Як налаштувати тригери запуску ланцюжка для Instagram чат-бота

У SendPulse ви можете запускати заздалегідь налаштовані сценарії повідомлень за тригерами — певними діями користувачів у Instagram, наприклад, згадка в історії, коментарі до постів чи трансляції.

У статті розглянемо, які тригери доступні для чат-ботів Instagram та як їх налаштувати.

Для всіх чат-ботів передбачені загальні тригери запуску ланцюжка: вітальна серія (Welcome message), стандартна відповідь (Standard reply), відписка від бота (Unsubscription from the bot). Також ви можете створити тригери за ключовим словом або подією в сервісі Аutomation (A360).

Читайте докладніше: Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота.

Для тригерів Коментар до публікації та Згадування в історії Instagram дозволяє протягом 24 годин відправити ланцюжок користувачам тільки з одним повідомленням та однією кнопкою чи декількома швидкими відповідями.

Якщо користувач відповідає чи натискає на кнопку, далі він стає підписником бота і ви можете далі надсилати повідомлення без цих обмежень. Щоб не втратити контакт, важливо спонукати підписника продовжити спілкування.

Згадування в історії

Ланцюжок спрацьовує для підписника, який згадав (зробив відмітку через @) акаунт вашої сторінки у своїй історії.

Щоб ланцюжок запустився, обліковий запис користувача, який робить згадку, має бути публічним, а його історія — відкрита для всіх.

Натисніть Згадка в історії (Story mention) у секції тригерів Instagram. Щоб активувати тригер, у верхній панелі конструктора ввімкніть тумблер. Щоб налаштувати повторний виклик тригера, натисніть Редагувати триггер.

Рекомендуємо змінювати вміст повідомлення, залежно від контексту самої публікації та ніші вашого бізнесу, щоб надсилати користувачам релевантну інформацію.

Далі у видимій частині конструктору натисніть Редагувати ланцюжок (Edit the flow) та перейдіть у конструктор, щоб додати необхідні елементи до вашого сценарію.

Початково ви можете додати до ланцюжка тільки елемент Повідомлення з текстовим блоком та однією кнопкою чи швидкою відповіддю. Щоб користувач мати можливість надсилати підписнику повідомлення, він має натиснути на кнопку або відповісти на ваше повідомлення — тоді ви зможете відправляти йому повідомлення.

Коментар до публікації

Ланцюжок спрацьовує після коментаря до будь-якої чи обраної публікації в Instagram або надсилає публічну відповідь. Повідомлення відправляється тому, хто написав коментар.

За допомогою такого ланцюжка ви можете відповідати користувачам на популярні питання щодо того, що ви презентуєте. Наприклад, про ціну або склад товару, терміни доставки або посилання на реєстрацію.

Рекомендуємо змінювати вміст повідомлення залежно від контексту самої публікації та ніші вашого бізнесу, щоб надсилати користувачам релевантну інформацію.

Натисніть Створити новий тригер (Create a new trigger) у блоці з переліком тригерів ліворуч.

Виберіть опцію Коментар до публікації (Comment on your post) у налаштуваннях.

Публікації та ключові слова

Виберіть, для яких публікацій запускати тригер — для всіх чи певної.

Також ви можете додати ключове слово, після якого запуститься ланцюжок. Для цього виберіть Вказаний текст коментаря (Specific comment text) та введіть ключове слово. Якщо потрібно запускати ланцюжок за будь-яким коментарем до публікації, активуйте опцію Будь-який текст (Any text).

Сервіс розпізнає окремі слова та словосполучення як команди, наприклад: добрий день, ціна, яка ціна, скільки коштує. Максимальний розмір ключової фрази — 32 символи.

Публічні відповіді

Також ви можете налаштувати відправку автоматичних публічних відповідей під коментарем. Можна вказати декілька повідомлень, які будуть відправлятися випадково.

Активуйте опцію Публічні відповіді (Public reply) та впишіть усі відповіді, які будуть рандомно надсилатися як відповідь на коментар.

Рекомендуємо додавати декілька варіантів відповіді, адже Instagram може обмежити діяльність сторінок, що відповідають однаково на різні коментарі.

У секції Пропуск повторень (Throttling) вкажіть, скільки часу треба ігнорувати однакові ключові слова у коментарях підписника, щоб не запускати ланцюжок декілька разів поспіль.

Коментар у прямому ефірі

Ланцюжок спрацьовує після коментаря під час прямого ефіру в Instagram і відправляє глядачу в директ повідомлення.

За допомогою такого ланцюжка ви можете відповідати користувачам на популярні питання щодо вашої поточної події. Наприклад, про ціну або склад товару, що продається.

Рекомендуємо змінювати вміст повідомлення залежно від вашої ніші, щоб надсилати користувачам релевантну інформацію.

Натисніть Створити новий тригер (Create a new trigger) у блоці з переліком тригерів ліворуч.

Активуйте опцію Коментар у прямому ефірі (Comment on your live video) у налаштуваннях, що відкриються ліворуч. Введіть ключове слово.

Сервіс розпізнає окремі слова та словосполучення як команди, наприклад: добрий день, ціна, яка ціна, скільки коштує. Максимальний розмір ключової фрази — 32 символи.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як налаштувати тригери запуску ланцюжка для Instagram чат-бота"

    Оцінка: 5 / 5 (8)

    Назад

    Як створити сценарій ланцюжка для Instagram чат-бота

    Далі

    Як створити вітальне меню для Instagram чат-бот

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно