Тригери запуску автоворонки
У SendPulse ви можете налаштувати запуск ланцюжка автоворонки по тригерах у сервісах Email, CRM, Курсах та відправлення кастомної події.
Для старту ланцюжка обов'язково потрібна хоча б одна зі змінних email
або phone
. Після створення ланцюжка ви не можете змінити старт.
За добу на старт всіх ланцюжків в акаунті можна додати до 100 000 контактів. Лічильник обнуляється щодня о 00:00 за часовим поясом в налаштуваннях акаунту.
Натисніть на категорію групи та виберіть тригер.
Тригер в email сервісі
Додавання підписника
З тригером Додавання підписника (Add subscriber) ланцюжок автоворонки запуститься по доданню підписника до обраної адресної книги. Виберіть адресну книгу, яка відстежуватиметься.
Додаватися адреси до книги можуть з різних місць: вручну при додаванні до книги, через інтеграції зі сторонніми ресурсами, безпосередньо через API метод Додавання контактів, через форми підписки в сервісах email, сайтів та попапів, при додаванні підписника до чат-бота, при копіюванні або переміщення підписника в Automation 360.
Також можна повторно запустити автоворонки на всю адресну книгу. Читайте докладніше: Як запустити авторозсилку за адресною книгою.
Крім того, ви можете обмежити кількість запусків сценарію та обрати періодичність запуску ланцюжка для повторюваних подій. Наприклад, якщо клієнт не оплатив своє замовлення на маркетплейсі в різних продавців, можна налаштувати старт автоворонки так, щоб не надсилати серії нагадувань про кинутий кошик для кожного замовлення окремо.
Активуйте опцію Запускати, якщо контакт додано до ланцюжка повторно (Start when contact is added to the flow again). У наступному полі оберіть частоту: Кожного разу (Everytime), Раз на тиждень (Once a week), Раз на місяць (Once a month), або Налаштувати самостійно (Custom), де можна обрати власну кількість днів.
Особлива дата
Виберіть тригер Особлива дата (Special date), якщо потрібно запустити ланцюжок в дату певного значення змінної типу Дата в адресній книзі.
Таку умову старту використовують для розсилки клієнтам до особливої дати або сповіщення про закінчення підписки на ваш сервіс. Відповідно, у списку одержувачів має бути така змінна.
Вебхук контакт
Тригер старту серії Вебхук контакту (Contact webhook) дозволяє працювати з підписниками, які вже якось відреагували на ваш лист з масової розсилки: відкрили або перейшли за посиланням.
Зміна змінної
За тригером Зміна змінної (Variable update) ланцюжок авторозсилки запуститься за зміною значення зазначеної змінної адресної книги.
Вам потрібно вказати адресну книгу та змінну, яка відстежуватиметься. Ви можете задати запуск ланцюжка за будь-якої зміни значення змінної або вказати конкретне значення.
Тригер в CRM сервісі
Створення угоди
З тригером Створення угоди (Create deal) ланцюжок автоворонки запуститься зі створення угоди в CRM.
Виберіть воронку та додайте додаткові умови відстеження: статус угоди та джерело.
Ви можете встановити обмеження на запуск ланцюжка. Наприклад, надсилати повідомлення з проханням залишити відгук не частіше, ніж раз на 30 днів, навіть якщо клієнт здійснює замовлення частіше.
Активуйте опцію Запускати при повторному додаванні до адресної книги (Start when contact is added to the flow again) та оберіть частоту: Кожного разу (Everytime), Раз на тиждень (Once a week), Раз на місяць (Once a month), або Налаштувати самостійно (Custom), де можна обрати власну кількість днів.
Також можна налаштувати запуск на всі контактні дані, які вказані в картці клієнта CRM, наприклад, на декілька номерів чи електронних адрес. Щоб надсилати повідомлення тільки основним контактам з картки в CRM, вимкніть функцію Відправляти на всі email адреси або телефони контакта (Send to all contact’s email addresses or phone numbers).
Зміна статусу угоди
З умовою Зміна статусу угоди (Change deal stage) ланцюжок авторозсилки запуститься за зміною статусу, наприклад, з В роботі
на Успішно завершена
. Також ви можете додати параметр запуску ланцюжка, фільтруючи за типом угоди та джерелом додавання.
Зміна поля угоди
За тригером Зміна поля угоди (Change deal field) ланцюжок запуститься за зміною значення у полі угоди в CRM. Наприклад, у разі зміни ціни угоди ви можете надіслати клієнтам попередження.
Ви можете задати запуск ланцюжка за будь-якої зміни значення змінної або вказати конкретне значення.
Вичерпаний термін угоди
Тригер Вичерпаний термін угоди запускає ланцюжок, коли закінчується термін виконання угоди. Ви можете використовувати його для конверсій або щоб нагадати контакту про угоду.
Виберіть воронку та додайте додаткові умови відстеження: статус угоди та джерело.
Ви можете встановити обмеження на запуск ланцюжка. Наприклад, надсилати повідомлення з проханням залишити відгук не частіше, ніж раз на 30 днів, навіть якщо клієнт здійснює замовлення частіше.
CRM перевіряє наявність вичерпаних угод кожні 5 хвилин, включно із 5 хвилинами до налаштування тригера. Наприклад, якщо ви створюєте ланцюжок і встановлюєте тригер на 13:30, угода, яка стала простроченою о 13:26, також ініціює ланцюжок.
Зауважте: якщо кінцевий час угоди змінили на минулий час, який не потрапляє у 5-хвилинний інтервал, тригер не спрацює. Так, якщо тригер встановлений на 13:30, а час виконання угоди змінили на 13:36 — ланцюжок не запуститься.
Новий контакт
З тригером Новий контакт (New contact) ланцюжок автоматично запуститься, коли новий контакт буде додано до CRM. Наприклад, ви можете використовувати цей тригер, щоб надіслати новому клієнту привітальний лист. Якщо в контакту збережено декілька електоронних адрес або телефонних номерів, ви можете надіслати свою кампанію на всі з них.
Читайте детальніше: Як працювати з контактами.
Призначення тегу
З тригером Призначення тегу ланцюжок автоматично запуститься, коли контакту у CRM буде присвоєно тег. Наприклад, ви можете використовувати цей тригер, щоб сегментувати отримувачів повідомлень. Ви можете вибрати тег із наявних, створених для CRM контактів.
Читайте детальніше: Як керувати атрибутами контактів: Теги.
Зміна поля контакта
За тригером Зміна поля контакта (Variable update) ланцюжок запуститься за зміною значення у полі контакту в CRM. Наприклад, у разі зміни місця проживання контакту або певних переваг.
Ви можете задати запуск ланцюжка за будь-якої зміни значення змінної або вказати конкретне значення.
Створення завдання
З тригером Створення завдання (Add task) ланцюжок автоматично запуститься, коли в CRM буде створено завдання. Наприклад, ви можете використовувати цей тригер для автоматичного створення завдання менеджеру передзвонити ліду, якщо новий лід створюється в етапі «Нові ліди», та поставити строк виконання цього завдання – 24 години.
Якщо до завдання прив'язано кілька контактів, авторозсилка запуститься на всі.
Виберіть дошку та статус завдання, які потрібно відстежувати: Всі
(All), Нові
(New), В роботі
(In Progress) або Виконано
(Done).
Додатково визначте момент запуску ланцюжка у разі повторного додавання контакту в завдання: Кожного разу (Everytime), Раз на тиждень (Once a week), Раз на місяць (Once a month), Раз на рік (Once a year) або Налаштувати самостійно (Custom).
Зміна статусу завдання
З тригером Зміна статусу завдання (Change task stage) ланцюжок автоматично запуститься, коли в CRM буде змінено статус завдання. Наприклад, ви можете використовувати цей тригер, якщо угода залишається в етапі «Нові ліди» протягом 3 днів після її створення, і ви хочете перевірити, чому з лідом не контактували.
Виберіть дошку та статуси завдань, які потрібно відстежувати: у разі зміни з якого на який статус має відбутися активація ланцюжка.
Читайте детальніше: Як працювати із завданням.
Тригер в Курсах
Додавання студента
З тригером Додавання студента автоворонка запуститься після підтвердження реєстрації студента на вибраний курс. Студент може записатися на курс сам через сайт або студентів додасте ви та надішлете їм листи запрошення.
Отримання оплати від студента
За тригером Отримання оплати від студента автоворонка запускається після успішної оплати обраного курсу. Наприклад, за допомогою цього тригера ви можете надіслати студенту автоматичне повідомлення про успішну оплату, а потім з онбордингом.
Видавання сертифіката студенту
З тригером Видавання сертифіката студенту автоворонка запуститься після отримання сертифіката. Наприклад, завдяки йому ви можете привітати студентів з успішним завершенням курсу та повідомити, де завантажити сертифікат.
Закінчення курсу студентом
З тригером Закінчення курсу студентом автоворонка запуститься після виконання умов проходження курсу. Наприклад, ви можете привітати студентів із завершенням курсу та запропонувати пройти наступний.
Додавання нового уроку на курс
Використовуйте тригер додавання нового уроку, щоб миттєво сповіщати студентів про заняття, що відкрилися.
Обмеження часу доступу
За тригером Обмеження часу доступу автоворонка запускається в день закінчення доступу до курсу, вибраного в налаштуваннях. Наприклад, за допомогою цього тригера можна надіслати студенту автоматичне повідомлення про те, що доступ до курсу буде закрито.
Проходження уроку студентом
З тригером Проходження уроку студентом автоворонка запуститься, коли студент успішно завершить вибраний урок курсу. Наприклад, за допомогою цього тригера можна автоматично відправити електронний лист із вітанням за успішне завершення уроку або надати можливість реєстрації на наступний курс у програмі.
Тригер за подіями
Подія — це створений тригер старту ланцюжка, свого роду вебхук, який вам потрібно інтегрувати на своїй стороні та відправити в сервіс SendPulse для запуску ланцюжка.
Читайте докладніше: Як створити подію.
Виберіть подію, яка запустить автоворонки.
Також можна використовувати опцію Використовувати змінні зі списку. Наприклад, якщо у вас немає можливості передати дані клієнта, ви можете взяти їх з адресної книги.
Контактні дані підписника в адресній книзі повинні збігатися з email
або phone
у події, щоб підставити значення змінних для контакту.
Перегляд статистики
Щоб переглянути інформацію про стартовий блок, вийдіть із редактора та у вкладці Ланцюжок (Flow) наведіть на стартовий блок. Ви побачите, скільки разів запустився ланцюжок.
Щоб переглянути детальну інформацію про блок, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель.
У першому блоці можна натиснути на ID блоку і перейти в налаштування редагування блоку.
Ви не можете змінити умову старту ланцюжка, але ви можете відредагувати супутні налаштування.
У другому блоці відображається детальна інформація щодо старту. Якщо старт по адресній книзі, то ви перейдете в потрібну адресну книгу, якщо за подією, то в налаштування події, а якщо CRM, то в потрібну воронку.
В останньому блоці відображаються контакти та дата, коли було запущено ланцюжок на контакт в останній раз. Ви можете також відфільтрувати результати та експортувати їх.
Оновлено: 09.10.2024
або