Типи розсилок чат-ботів у Facebook

Під час підготовки розсилки Facebook Messenger важливо вибрати правильний тип розсилки.

Згідно з правилами Facebook, кампанії чат-ботів SendPulse мають тип Сповіщення або оновлення (Notification or Update). Це означає, що повідомлення не повинні містити рекламних матеріалів, але використовуються для постійних сповіщень або оновлень. Ви повинні вказати тег повідомлення, який відповідає типу вмісту, який ви надсилаєте.

campaign types

Наразі Facebook Messenger підтримує такі теги для «Сповіщення або оновлення»:

Опис Дозволені випадки використання Заборонені (неповні) варіанти використання
Сonfirmed event update
Надсилайте користувачам нагадування або оновлення про подію, на яку вони зареєструвалися (наприклад, відповідь, придбані квитки). Цей тег може бути використаний для нагальних та майбутніх подій. Нагадування про майбутні заняття, зустрічі або події, які запланував користувач.

Підтвердження бронювання користувача або відвідування прийнятої події чи зустрічі.

Повідомлення про запланований транспорт або поїздку користувача, наприклад прибуття, скасування, затримка багажу або інші зміни статусу.

Рекламний вміст, включаючи, але не обмежуючись, пропозиції, купони та знижки.

Вміст, пов’язаний із подією, на яку користувач не підписався (наприклад, нагадування про придбання квитків на події, перехресний продаж інших подій, розклад турів тощо).

Повідомлення, пов’язані з минулими подіями. Підказки до будь-якого опитування, опитування чи оглядів, не пов’язаних із попередньою взаємодією в Messenger.

Post purchase update
Повідомте користувача про оновлення про нещодавню покупку. Підтвердження трансакції, наприклад фактура або квитанції.

Повідомлення про статус відправлення, наприклад, продукт у дорозі, відправлений, доставлений або затриманий.

Зміни, пов’язані із замовленням, яке розмістив користувач, відхиленою кредитною карткою, товарами із запізнілим замовленням або іншими оновленнями замовлення, які потребують дії користувача.

Рекламний вміст, включаючи, але не обмежуючись, пропозиції, акції, купони та знижки.

Повідомлення, у яких здійснюється перехресний продаж продуктів чи послуг.

Надсилання опитувань, голосувань або запиту відгуків, не пов'язаних із попередньою взаємодією в месенджері.

Account update
Повідомте користувача про нерегулярні зміни в його програмі або обліковому записі. Зміни у статусі заявки, наприклад кредитні картки чи робота.

Повідомлення про підозрілу активність, наприклад, попередження про шахрайство.

Рекламна інформація, включаючи угоди, пропозиції, купони та знижки.

Повторювана інформація, наприклад «заява готова», «баланс спливає», «нову пропозицію роботи».

Надсилання опитувань, голосувань або запиту відгуків, не пов'язаних із попередньою взаємодією в месенджері.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Типи розсилок чат-ботів у Facebook"

    Оцінка: 5 / 5 (10)

    Назад

    Як створити Сторінку у Facebook

    Далі

    Як надіслати розсилку Facebook

    Популярне в нашому блозі

    Створіть безплатного чат-бота для Facebook Messenger