачеві, якому надсилаєте запрошення, — це пароль від облікового запису SendPulse.

На email адресу користувача надійде лист із запитом підтвердити реєстрацію в SendPulse та надати доступ до облікового запису.

Якщо користувач підтвердив доступ до облікового запису, вам буде показано баланс та тарифний план цього облікового запису.

Користувачі, які не підтвердили або закрили доступ до облікового запису, показуються зі статусом Очікує на підтвердження (Request approve).

Щоб повторно надіслати запит на доступ до облікового запису, натисніть Повторити запит (Repeat request). Щоб скасувати запит на доступ до облікового запису, натисніть Скасувати (Cancel). У такому разі користувач видаляється зі списку.

Налаштуйте рівень доступу агенції

Користувачі, які надали доступ до свого облікового запису через панель агенції, можуть також закрити або обмежити його.

Опція доступна лише якщо увійшли за допомогою логіну та пароля в обліковий запис клієнта, а не з панелі агенції.

Клієнт може перейти у Параметри облікового запису (Account Settings) > вкладка Користувачі (Users). У меню, що випадає, можна вибрати Закрити доступ (Revoke access) або Редагувати роль (Edit role).

Під час редагування доступу клієнт може вибрати роль, адресні книги та рівень доступу до них. Натисніть Зберегти (Save).

Управляйте даними клієнтами

В панелі агенції ви можете переглядати доданих клієнтів та редагувати їхні дані. Щоб вибрати певних клієнтів за їхнім описом чи електронною адресою, натисніть Фільтр (Filter) та введіть критерії.

Перехід між обліковими записами

Щоб зайти в обліковий запис клієнта, навпроти імені натисніть Увійти (Log in).

Якщо ви зайшли в обліковий запис клієнта через обліковий запис агенції, натисніть праворуч у верхньому кутку на іконку облікового запису та виберіть Повернутися в агенцію (Return to agency account).

Поповнення балансу

Щоб переказати гроші зі свого балансу на баланс іншого облікового запису, натисніть Поповнити (Top up), вкажіть суму та натисніть Поповнити баланс (Add funds).

Редагування опису

Щоб додати персоналізований опис для клієнта, натисніть на три крапки та виберіть Редагувати опис (Edit this description). Введіть опис та натисніть Зберегти (Save).

Опис доступний для перегляду всім запрошеним користувачам, які мають доступ до агенції.

Опис буде показуватися під електронною адресою та ім'ям клієнта. Опис можна редагувати, видаляти, а також фільтрувати клієнтів за ним.

Імʼя клієнта показується те, яке вказано в його акаунті SendPulse.

Додавання до обраного

Ви можете позначити зірочкою вибраних клієнтів. Вони будуть закріплені у верхній частині списку. Ця можливість особливо корисна для агенцій з великою кількістю клієнтів.

Для цього навпроти клієнта, натисніть на три крапки та виберіть Додати до обраного (Add to favorites).

Позначка вибраного показана тільки для того, хто відмітив нею користувача, для інших користувачів в команді список не зміниться.

Щоб видалити клієнта з вибраних, зніміть позначку зірочки на його аватарі або виберіть Видалити з обраного (Remove from favourites) з розкривного меню.

Видалення клієнта з агенції

Щоб видалити клієнта з агенції та закрити можливість входити в його аккаунт, напроти клієнта, натисніть на три крапки та виберіть меню Видалити (Delete).

Переглядайте ключові показники

Для зручного управління агенції ви можете переглядати результати роботи прямо в Панелі агенції.

Дані показані в трьох основних блоках.

Комісія партнера (Commission rate) Відсоток комісії від вартості тарифів, які активують ваші клієнти, підключені до панелі агенції. Залежно від статусу, він може становити 30%, 40% або 50%.

Щоб дізнатися як підвищити свій статус, зверніться до менеджера партнерських програм.

Винагорода (Reward) Сума нарахованих комісій. Точна сума готових до виплати комісій уточнюється менеджером партнерських програм після вашого запиту на виплату.

Ви можете вивести кошти, які нараховуються з підключенням платних сервісів клієнтів. Натисніть Отримати виплату та виберіть спосіб та суму.

Ефективність (Perfomance) Кількість клієнтів та суму нарахованих винагород.

Виберіть період для перегляду: 1, 3 чи 6 місяців.

Отримайти виплати

Сума винагороди нараховується за активацію платних тарифів клієнтів, які додані в панелі агенції.

Отримати виплату винагороди можна через 30 днів після зарахування. Комісія за піврічні і річні тарифи стає доступною до виплати частинами протягом 6 і 12 місяців після зарахування відповідно.

Можна робити до двох запитів на добу на виведення коштів.

Щоб зробити запит на отримання виплат, на сторінці панелі агенції натисніть Отримати виплату та заповніть форму:

Email адреса (Email address) Вкажіть адресу, на яку бажаєте отримати відповідь від менеджера. За замовченням вказаний ваш логін емейл.
Бажана сума (Preffered ammount)

Вкажіть суму, яку бажаєте вивести. Ви можете вказати всю суму, яка є на вашому балансі або частину.

Фінальна сума, яку можна вивести підтверджується менеджером. Після отримання заявки з вами звʼяжеться менеджер на вказану пошту.

Спосіб оплати (Payment-method) Виберіть спосіб оплати.

Для України вивід виплат доступний через Paypal та розрахунковий рахунок.

Для Бразилії через Pix.

Якщо вибрали спосіб оплати Paypal, в наступному полі вкажіть адресу аккаунту в Paypal, на який зробити вивід коштів.

Перевірте заповнені поля та натисніть Надіслати запит.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як працювати з панеллю агенції"

    Оцінка: 5 / 5 (5)

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні