Початок роботи в CRM

CRM — це окремий сервіс екосистеми SendPulse, де зосереджені інструменти для роботи з клієнтами та командою. З їхньою допомогою ви зможете керувати продажами, зберігати контакти клієнтів та організовувати роботу компанії.

Перевагами використання нашої CRM системи:

  • Зручність: всі дані знаходяться в одному місці.
  • Економія ресурсів: більшість рутинних процесів можна автоматизувати.
  • Нові можливості просування продукту через сайт або попапи, які інтегруються з CRM.
  • Автоматизація спілкування з клієнтами через всі канали звʼязку — чат-боти, email, SMS, Viber.
  • Безпека: для кожного учасника команди ви можете налаштувати свій рівень доступу до інформації та організовувати злагоджену роботу.

Щоб почати роботу, зайдіть у свій акаунт SendPulse та перейдіть у розділ CRM, де в лівій панелі будуть вкладки з основними функціями сервісу.

Далі розглянемо, як почати роботу в CRM та її основні можливості.

Налаштуйте CRM

Ключовим моментом у налаштуванні CRM є створення воронки та додавання угод. Це допомагає візуалізувати шлях клієнта від першого контакту до завершення угоди.

Створіть воронку

Додайте воронку та створіть для неї етапи, щоб легко відстежувати зміни, та переглядайте їх у зручному вигляді: канбан, список чи календар.

Читайте докладніше: Основи роботи з воронкою, Як змінити статус угоди

Додайте угоди

В межах воронки додайте угоди та призначте відповідальних менеджерів, напишіть нотатки та переглядайте історію подій в угоді.

Читайте докладніше: Як створити угоду, Як редагувати угоду, Як працювати з угодами.

Також ви можете налаштувати автоматизацію за допомогою інших сервісів SendPulse: створювати угоди автоматично після покупки курсів, змінювати статус угод відповідно до оплати та багато іншого.

Читайте також: Джерела автоматичного додавання угод та контактів.

Для угод додавайте поля в налаштуваннях воронки, щоб зберігати необхідну інформацію. Також можна групувати поля в тематичні вкладки картки угод.

Додайте контакти

Зберігайте всі дані про клієнтів у контактах CRM. Кожен контакт має вигляд картки зі всіма відомостями про роботу з клієнтом, його номерами телефону, поштовою адресою, коментарями, історією листування, дзвінками, пов’язаними угодами.

Додатково ви можете експортувати контакти у файл або імпортувати їх у CRM, а також видаляти дублікати.

Читайте більше: Як створити контакт, Як редагувати контакти та Як працювати з контактами.

Також ви можете налаштувати автоматичне створення та оновлення даних контактів за допомогою інших сервісів SendPulse.

Читайте також: Джерела автоматичного додавання угод та контактів.

Обробляйте контакти

Для контактів додавайте поля і теги в налаштуваннях, щоб зберігати необхідну інформацію та сегментувати клієнтів. Додані поля можна обʼєднувати в тематичні вкладки картки контакту.

Контакти можна звʼязувати з завданнями та угодами, щоб обʼєднувати різні напрямки роботи.

З контактом можна звʼязатися безпосередньо через CRM, залежно від підключених інтеграцій.

Налаштуйте трекінг завдань

У CRM-системі контроль за виконанням завдань відбувається завдяки створенню дошки, де можна відстежувати прогрес по кожному завданню та розподіляти відповідальність.

Створіть дошку завдань

Розподіляйте роботу команди на конкретні завдання для менеджерів. Усі завдання зберігаються на дошці з відповідними статусами.

Читайте також: Основи роботи з дошкою завдань.

Додайте завдання

Кожне завдання — це картка, куди можна записати очікувані результати, визначити терміни та відповідальних. Для зручності використовуйте шаблони, які можна створити на основі попередньо доданих завдань.

Для завдань додавайте поля і теги в налаштуваннях, щоб зберігати необхідну інформацію про робочі процеси. Додані поля можна обʼєднувати в тематичні вкладки картки завдання.

Налаштуйте онлайн-тогрівлю

Створіть товари для зберігання актуальної інформації про асортимент та інтеграції з сайтами й чат-ботами. Можна додавати будь-які деталі в опис, зображення, створювати категорії — усе для зручної торгівлі онлайн.

Окремо зібрані дані про платежі, які відбувались через CRM. Ви можете переглядати статуси оплати, дані клієнтів, які здійснювали платежі, час та дати.

Читайте докладніше: Товари та Як переглядати інформацію про платежі.

Інтегруйте інші сервіси

Використовуйте сторонні сервіси для зручної роботи: телефонія Binotel чи Ringostat, а також Google Calendar.

Також є можливість підключити пошту вашої компанії, щоб переглядати листи та відповідати на них безпосередньо через CRM.

Завантажте файли для роботи

Збережіть важливі для роботи файли та діліться ними в команді.

У менеджері файлів ви можете створювати окремі папки та додавати туди матеріали різного формату, щоб прикріпляти їх до контактів, завдань чи угод.

Налаштуйте рівень доступу для учасників команди

Призначайте кожному учаснику команди доступ до потрібних сервісів та інформації, зберігаючи безпеку даних компанії.

Читайте також: Як керувати командою.

Аналізуйте результати роботи

Швидко переглядайте інформацію в форматі дашборду з інфографікою та основними показниками про угоди та завдання.

Читайте докладніше: Як переглянути статистику з CRM.

У SendPule є кілька тарифних планів, щоб ви могли обрати для себе найоптимальніший. З деталями кожного ви можете ознайомитись на сторінці Ціни на платформу CRM, але також є змога використовувати платформу безкоштовно.

Налаштуйте автоматизацію

Ви можете використовувати Automation, щоб запускати автоматизовані сценарії на основі подій у CRM та інших сервісах в SendPulse: створювати нові угоди, контакти та задачі; оновлювати поля та теги, змінювати статус та відправляти повідомлення клієнтам.

У розділі CRM перейдіть у потрібну воронку, дошку завдань чи у вкладку Контакти. Натисніть кнопку з зображенням ланцюжка. Натисніть Створити автоворонку та налаштуйте ланцюжок автоматизації.

Читайте також: Як налаштувати автоматизацію в CRMЯк автоматизувати роботу з угодами CRM, Як автоматизувати роботу з завданнями в CRM та Як автоматизувати роботу з контактами в CRM.

Виберіть тарифний план

Платформа доступна для безплатного використання, а за потреби масштабування функціонал можна розширити, вибравши платний тариф. Вартість залежить від кількості людей в команді, воронок, та інше. Також окремо ви можете придбати потрібні складові окремо за допомогою конструктора тарифів.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Початок роботи в CRM"

    Оцінка: 5 / 5 (7)

    Далі

    Основи роботи з воронкою

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте CRM від SendPulse безплатно