Як працює ліміт на частоту повідомлень (Frequency Capping)

Обмеження частоти (Frequency Capping) — це функція, яка обмежує кількість маркетингових повідомлень у WhatsApp, які користувач отримує протягом певного періоду. У такий спосіб, Meta заохочує бізнеси переглядати свою політику розсилок та робити її більш релевантною для користувачів.

Принцип роботи ліміту

Ліміт на частоту повідомлень може не стосуватися вас, але деякі підписники, ймовірно, інколи не отримуватимуть ваші повідомлення через обмеження WhatsApp. Наприклад, користувач зможе отримати лише певну кількість маркетингових повідомлень від п’яти різних компаній за семиденний період. Водночас бізнес не зможе дізнатись, які ліміти у підписника.

Ліміт застосовується лише до шаблонних повідомлень, які зазвичай відкривають новий діалог.

Перед тим як зробити висновок про неотримання повідомлень через ліміт на частоту, краще виключити інші причини. Для цього ознайомтесь зі статтею «Why is my delivery rate not 100%?». Якщо ви впевнені, що причина в обмеженні на частоту, необхідно переглянути свою стратегію комунікації: робити якісний контент та заохочувати підписників до взаємодії з ботом.

Статуси підписників

Підписники, які не отримують повідомлення через обмеження частоти, набувають статус Invalid в аудиторії чат-бота. У статистиці розсилок та в діалогах буде показуватися помилка «Rejected: Message Undeliverable».

Контакт повернеться в статус Active після взаємодії з ботом: напише щось бізнесу чи натисне кнопку в попередньому повідомленні.

Читайте також про обмеження частоти в документації WhatsApp.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як працює ліміт на частоту повідомлень (Frequency Capping)"

    Оцінка: 4 / 5 (5)

    Назад

    Статуси WhatsApp Business облікового запису та ліміти на відправку повідомлень

    Далі

    Ціни та правила тарифікації повідомлень WhatsApp

    Популярне в нашому блозі

    Створіть власного чат-бота для WhatsApp