Як налаштувати валюту в CRM
Серед інструментів для роботи з фінансами в CRM є можливість вибору валюти, в якій будуть зберігатися дані. Це корисно для компаній, що працюють на міжнародних ринках, адже дозволяє коректно вести облік доходів у різних валютах.
Перейдіть до розділу CRM > Головна (Dashboard) та натисніть Налаштування CRM (CRM settings).
Виберіть потрібну валюту та натисніть Зберегти (Save).
Надалі під час створення нової воронки в ній автоматично буде призначена валюта з налаштувань CRM, але за потреби її можна змінити в налаштуваннях кожної окремої воронки. Також можна вибрати валюту в кожній угоді.
Загальна статистика буде показана у валюті, яка вибрана в налаштуваннях CRM. Різні валюти в угодах та воронках будуть конвертуватися.
Оновлено: 07.03.2025
або