Як налаштувати тригери запуску Telegram чат-бота

У SendPulse ви можете запускати заздалегідь налаштовані сценарії повідомлень за тригерами — певними діями користувачів у Telegram, наприклад, повідомлення в особисті, якщо у вас підключений Telegram Business або додавання підписника в групу.

У статті розглянемо, які тригери доступні для чат-ботів Telegram та як їх налаштувати.

Для всіх чат-ботів передбачені загальні тригери запуску ланцюжка: вітальна серія (Welcome message), стандартна відповідь (Standard reply), відписка від бота (Unsubscription from the bot). Також ви можете створити тригери за ключовим словом або подією в сервісі Аutomation (A360).

Читайте докладніше: Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота.

За додаванням підписника в групу

Можна створити тригер, за яким чат-бот Telegram надсилатиме приватні повідомлення підписаним на нього користувачам, що додалися в групу або канал.

Активуйте тригер

Перейдіть у ваш бот Telegram та натисніть Створити новий тригер (Create a new trigger) у блоці з їх переліком тригерів ліворуч.

Виберіть опцію Долучення до групи чи каналу Telegram (Join a Telegram group or channel) в налаштуваннях тригера та виберіть групу чи канал, де є чат-бот.

Якщо ви додаєте чат-бот до каналу, то канал має бути приватним з активованою опцією Request Admin Approval для посилань. Для цього натисніть на назву групи або каналу > Редагувати. Перейдіть у вкладку Учасники та активуйте Request Admin Approval.

Приватні повідомлення з ланцюжка будуть відправлятися тільки тим контактам, які долучаються до групи чи каналу та підписані на бота.

Якщо ви ще не додали чат-бот до групи, натисніть Додати до групи (Add to a group). Після цього ви будете перенаправлені в додаток, де зможете вибрати потрібну групу чи канал і додати туди чат-бот.

Натисніть Додати (Add), щоб зберегти тригер.

Налаштуйте ланцюжок

Початково до ланцюжка додано елемент Фільтр за дією Підписка на бота. Далі додано елемент Дія з командами Розблокувати в групі або каналі чи прийняти запит долучення та Заблокувати в групі або каналі — відповідно до того, чи є користувач підписником вашого чат-бота. Так, ви можете дозволяти доступ до групового чату тільки тим користувачам, які зробили раніше оплату за доступ до бота

Якщо умови фільтра підходять і користувач є підписником чат-бота, додано елемент Повідомлення.

Ви можете додавати необхідні елементи та команди відповідно до свого сценарію. Наприклад, фільтрувати не тільки підписників чат-бота, але й учасників групи.

Читайте докладніше: Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота.

Повідомлення у Telegram Business

Користувачі Telegram Premium можуть використовувати інструменти Telegram Business, які дають змогу налаштувати синхронізацію повідомлень з особистого бізнес-акаунту та SendPulse, а також налаштувати відправку ланцюжків.

Натисніть Створити новий тригер. Виберіть Повідомлення у Telegram Business (Message for Telegram Business), введіть ключові слова та виберіть метод розпізнавання — Збігається з (Matches with) чи Містить (Contains). Натисніть Зберегти.

Сервіс розпізнає окремі слова та словосполучення як команди, наприклад: добрий день, ціна, яка ціна, скільки коштує. Максимальний розмір ключової фрази — 32 символи.

Читайте також: Як використовувати Telegram Business в чат-ботах.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як налаштувати тригери запуску Telegram чат-бота"

    Оцінка: 4 / 5 (9)

    Назад

    Як створити чат-бот у Telegram

    Далі

    Як створити автоматизований ланцюжок для Telegram чат-бота

    Популярне в нашому блозі

    Створіть безплатного чат-бота для Telegram