Як створити Сторінку у Facebook

Щоб розвивати вашу компанію в мережі та залучати нових клієнтів, створіть Сторінку у Facebook. Для цього введіть назву, виберіть категорію, вкажіть налаштування Сторінки, а потім додайте всю необхідну інформацію про компанію та її продукти. У статті детально розберемо кожен із цих кроків.

Створіть сторінку

Авторизуйтесь у вашому обліковому записі Facebook. Натисніть значок меню зверху.

Праворуч у стовпчику Створити (Create) виберіть Сторінка (Page).

Введіть назву Сторінки

Введіть таку саму назву, яку використовуєте в інших каналах. Так ваша аудиторія легко знайде вас у Facebook та зможе підписатися.

Читайте докладніше: Які назви Сторінок можна використовувати на Facebook.

Виберіть категорію

Виберіть із запропонованих категорій ту, яка описує тип або сферу діяльності компанії. На основі встановлених категорій Facebook підбиратиме аудиторію, яку зацікавить ваша Сторінка.

Ви можете вибрати до трьох категорій для однієї Сторінки.

Введіть опис Сторінки

Додайте опис Сторінки, щоб користувачі могли більше дізнатися про компанію, її товари та послуги.

Максимальна довжина опису – 255 символів.

Натисніть кнопку Створити сторінку (Create Page).

Налаштуйте сторінку

Далі завантажте фото профілю та обкладинки, додайте кнопку, щоб користувачі могли зв'язатися з вами через інші канали, створіть ім'я користувача та додайте додаткову інформацію про вашу компанію — контакти, місцезнаходження, години роботи та інше.

Завантажте фото профілю та обкладинки

Для фото профілю виберіть логотип компанії – це допоможе вибудовувати впізнаваність бренду та дозволить клієнтам ідентифікувати ваші пости у стрічці.

Перетягніть зображення до робочої області або виберіть їх на комп'ютері. Змініть їх розташування, якщо необхідно.

Рекомендовано використовувати фото профілю 170x170px, а фото обкладинки 1640x856px.

Додайте кнопку CTA

Клієнти вашої компанії можуть зв'язуватися з вами через кнопку СТА. Під обкладинкою Сторінки натисніть Додати кнопку (Add button) та виберіть тип кнопки. Наприклад, Замовити, Забронювати, Зателефонувати, Надіслати повідомлення і так далі.

Наприклад, кнопка Надіслати повідомлення буде перенаправляти користувачів у месенджер, де вони зможуть підписатися на чат-бота, поставити питання службі підтримки, або проконсультуватися з менеджером, записатися на захід та зробити замовлення. За допомогою кнопки Надіслати ел. лист користувачі зможуть надіслати листа на вказану вами електронну адресу.

Після створення кнопки CTA її можна відредагувати, видалити або протестувати. Для цього натисніть на Редагування кнопки … (Edit ...) та виберіть потрібну дію.

Створіть ім'я користувача

Щоб клієнти могли легко перейти за посиланням на вашу сторінку, додайте унікальне ім'я користувача, яке відображатиметься у посиланні на вашу сторінку.

Під назвою вашої Сторінки натисніть Створити @ім'я_користувача (Create @username).

Введіть ім'я користувача.

Для імені користувача можна використовувати літери, цифри та точки. Довжина імені має бути від 5 до 50 символів. Читайте також: Що потрібно враховувати, створюючи ім'я користувача або псевдонім на Facebook?

Додати інформацію про компанію

Щоб підвищити рівень довіри потенційних клієнтів, додайте інформацію про компанію. Для цього напишіть опис сторінки — які ви надаєте послуги та чим можете бути корисні, вкажіть контакти, додайте адресу, години роботи та іншу інформацію.

Щоб заповнити потрібні дані, перейдіть у вкладку Редагувати (Edit) в меню зліва.

Загальна інформація

У розділі Загальне (General) знаходиться інформація, яку ви заповнили під час створення сторінки — Назва, опис Сторінки та ім'я користувача. Якщо потрібно, відредагуйте її.

Категорії

Далі прокрутіть вниз. Перегляньте вибрані категорії та переконайтеся, що ви вказали їх правильно. При необхідності додайте нові.

Контактна інформація

Додайте контактну інформацію компанії: номер телефону, номер телефону WhatsApp, електронну адресу та посилання на сайт. Це допоможе потенційним клієнтам знайти зручний спосіб зв'язатися із вами.

Якщо Ваша сторінка не має контактної інформації, виберіть Моя сторінка не має ….

Розташування

Якщо плануєте використовувати Facebook для просування локального бізнесу та залучення місцевих, вкажіть місце розташування — адресу, місто, індекс або додайте свою адресу на карті.

Якщо у вас немає адреси, виберіть пункт Моя сторінка не має місця.

Також ви можете вказати додаткові відомості про місцезнаходження або зону обслуговування.

Години роботи

Щоб клієнти знали, в який час можна зв'язатися з вами, додайте години роботи для кожного дня тижня.

Якщо у вашій компанії відбулися зміни у зв'язку з пандемією, вкажіть їх у блоці Оновлення у зв'язку з коронавірусом (COVID-19). Якщо пов'язані з іншими обставинами — блок Тимчасові зміни в роботі.

Інша інформація

У розділі Ще (More) можна додати посилання на політику конфіденційності та розповісти про принципи роботи, товари та послуги, що надаються.

Також можна скопіювати QR-код і додати його, наприклад, на ваш сайт.

Щоб поінформувати клієнта про ціни послуг вашої компанії, вкажіть діапазон цін.

Також можна додати облікові записи в інших соціальних мережах, наприклад, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest і так далі.

Розвивайте сторінку

Щоб розвивати свою сторінку та підвищувати ефективність її роботи, використовуйте безкоштовні рекомендації та навчальні матеріали від Facebook. Для цього в меню зліва виберіть вкладку Ресурси та інструменти (Resources & Tools). Ознайомтеся із запропонованими порадами, посібниками, інструментами та іншими корисними матеріалами.

Розробіть стратегію просування Сторінки та використовуйте інструменти реклами Facebook Ads, щоб залучати нових підписників, вирощувати ліди та підвищувати продаж. Платформа дозволяє точно таргетувати рекламу на цільову аудиторію: ви можете вибрати стать, вік користувачів, їх інтереси. Ознайомтеся з посібником про налаштування реклами у Facebook, щоб створювати ефективні рекламні кампанії.

Щоб підвищити якість комунікації з підписниками Сторінки та автоматизувати роботу, створіть безкоштовно чат-бота для Facebook Messenger за допомогою SendPulse. Так ви зможете взаємодіяти із клієнтами 24/7. Залежно від поставлених завдань чат-бот миттєво відповідатиме на запитання користувачів, прийматиме замовлення, сегментуватиме аудиторію або просуватиме ліди далі по воронці продажів.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як створити Сторінку у Facebook"

    Оцінка: 4 / 5 (6)

    Назад

    Як додати RSS-стрічку для Автопостингу

    Далі

    Типи розсилок чат-ботів у Facebook

    Популярне в нашому блозі

    Створіть безплатного чат-бота для Facebook Messenger