Як працювати з чеклістом партнерів

Чекліст партнера — це інструмент, який допомагає відстежувати всі можливості партнерської програми та використовувати їх на максимум. Це дає змогу стежити за своїм розвитком у партнерській програмі.

У статті розглянемо, як виконувати пункти з чекліста партнера.

Переглядайте чекліст

Перейдіть до Панель агенції (Agency Area) у своєму акаунті. Праворуч ви побачите секцію з чеклістом.

Чекліст доступний для всіх партнерів з активною панеллю агентства.

Виконання всіх пунктів не є обов'язковим. Ви самі вибираєте, що актуально саме для вашого бізнесу.

Виконуйте пункти

Виконані пункти позначаються в чеклісті автоматично або через звернення до вашого координатора.

Зареєструвати клієнта через панель агенції

Запросіть вашого клієнта, який ще не має акаунта SendPulse, через панель агентства. Для цього натисніть Запросити користувача та ведіть необхідні дані про нього.

Пункт буде виконано автоматично після запрошення клієнта зареєструватися у SendPulse.

Читайте докладніше: Запрошення користувача, не зареєстрованого в сервісі SendPulse.

Запросити клієнта в панель агенції

Запросіть вже наявного користувача SendPulse через панель агентства. Для цього натисніть Запросити користувача та ведіть пошту, на яку зареєстрований акаунт клієнта у SendPulse.

Пункт буде виконано автоматично після запрошення клієнта до агенції.

Читайте докладніше: Запрошення користувача, зареєстрованого в сервісі SendPulse.

Заробити першу комісію

Отримайте комісію* за клієнтів, підключених до панелі агенції.

Пункт буде виконано автоматично одразу після оплати тарифу клієнтом та нарахування комісії.

Пройти сертифікацію

Отримайте сертифікат експерта з email маркетингу, чат-ботів, онлайн-курсів, сайтів, автоматизації маркетингу та інтеграції CRM.

Подайте заявку та пройдіть сертифікацію.

Пункт буде виконано після проходження сертифікації.

Додатися в каталог експертів

Пройдіть сертифікацію за певним напрямом та додайтеся до Каталогу партнерів, де клієнти зможуть звертатися до вас за профільними послугами.

Пройдіть сертифікацію з email маркетингу, чат-ботів, онлайн-курсів, сайтів, автоматизації маркетингу чи інтеграції CRM та подайте заявку до Каталогу.

Пункт буде виконано після проходження сертифікації в одному з напрямів сервісу та підключення двох клієнтів, які використовують платні сервіси.

Розмістити свій застосунок в каталозі застосунків

Розробіть власне рішення, яке доповнить функціонал сервісів SendPulse, та додайте його в Каталог застосунків.

Пункт буде виконано автоматично, якщо розміщений хоч один приватний або публічний застосунок.

Читайте докладніше: Огляд каталогу застосунків.

Перевести гроші на баланс клієнта

Перекажіть кошти з балансу вашого акаунту на баланс клієнта.

Натисніть Поповнити, вкажіть суму та натисніть Поповнити баланс.

Пункт буде виконано автоматично після зарахування коштів на баланс клієнта.

Отримати першу виплату комісії Виведіть нараховану комісію* на свій рахунок.

Через 30 днів після зарахування ви можете вивести гроші з агенції на власний рахунок. Для цього натисніть Отримати виплату та заповніть форму.

Пункт буде виконано автоматично після виведення коштів з балансу агенції.

Додати 10 клієнтів в панель агенції

Запросіть до агенції 10 клієнтів.

Пункт буде виконано автоматично, щойнов панелі вашого агентства буде додано 10 клієнтів. Враховуються як зареєстровані, так і запрошені користувачі.

Отримати статус Золотий партнер

Статус Золотий партнер дає змогу збільшити комісію* до 40%.

Підвищіть свій статус шляхом виконання таких умов:

  • Підключіть щонайменше пятьох клієнтів, які оплачують сервіс протягом трьох місяців поспіль.
  • Зареєструйте мінімум двох нових клієнтів, що здійснили оплату.
  • Пройдіть сертифікацію у двох або більше розділах сервісу.

Пункт буде виконано після набуття нового статусу. Для цього повідомте координатора програми про виконання пунктів — він змінить ваш статус.

Отримати статус Платиновий партнер

Статус Платиновий партнер дає можливість збільшити комісію* до 50%.

Підвищіть свій статус шляхом виконання таких умов:

  • Підключіть щонайменше 10 клієнтів, які оплачують сервіс протягом трьох місяців поспіль.
  • Зареєструйте мінімум 10 нових клієнтів, що здійснили оплату.
  • Пройдіть сертифікацію у двох або більше розділах сервісу.
  • Виконайте пʼять і більше проєктів у каталозі партнерів.

Пункт буде виконано після набуття нового статусу. Для цього повідомте координатора програми про виконання пунктів — він змінить ваш статус.

Додати "Партнер SendPulse" в LinkedIn CV

Додайте інформацію Партнер SendPulse у розділ Досвід роботи на вашій сторінці в LinkedIn.

Після оновлення профілю повідомте координатора та надішліть посилання на ваш LinkedIn для підтвердження виконання цього пункту.

*Комісія — це визначений відсоток від вартості оплат сервісів, які проводять підключені до агенції клієнти. Вона нараховується автоматично одразу після того, як клієнт оплатить тариф, та показана на балансі вашого акаунту. Розмір комісії залежить від вашого статусу в партнерській програмі та може становити 30%, 40% або 50%.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як працювати з чеклістом партнерів"

    Оцінка: 5 / 5 (9)

    Назад

    Як працювати з реферальною програмою

    Далі

    Як працювати з панеллю агенції

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні