Як проходить розгляд застосунку
Після того як ви вказали всі необхідні дані та протестували роботу застосунку, вам потрібно відправити його на розгляд.
Модерація застосунків допомагає створити безпечне середовище для користувачів та запобігти поширенню шкідливого контенту. Цей процес проходять тільки публічні застосунки. Якщо ви надіслали на розгляд приватний застосунок, він стане публічним після схвалення та буде доступний всім користувачам SendPulse.
У цій статті розглянемо, як надіслати застосунок на розгляд.
Як надіслати на розгляд
Перейдіть до Розсилки (Email) > Каталог застосунків (App directory) > Створені (Created) та навпроти застосунку натисніть на три крапки та виберіть Надіслати на розгляд (Submit for review).
Перевірка може зайняти до 2 робочих днів. Коли розгляд буде завершено, наша команда зв'яжеться з вами за email адресою, яку ви вказали в контактах підтримки.
Як перевірити статус розгляду
В колонці Статус (Status) ви можете відстежувати статус вашого застосунку:
Детальніше про всі статуси читайте в статті Як управляти застосунками.
Оновлено: 30.07.2024
або