Як налаштувати телефонію Ringostat
Інтеграція з Ringostat дає змогу налаштувати логіку телефонії для вашої компанії. Дзвінки будуть синхронізуватися в обох сервісах, що підвищує ефективність управління комунікацією з клієнтами.
Можливості інтеграції:
- Автоматичне створення завдань для пропущених дзвінків.
- Призначення менеджера для вихідних дзвінків.
- Збереження UTM-міток.
- Синхронізація контактів та полів CRM.
- Налаштування нагадувань та дедлайнів.
- Створення угод під час дзвінків.
Інтеграція допоможе у спілкуванні з клієнтами та ведення робочих процесів у CRM. Наприклад, після пропущеного дзвінка від клієнта в системі буде автоматично створюватись завдання з відповідальним менеджером.
У статті розглянемо, як встановити додаток, налаштувати автоматизацію, а також керувати дзвінками.
Налаштуйте телефонію Ringostat
Для авторизації вам необхідно мати SIP-акаунт. Щоб налаштувати SIP-пристрої, створіть SIP-акаунт у вашому проєкті, налаштуйте акаунт на пристрої та підʼєднайте мережі.
Докладніше читайте у документації Ringostat.
Встановіть додаток Ringostat Smart Phone
Перейдіть на сайт Ringostat та завантажте відповідну версію застосунку Ringostat Smart Phone на свій пристрій.
Авторизуйтесь, використовуючи логін та пароль від свого акаунту Ringostat.
Скопіюйте Auth key та ID проєкту Ringostat
Перейдіть у свій акаунт Ringostat, натисніть на стрілку вниз біля свого проєкту та перейдіть у вкладку Інтеграції (Integrations).
Виберіть розділ Ringostat API та скопіюйте значення в полях Auth-key та Project id.
Ці дані знадобляться у наступних налаштуваннях додатка в SendPulse.
Встановіть додаток Ringostat у SendPulse
Завантажте додаток з Каталогу
Перейдіть в Каталог додатків (App directory) > Додатки (Apps) та знайдіть Ringostat. Перейдіть до перегляду програми та виберіть Встановити (Install) у вкладці, що розгорнеться.
У модальному вікні ознайомтеся, до яких даних у SendPulse програма запитує доступ, та натисніть Прийняти (Accept).
Вставте Auth key та ID проєкту
Вставте скопійовані в акаунті Ringostat ідентифікатор та ключ у відповідні поля.
Виберіть відповідального
Виберіть відповідального менеджера за всі вихідні дзвінки, що здійснюються через інтеграцію з Ringostat.
Відповідальних менеджерів можна додавати у своєму акаунті Ringostat.
Ви також можете змінити акаунт. Натисніть Змінити акаунт (Change account) та введіть нові Auth-key та Project id, щоб зайти в інший акаунт.
Налаштуйте створення завдань
Ви можете додатково налаштувати автоматичне створення завдання в SendPulse CRM для пропущених дзвінків на дошці.
Активуйте чекбокс Створювати завдання для пропущених дзвінків (Create a task for missed calls) та заповніть поля.
Дошка повинна бути доступною для всіх менеджерів, які будуть взаємодіяти з пропущеними дзвінками. Переглянути та змінити налаштування можна в розділі Команда.
Читайте також: Як керувати ролями користувачів.
Дошка (Board) | Виберіть дошку, на яку буде створюватися завдання, та статус, який буде присвоєний завданню. |
Користувач CRM (CRM user) | Виберіть менеджера, який буде автоматично призначатися відповідальним за створене завдання. |
Назва завдання за замовчуванням (Default task name) | Введіть назву для завдань, яка буде додаватись автоматично. |
Кінцевий термін (Deadline) |
Активуйте чекбокс Кінцевий термін (Deadline), щоб задати часовий проміжок на виконання завдання. Виберіть час, після якого завдання буде простроченим. Співробітники будуть отримувати автоматичні нагадування про кінцеві терміни виконання завдань. |
Налаштуйте передання UTM-міток
Ви можете передавати в CRM дані про відвідування сайту у відповідні поля в контакті.
Попередньо вам треба створити поля для контакту в налаштуваннях. Читайте докладніше: Як керувати атрибутами контактів: Поля.
Натисніть Зберегти (Save).
Працюйте з телефонією
Як здійснювати дзвінки
Ви можете контактувати з клієнтами через CRM або у додатку Ringostat Smart Phone.
Наявним клієнтам
Клієнтам, чиї контактні дані зберігаються в CRM можна телефонувати прямо з картки контакту.
Перейдіть у CRM > Контакти, знайдіть клієнта та розгорніть його картку. Ліворуч знайдіть контактну інформацію, натисніть на номер телефону й виберіть Дзвінок через Ringostat (Call from Ringostat).
Новим клієнтам
Якщо треба набрати номер, якого немає серед ваших контактів CRM, використовуйте застосунок Ringostat Smart Phone, який ви завантажили на свій пристрій.
Перейдіть у додаток, натисніть на значок клавіатури посередині нижньої панелі та введіть номер.
Рекомендуємо вводити номер у форматі +XXXYYYYYYYYY
, де +XXX
— код країни, а YYYYYYYYY
— номер телефону клієнта.
Як приймати дзвінки
Під час вхідного дзвінку від нового клієнта в CRM розгортається вікно з номером клієнта та можливістю створити угоду за допомогою кнопки Add deal.
Якщо клієнт є у вашій CRM, ви також побачите імʼя та кнопку Open contact, щоб розгорнути картку контакту.
Як тільки клієнт зателефонує вам, дзвінок буде автоматично завершено. Вам необхідно перетелефонувати йому самостійно.
Як переглядати інформацію про дзвінки
Вся інформація про дзвінки зберігається в CRM та в додатку Ringostat Smart Phone.
Далі розглянемо, як переглядати інформацію в CRM.
У кол-центрі
У вкладці Кол-центр зібрані всі дзвінки, а також інформація щодо них:
- дата, час, тривалість та статус дзвінка;
- ім'я контакту та його номер телефону;
- створені угоди;
- ім'я відповідального.
Список можна фільтрувати. Натисніть Фільтр та виберіть критерій: за датою, типом (вхідним або вихідним) та статусом (прийнятий або неприйнятий).
В угодах
Перейдіть до потрібної воронки та натисніть на угоду зі списку. У вкладці Дзвінки (Calls) ви можете переглянути всю інформацію про дзвінки цієї угоди: час і тип дзвінка, контакт, якому дзвонили, та відповідальний менеджер.
Читайте докладніше: Перегляд картки угоди.
В контактах
Перейдіть на вкладку Контакти та натисніть контакт зі списку. У вкладці Дзвінки (Calls) можна переглянути всю активність клієнта та прослухати запис кожного дзвінка.
Читайте докладніше: Перегляд картки контакту.
Керуйте інтеграцією
Щоб керувати налаштуваннями додатку Ringostat, перейдіть у Каталог додатків > Встановлені та відкрийте інтеграцію.
Ви можете відредагувати налаштування зі створення завдання або передання UTM-міток. Після нових налаштувань натисніть Зберегти.
Щоб видалити програму, натисніть Видалити (Uninstall). Усі налаштовані автоматизації будуть видалені, а передані раніше дані залишаться у вашому акаунті SendPulse.
Оновлено: 29.08.2024
або