Як додати ланцюжок до рекламного кабінету Meta
У SendPulse ви можете додати ланцюжок Instagram або Facebook до рекламного кабінету Meta, щоб створювати кампанії та надсилати повідомлення за заздалегідь підготованим сценарієм. Коли користувач натисне на рекламу, запуститься відповідний ланцюжок, що спрощує і пришвидшує налаштування кампанії.
У статті розглянемо, як додавати ланцюжки під час налаштування рекламної кампанії.
Налаштуйте передання ланцюжка в рекламний кабінет
Створіть ланцюжок, додайте першим елементом Повідомлення та активуйте опцію Додати поточний ланцюжок в список доступних в вашому Facebook Ads Manager (Add the current flow to the list of available ones in your Facebook Ads manager). Натисніть Застосувати (Apply), щоб зберегти зміни до елемента.
Далі додайте необхідні елементи відповідно до вашого сценарію.
Важливо додати до першого повідомлення кнопку або швидкі відповіді, щоб користувач міг перейти до наступного елементу ланцюжка.
Натисніть Зберегти й вийти.
Створіть кампанію в рекламному кабінеті
Зайдіть до рекламного кабінету Meta Ads Manager, натисніть Створити (Create).
Виберіть ціль та встановіть бюджет
Для ланцюжків SendPulse ви можете вибрати два типи цілей: Залучення (Engagement) та Трафік (Traffic).
У статті будемо розглядати налаштування на прикладі мети Залучення.
Читайте також: Вибір правильної мети.
Натисніть Продовжити (Continue).
На наступному кроці виберіть ручне налаштування рекламної кампанії (Manual engagement campaign) та натисніть Продовжити (Continue).
Введіть назву у полі Назва кампанії (Campaign name).
Прокрутіть вниз та активуйте перемикач Розширені налаштування бюджету кампанії (Advantage campaign budget), виберіть тип (денний чи на весь період) та суму у секції Бюджет кампанії (Campaign budget).
Натисніть Далі (Next).
Вкажіть місце розташування та сторінку
У полі Conversion location вкажіть місце Перехід до переписки (Messaging app) та тип реклами Перехід до повідомлень (Click to message).
Відмітьте сторінку, з якої плануєте спілкуватися в чаті та до якої прив’язаний чат-бот, у секції Сторінка Facebook (Facebook page).
Ви можете вибрати два додатки, щоб охопити більше аудиторії.
Прокрутіть нижче та налаштуйте терміни кампанії, виберіть країну та додайте опис аудиторії.
Натисніть Далі (Next).
Додайте текст та медіафайли
У секції Налаштування реклами (Ad setup) виберіть формат реклами: одне зображення чи відео або карусель. Справа натисніть Add media та додайте файли.
У полі Основний текст (Primary text) ведіть текст, який буде показуватися в оголошенні, та додайте заголовок у полі нижче.
У полі Заклик до дії (Call to action) виберіть Надсилати повідомлення (Send message).
Налаштуйте шаблон повідомлення
У секції Шаблон повідомлення (Message template) налаштуйте текст, який побачить користувач після переходу з реклами. Щоб вибрати ланцюжок SendPulse, виберіть Партнерський додаток (Partner app) та натисніть Обрати ланцюжок (Select flow).
У модальному вікні, що розгорнеться, виберіть куди вести користувача:
- якщо ви перед цим ви налаштували відображення в декількох соцмережах, наприклад, Facebook та Instagram, — виберіть SendPulse;
- якщо ви налаштовуєте рекламу виключно в Instagram — виберіть SendPulse Inst.
Нижче у полі Ланцюжок (Message flow) виберіть ланцюжок за назвою, який ви хочете додати.
У списку будуть доступні тільки ті ланцюжки, в яких ви активували у першому повідомленні відповідну опцію.
Натисніть Завершити (Finish).
Перегляньте повідомлення та запустіть рекламу
Щоб подивитись, як виглядатиме ваше повідомлення та реклама, перейдіть у вкладку ліворуч Destination preview та перегляньте шаблон. Перевірте, чи додане повідомлення відповідає тому, що ви налаштували у конструкторі ланцюжка на першому етапі.
Якщо все вірно, натисніть Опублікувати (Publish).
Оновлено: 30.05.2024
або