Як налаштувати тригери запуску Telegram чат-бота
У SendPulse ви можете запускати заздалегідь налаштовані сценарії повідомлень за тригерами — певними діями користувачів у Telegram, наприклад, повідомлення в особисті, якщо у вас підключений Telegram Business або додавання підписника в групу.
У статті розглянемо, які тригери доступні для чат-ботів Telegram та як їх налаштувати.
Для всіх чат-ботів передбачені загальні тригери запуску ланцюжка: вітальна серія (Welcome message), стандартна відповідь (Standard reply), відписка від бота (Unsubscription from the bot). Також ви можете створити тригери за ключовим словом або подією в сервісі Аutomation (A360).
Читайте докладніше: Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота.
На долучення до групи або каналу
Можна створити тригер, за яким чат-бот Telegram зможе надсилати приватні повідомлення підписаним на нього користувачам, що додалися у відкриту групу або канал, а також не підписаним користувачам у приватних групах та каналах.
Активуйте тригер
Перейдіть у ваш бот Telegram та натисніть Створити новий тригер (Create a new trigger) у блоці з їх переліком тригерів ліворуч.
Виберіть опцію Долучення до групи чи каналу Telegram (Join a Telegram group or channel) в налаштуваннях тригера та виберіть групу чи канал, де є чат-бот.
Якщо ви додаєте чат-бот до групи або каналу, тригер працюватиме по-різному для відкритих та приватних груп та каналів. У відкритих групах та каналах бот зможе надсилати повідомлення лише підписникам.
Аби бот міг надсилати повідомлення не підписаним користувачам, у вас має бути активованою опція Approve New Members для посилань у приватному каналі або групі. Для цього натисніть на назву групи або каналу > Редагувати. Перейдіть до Invite Links, створіть посилання та активуйте Approve New Members.
Таким чином бот зможе надсилати повідомлення користувачам у відповідь на їх запит приєднатися до групи або каналу, проте такого користувача буде додано до підписників бота лише тоді, коли надішле повідомлення або натисне на кнопку швидкої відповіді. Натискання кнопок в першому повідомленні користувачеві не продовживатимуть ланцюжок.
Якщо ви ще не додали чат-бот до групи, натисніть Додати до групи (Add to a group). Після цього ви будете перенаправлені в додаток, де зможете вибрати потрібну групу чи канал і додати туди чат-бот.
Натисніть Додати (Add), щоб зберегти тригер.
Налаштуйте ланцюжок
Початково до ланцюжка додано елемент Фільтр за дією Підписка на бота. Далі додано елемент Дія з командою Розблокувати в групі або каналі чи прийняти запит долучення.
Також додано елемент Повідомлення із запрошенням доєднатися до групи або каналу у разі, якщо користувач не підписаний на бота. Так, ви можете дозволяти доступ до групового чату тільки тим користувачам, які зробили раніше оплату за доступ до бота
Якщо умови фільтра підходять і користувач є підписником чат-бота, додано відповідний елемент Повідомлення.
Ви можете додавати необхідні елементи та команди відповідно до свого сценарію. Наприклад, фільтрувати не тільки підписників чат-бота, але й учасників групи.
Читайте докладніше: Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота.
Повідомлення у Telegram Business
Користувачі Telegram Premium можуть використовувати інструменти Telegram Business, які дають змогу налаштувати синхронізацію повідомлень з особистого бізнес-акаунту та SendPulse, а також налаштувати відправку ланцюжків.
Натисніть Створити новий тригер. Виберіть Повідомлення у Telegram Business (Message for Telegram Business), введіть ключові слова та виберіть метод розпізнавання — Збігається з (Matches with) чи Містить (Contains). Натисніть Зберегти.
Сервіс розпізнає окремі слова та словосполучення як команди, наприклад: добрий день
, ціна
, яка ціна
, скільки коштує
. Максимальний розмір ключової фрази — 32 символи.
Читайте також: Як використовувати Telegram Business в чат-ботах.
Оновлено: 27.12.2024
або