Як створити рекламу в Instagram та запустити чат-бота
Ви можете налаштувати таргетовану рекламу у Facebook для просування своїх товарів та послуг через Instagram та запускати ланцюжки чат-бота користувачам, які відгукнулися на рекламу. За допомогою реклами ви зможете зміцнити імідж, залучити нову аудиторію та підтримати комунікацію з клієнтами.
У статті розглянемо, як створити рекламну компанію, налаштувати аудиторію, додати вміст та шаблон для запуску діалогів у Instagram Direct.
Читайте також: «Як створити рекламу в WhatsApp і запустити чат-бота» та «Як створити рекламу в Facebook з переходом до Messenger і запустити чат-бота».
Створіть нову кампанію
Виберіть мету реклами
Зайдіть до рекламного кабінету «Ads Manager», натисніть «Створити» (Create) та виберіть ціль кампанії — «Повідомлення» (Messages).
Мета «Повідомлення» використовується для показу користувачам реклами, яка дозволить їм взаємодіяти з вами у Messenger, WhatsApp та Instagram Direct.
Читайте докладніше у статті «Вибір правильної мети».
Вкажіть назву рекламної кампанії
Введіть назву рекламної кампанії, за якою швидко зможете її знайти у списку.
Натисніть «Продовжити» (Continue).
Встановіть бюджет реклами
На наступній сторінці прокрутіть вниз та активуйте оптимізацію бюджету кампанії. Виберіть один із двох варіантів розподілу бюджету та вкажіть суму.
«Денний бюджет» (Daily budget) — рекламний алгоритм витрачатиме вказану суму за добу.
«Бюджет на весь термін дії» (Lifetime Budget) — зазначена вами сума буде розподілена на весь зазначений термін дії кампанії.
Читайте докладніше «Про оптимізацію бюджету кампанії» та «Про денні бюджети» у Facebook та у статті «Оптимізація бюджету таргет-реклами» на нашому блозі.
Натисніть «Далі» (Next).
Налаштуйте показ реклами
Вкажіть місце розташування вашої реклами
Місце розташування визначає, куди неправляти користувача після натискання реклами для подальшої взаємодії.
Вкажіть тип реклами «Перехід до переписки» (Click to message) та виберіть програму обміну повідомленнями — «Instagram Direct».
Виберіть обліковий запис для отримання повідомлень
Виберіть Facebook сторінку компанії, до якої прив'язаний обліковий запис Instagram бізнес із створеним чат-ботом.
Встановіть графік кампанії
Встановіть дату запуску та закінчення вашої рекламної кампанії.
Встановіть цільову аудиторію
Налаштуйте цільову аудиторію для кампанії. Встановіть місце розташування, вік, стать та інтереси вашої аудиторії або виберіть із заздалегідь створених вами аудиторій.
Читайте також детальний гайд із визначення націлювання у статті «Типи аудиторій у налаштуванні рекламної реклами».
Виберіть розташування реклами
Місце розташування реклами показує, де та у якому форматі показувати рекламу.
Для показу реклами в Instagram ви можете вибрати «Стрічка Instagram» (Instagram Feed), «Цікаве в Instagram» (Instagram Explore) та «Історії в Instagram» (Instagram Stories).
Читайте також про варіанти оформлення ефективного оголошення у статтях «Таргетована реклама та комунікаційна стратегія» та «Адаптація під плейсменти» на нашому блозі.
Налаштуйте вміст реклами
Додайте вміст реклами
Введіть основний текст вашої рекламної кампанії, додайте медіафайли та виберіть заклик до дії.
Читайте статті «Про кастомізацію креативів для різних місць розміщення» та «Кнопки заклику до дії, доступні для різних цілей» у Facebook та рекомендації щодо написання тексту реклами у «Правильному тексті» на нашому блозі.
Встановіть шаблон початку спілкування
Щоб створити шаблон повідомлення, яке побачить користувач після переходу по рекламі, натисніть «Створити» (Create).
Введіть повідомлення.
Додайте найчастіші запитання. Коли користувач натисне на встановлене запитання, текст питання відправиться в особисті повідомлення вашого облікового запису в Instagram і запустить діалог.
Щоб запустити ланцюжок чат-бота, у питаннях шаблону повинні бути вказані ключові слова, які встановлені тригером на запуск потрібного ланцюжка в конструкторі чат-бота.
Натисніть «Зберегти та завершити» (Save and Finish).
Потім натисніть «Опублікувати» (Publish), щоб запустити рекламну кампанію.
Якщо у вас не налаштований спосіб оплати, Facebook у наступному вікні запросить ввести дані картки або платіжної системи.
Перегляньте історію транзакцій у розділі «Billing».
Як користувач взаємодіє з ботом через рекламу
Коли користувач натисне на рекламу у вибраному місці розміщення, він побачить список найчастіших запитань, які ви встановили.
При натисканні на кнопку «Надіслати» (Send) користувач перейде в Instagram, відкриється переписка з вашим бізнес-аккаунтом в Direct з відправленим питанням. Підключений чат-бот розпізнає тригер в отриманому повідомленні та запустить відповідний ланцюжок.
Як відстежувати ефективність реклами
Перейдіть до розділу «Кампанії» (Campaigns) та виберіть потрібну кампанію зі списку.
У статистиці ви зможете переглянути результат кампанії, охоплення користувачів, кількість показів, ціну за результат та витрачену суму.
Також ви можете подивитися статистику за іншими метриками: наприклад, переглянути залучення та реакцію користувачів. Натисніть на стовпці та виберіть потрібну метрику.
Читайте докладніше у статті «Як використовувати діагностику актуальності реклами».
Також можна використовувати фільтри, щоб сегментувати дані у звітах і більш ефективно визначати цільові аудиторії. Ви можете розбивати аудиторію за віком і аналізувати результативність реклами в залежності від місця її розміщення.
Оновлено: 01.08.2023
або