Як налаштувати валюту в CRM

Серед інструментів для роботи з фінансами в CRM є можливість вибору валюти, в якій будуть зберігатися дані. Це корисно для компаній, що працюють на міжнародних ринках, адже дозволяє коректно вести облік доходів у різних валютах.

Перейдіть до розділу CRM > Головна (Dashboard) та натисніть Налаштування CRM (CRM settings).

Виберіть потрібну валюту та натисніть Зберегти (Save).

Надалі під час створення нової воронки в ній автоматично буде призначена валюта з налаштувань CRM, але за потреби її можна змінити в налаштуваннях кожної окремої воронки. Також можна вибрати валюту в кожній угоді.

Загальна статистика буде показана у валюті, яка вибрана в налаштуваннях CRM. Різні валюти в угодах та воронках будуть конвертуватися.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як налаштувати валюту в CRM"

    Оцінка: 4 / 5 (4)

    Назад

    Основи роботи з дошкою завдань

    Далі

    Як налаштувати автоматизацію в CRM

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте CRM від SendPulse безплатно