Основні причини блокування надсилання повідомлень від Facebook сторінки
При порушенні правил політики та умов використання Facebook може заблокувати надсилання повідомлень від імені вашої Facebook сторінки та ви не зможете надсилати повідомлення користувачам.
У налаштуваннях вашої сторінки з'явиться повідомлення:
Limits has been placed
Цій сторінці заборонено надсилати повідомлення через платформу Messenger
Якщо ви працюєте з Facebook API, Facebook покаже одну з наступних помилок під час спроби надіслати повідомлення:
#2022 People have been reporting content that your Page is sending. Out of the interest of our users, your Page has been blocked from sending messages via the Messenger Platform. This block may persist for 24 hours.
#2022 You have been temporarily blocked from performing this action.
#2022 Неможливо надіслати ваше повідомлення, оскільки воно містить контент, який був відмічений користувачами Facebook як образливий.
Основні причини, блокування сторінки Facebook:
- Ви надсилаєте розсилки та послідовні повідомлення в ланцюжку рекламного характеру, що містять кнопку «Купити» та посилання на сторонні ресурси за межами 24 годинного вікна (вікно відкривається після повідомлення від користувача). Докладніше з допустимими типами розсилок ви можете ознайомитись у нашій статті.
- Ви використовуєте Messenger для термінових і гарячих розпродажів.
- Ви надсилаєте повідомлення, які користувачі позначають як спам, або їх часто блокують («Показник блокування» > 3%) . Щоб переглянути «Показник блокування» (Block rate), перейдіть до керування сторінкою у вкладці Статистика (Statistics) > Повідомлення (Messages).
- Ви надсилаєте надто багато повідомлень за короткий проміжок часу.
- Ви не дотримуєтеся правил політики та умов використання платформи Messenger.
Що робити, якщо вашу Facebook сторінку заблокували:
- Перевірте останні надіслані повідомлення великій кількості людей на наявність будь-яких порушень та на відповідність правилам рекламної діяльності Facebook та правилам політики платформи Messenger.
- Зверніться до служби підтримки Facebook. Для цього перейдіть до Налаштування (Account Settings) > Довідка та підтримка (Help & Support) > Вхідні служби підтримки (Support Inbox) > Порушення (Your Violations) та натисніть Оскаржити (Appeal). Ви також можете переглянути інформацію про причину блокування, натиснувши Довідатися більше (Learn more).
- Виконуйте інструкції Facebook для оскарження рішення або підтвердження відповідності вимогам платформи.
Рекомендації щодо використання чат-бота у Facebook:
- Продумуйте корисний та захоплюючий для користувача сценарій воронки продажів. Не надсилайте відразу повідомлення з пропозицією щось купити. Не надсилайте наступні повідомлення, не отримавши позитивної реакції від користувача. Залучайте користувача до взаємно корисного діалогу, перш ніж пропонувати свої послуги.
- Проявляйте турботу про користувача та надсилайте релевантну інформацію. Вивчайте свою аудиторію, дізнавайтеся про питання, які хоче вирішити користувач, та пропонуйте свої послуги та товари виходячи з його запитів.
- Використовуйте персоналізацію у повідомленнях. Збирайте інформацію про вподобання користувача та його основні дані, щоб надсилати відповідні пропозиції.
Оновлено: 16.02.2024
або