Як перенести підписників чат-бота Facebook з інших сервісів у SendPulse
У статті розглянемо, як легко змінити сервіс створення ботів для надсилання автовідповідей, збору інформації про користувача та інших корисних функцій для Facebook Messenger.
Хто є підписником
Підписники бота для Facebook Messenger — це всі користувачі, які взаємодіяли зі сторінкою вашої спільноти: натиснули «Повідомлення» (Message) і поставили питання, чи підписалися через віджет або форму підписки іншого сервісу, перейшли у вікно діалогу зі сторінкою та почали спілкування, натиснувши «Почати» (Get started).
Усі подібні діалоги користувачів із вашою сторінкою зберігаються в месенджері Facebook.
SendPulse надає можливість імпортувати підписників. У разі переходу з іншого сервісу або під час створення нового бота всі підписники автоматично підтягуються разом під час під'єднання із соціальної мережі.
Як під’єднати чат-бота до SendPulse та перенести підписників
Перейдіть до розділу Чат-боти (Messengers) і виберіть Facebook Messenger. Потім виберіть сторінку спільноти, яку хочете під’єднати, надайте необхідні дозволи та натисніть Готово (Done).
Сторінка з усіма підписниками, зібраними раніше, буде під'єднана до SendPulse і ви можете створювати розсилки та налаштовувати нові сценарії ланцюжків ботів.
Як вимкнути чат-бот іншого сервісу
Для коректної роботи бота і надсилання автовідповідей спочатку необхідно від'єднати чат-бота іншого сервісу.
Якщо доступ до сервісу втрачено або потрібно перевірити, чи сервіс було коректно вимкнено, перевірте налаштування сторінки у Facebook.
Щоб від'єднати інший бот зі своєї сторінки Facebook, розгорніть сторінку спільноти та перейдіть до Параметри (Settings).
Виберіть Розширений обмін повідомленнями (Advanced Messaging).
Перейдіть до розділу Пов’язані програми (Connected Apps), виберіть сервіс, який раніше підключали, і натисніть Видалити (Remove).
Як вимкнути автовідповіді Facebook
Для коректної роботи бота та спрацювання його автовідповідей, переконайтеся, що ви також відключили автоматичні відповіді для сторінки вашої спільноти на Facebook.
У налаштуваннях спільноти виберіть пункт Обмін повідомленнями (Messaging).
Під налаштуванням автоматичних відповідей (Set up automatic responses) натисніть кнопку Налаштувати (Set up).
Перевірте налаштування під пунктом Привітання клієнтів (Customer Welcome). Щоб не збивати відповіді від бота, налаштованого в SendPulse, відключіть повідомлення статусу Немає на місці
(Out of place) і Моментальна відповідь
(Instant response).
Тепер можна налаштовувати чат-бота в SendPulse — створюйте персоналізовані розсилки для всіх контактів, налаштовуйте автовідповіді та дії з відповідями за сценарієм ланцюжка.
Якщо у вас виникли труднощі з переходом зі стороннього сервісу в SendPulse, звертайтеся до техпідтримки — будемо раді допомогти.
Оновлено: 16.02.2024
або