Як використовувати Telegram Business в чат-ботах

Чат-боти діють окремо від особистих акаунтів в Telegram. Однак за допомогою SendPulse користувачі Telegram Premium можуть налаштувати переадресацію повідомлень з особистого бізнес-профілю до SendPulse та автоматизувати відповіді на них.

У статті розглянемо, як налаштувати отримання повідомлень в чат-бот з особистих та як відправляти ланцюжки.

Можливості Telegram Business

Користувачі Telegram Business можуть підключити чат-боти до свого особистого акаунта для взаємодії з клієнтами та синхронізації повідомлень у ботах та особистих чатах. Ви зможете залучати бот до своїх чатів Telegram або запускати ланцюжки чат-бота від власного імені через особисті повідомлення.

Власник Telegram Business зможе відповідати за допомогою бота в особистих повідомленнях, і цей чат для нічим не буде відрізнятися для підписника. Таким способом ви можете зробити спілкування більш людяним, але водночас автоматизувати процес.

Інтеграція з чат-ботом здійснюється через процес прив'язки бота до особистого акаунту Telegram. Власник акаунту може вказати, до яких чатів матиме доступ бот.

Як підключити чат-бот до особистого акаунту Telegram

Для налаштування вам потрібно мати створений та підключений у SendPulse чат-бот та підписка Telegram Premium у вашому акаунті.

Налаштуйте бот у BotFather

Увійдіть у ваш акаунт Telegram та введіть у полі пошуку @BotFather. Введіть команду /mybots та виберіть потрібний бот. Натисніть Bot Settings > Business mode.

У новій версії Telegram додатку можна перейти до налаштувань бота напряму з профілю власного бота.

Виберіть Turn Business mode on.

Налаштуйте Telegram акаунт

Telegram Business не є окремим сервісом й стосується інструментів для взаємодії з клієнтами, які доступні користувачам Telegram Premium. Це охоплює створення бізнес-акаунтів, ботів або каналів.

У вашому акаунті Telegram перейдіть у Settings > Telegram Business > ChatBots.

У полі введення впишіть юзернейм або посилання на бот, а коли він з'явиться у випадному списку — натисніть Add.

Визначте групи користувачів, до яких чат-бот матиме доступ.

All 1-to-1 Chats Надає доступ боту для всіх контактів, які напишуть в особисті повідомлення.
Only Selected Chats Надає доступ боту тільки до певних контактів.

У секції Included Chats додайте контакти або групи контактів (нові чати, збережені або не збережені контакти).

Також ви можете обмежити доступ до певних контактів у секції Excluded Chats.

Як взаємодіяти з підписниками

У Діалогах

Повідомлення в особистий акаунт від контакту, якого ви додали в налаштуваннях Telegram Business, також показуються в розділі Діалоги даного бота в SendPulse.

Коли контакт напише вам в особисті, в SendPulse розгорнеться новий діалог, навіть якщо він до цього був підписаний на чат-бот. Також буде створено новий контакт бота в Аудиторії.

Надалі ви можете взаємодіяти з підписником через Діалоги в SendPulse або відповідати як зазвичай в приватні повідомлення.

У Діалогах у правій панелі під юзернеймом ви побачите помітку, до якого саме особистого профілю звернувся підписник.

У верхній панелі Telegram буде зазначено, до якого боту належить цей контакт.

Для підписника цей діалог не буде нічим вирізнятися з-поміж інших особистих листувань.

Якщо ви хочете, щоб бот не реагував на повідомлення даного користувача, ви можете відвʼязати його, натиснувши кнопку Stop.

У ланцюжках

Можливість створити ланцюжок за тригером отримання повідомлення для Telegram Business зʼявляється під час отримання повідомлень у SendPulse акаунт, до якого підключений бот.

Ви можете відправляти ланцюжки за ключовими словами. Перейдіть у бот Telegram та натисніть Створити новий тригер. Виберіть Повідомлення для Telegram Business (Message for Telegram Business), введіть ключові слова та натисніть Зберегти.

Натисніть Редагувати, щоб перейти в конструктор та налаштувати ланцюжок для створеного вами тригера. Додайте потрібні елементи та збережіть ланцюжок.

Зверніть увагу, що ви не можете додати введення даних користувачем або додати Швидкі відповіді.

Ви також можете використовувати елемент Фільтр з умовою Контакт бізнес-профілю (Business Profile’s Contact) для того, щоб надалі комунікувати тільки з підписниками, яким надано доступ в налаштуваннях Telegram Business.

Для коректної роботи рекомендуємо відключити автовідповіді бізнесу в Telegram, які можуть конфліктувати з SendPulse. Для цього перейдіть в Settings > Telegram Business > Greeting Messages та натисніть Away Messages.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як використовувати Telegram Business в чат-ботах"

    Оцінка: 4 / 5 (4)

    Назад

    Як створити автоматизований ланцюжок для Telegram чат-бота

    Далі

    Як налаштувати вбудований пошук

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно