Як працювати з історією угод та коментарями
Під час роботи у сфері продажів або управління проєктами необхідно стежити за безліччю угод та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії угод, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.
Розглянемо, як надсилати та переглядати коментарі та історію роботи з угодою.
Як працювати з коментарями
Коментарі — це інструмент для роботи з командою, який дозволяє спілкуватися, обмінюватися інформацією, зберігати дані, ділитися зауваженнями та розв'язувати питання.
Залишіть коментар
Щоб залишити коментар, перейдіть до картки угоди та введіть повідомлення в поле Коментар (Notes). Ви можете ввести до 5 тисяч знаків, а також тегнути менеджера та прикріпити файли.
За допомогою кнопки Enter ви можете переносити текст на інший рядок або створювати абзац. Після введення коментаря натисніть кнопку Надіслати (Send).
Наприклад, менеджери можуть записувати нові дані на замовлення чи клієнта, уточнювати інформацію в іншого співробітника чи зазначати причини затримок.
Щоб повідомити іншого члена команди про коментарі, введіть символ @
та виберіть відповідального.
Вибраний менеджер отримає повідомлення і натиснувши на нього зможе перейти відразу в угоду, щоб відповісти на коментар.
Щоб прикріпити файли до коментаря, натисніть іконку з текою для завантаження файлів. Виберіть файл зі сховища в обліковому записі або завантажте новий файл з пристрою.
Файлове сховище спільне для всього сервісу. Ви можете додати файл будь-якого розширення крім виконуваних.
Розмір файлу в безплатному тарифі - до 200 Мб. Обсяг сховища файлів не підсумовується по сервісах, а встановлюється за розміром максимального тарифу в сервісі. Щоб його збільшити, підключіть інший тариф. Читайте докладніше: Як працювати з менеджером файлів.
Після завантаження файл стане доступним для всіх членів команди, які мають доступ до угоди.
Переглядайте коментарі
Також ви можете переглядати всю історію спілкування колег та швидко знаходити прикріплені документи з інформацією щодо угоди для ефективної роботи з нею.
Під полем Коментарі (Notes) ви знайдете історію угоди (History). Щоб переглянути лише коментарі, натисніть Тільки коментарі (Comments only).
Якщо коментар завеликий, ви можете натиснути Показати більше (Show more) та прочитати коментар повністю.
З історії ви не можете видаляти події, але ви можете видаляти неактуальні коментарі, щоб зосередитися на найважливішій інформації. Для цього натисніть три точки біля потрібного коментаря і виберіть Видалити (Delete).
Як працювати з історією угод
Історія угод дозволяє переглядати всі події, що відбулися, щоб легко відстежувати всі зміни та кроки в їх виконанні. У історії відображається дата події, відповідальний член команди, назва події з даними воронки, з якими сталася подія.
Щоб переглянути історію угоди, відкрийте картку угоди та натисніть Показати історію (All history), якщо її приховували.
Розглянемо список подій, які можуть відображатися в історії:
Створення чи видалення угоди | Показує факт створення чи видалення угоди. |
Додавання, зміна або видалення відповідального | Показує доданий або віддалений зв'язок з відповідальним. |
Зміна статусу угоди чи воронки | Показує, з якого на який статус змінилася угода, або до якої воронки її було перенесено. |
Отримання нової, успішної чи неуспішної оплати, зміна статусу оплати | Показує контакт, який сплатив зазначену суму за угодою. Читайте докладніше про інтеграцію в Платежі. |
Додавання, зміна або видалення суми угоди | Показує, з якого на яке значення змінилася сума. |
Прикріплення пов'язаних контактів та завдань | Показує, який контакт додали в угоду (або угоду в контакт), яке завдання додали в угоду (або угоду до завдання). |
Завершення угоди з результатом Успішна або Неуспішна | Показує факт завершення угоди з вибраним статусом. Після завершення угоди зберігаються у розділі Завершені угоди. |
Оновлено: 17.09.2024
або