Як підключити монетизацію застосунку

Монетизація застосунку в каталозі застосунків SendPulse дозволяє отримувати дохід від його встановлення користувачами. Завдяки різним моделям оплати та можливості надавати безплатний доступ ви можете вибрати оптимальну стратегію монетизації.

Розглянемо, як налаштувати монетизацію для вашого застосунку.

Активуйте монетизацію

Ви можете налаштувати монетизацію на етапі створення застосунку або ж підключити її пізніше.

  • Якщо ви додаєте застосунок вперше, заповніть основні поля у перших вкладках і перейдіть до вкладки Монетизація.
  • Якщо застосунок уже додано, відкрийте Головна > Створені. Навпроти застосунку натисніть на три крапки та виберіть Налаштувати монетизацію (Enable monetization).

Увімкніть перемикач Активувати монетизацію (Enable monetization).

Налаштуйте модель оплати

Виберіть модель оплати та додайте дані:

Одноразова (One-time payment) Користувачі отримають безстроковий доступ до використання застосунку після оплати один раз.

Виберіть підключену платіжну систему, за допомогою якої ви будете приймати платежі та введіть суму оплати.

Ви також можете вказати знижку у відсотках — буде показано стару ціну та нову зі знижкою.

Річна підписка (Annual subscription) Користувачі отримають доступ до використання застосунку на один рік.

Виберіть підключену платіжну систему, за допомогою якої ви будете приймати платежі та введіть суму оплати. Також ви можете вказати знижку.

Ви також можете вказати знижку у відсотках — буде показано стару ціну та нову зі знижкою.

Читайте докладніше, як підключити платіжні системи у розділі Прийом оплат.

Сума валюти підтягується із налаштувань платіжної системи.

Щоб підключити більше платіжних систем, натисніть + Додати спосіб оплати та введіть дані. Всього ви можете підключити до 12 методів оплат.

Налаштуйте інтеграцію з CRM

Виберіть воронку, до якої потраплятимуть автоматично створені угоди, а також статус угоди.

За замовчуванням угода додається до першого етапу першої воронки. Також у картку контакту додається коментар з інформацією про джерело, місце, пристрій та браузер відвідувача. В налаштуваннях CRM ви можете вибрати, в якій воронці та на якому етапі створювати угоди, залежно від статусу платежу.

Після налаштування параметрів натисніть Зберегти.

Перегляньте платежі

Щоб переглянути історію платежів, перейдіть до Налаштування акаунту > Прийом оплат. Ви побачите деталі оплати: ім'я користувача, назва застосунку, ціну, дату останньої зміни статусу та статус оплати.

Усі статуси платежів надаються вибраною платіжною системою. За більш детальною інформацією рекомендуємо звертатися до підтримки платіжної системи.

Щоб автоматизувати управління даними та спілкування з клієнтами, ви можете створювати автоворонки для користувачів, яких було додано в CRM.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як підключити монетизацію застосунку"

    Оцінка: 5 / 5 (4)

    Далі

    Як додати застосунок

    Популярне в нашому блозі

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні