Розв'язання можливих проблем з платежами бізнес-акаунта WhatsApp
Щоб надсилати платні повідомлення через WhatsApp Business API у SendPulse, акаунт WhatsApp Business повинен мати активований платіжний метод credit line від SendPulse, який автоматично створюється разом із чат-ботом WhatsApp. Це надає змогу SendPulse оплачувати використання сервісів Meta для WhatsApp замість вас.
У деяких випадках можуть виникати проблеми з активацією платіжного методу. Розглянемо, як вирішувати проблеми з credit line WhatsApp.
Що таке credit line
Credit line — це платіжний метод Meta за використання бізнес-акаунта WhatsApp та інших сервісів (наприклад, оплата реклами). Вона дає змогу SendPulse покривати витрати на повідомлення у Meta та стягувати оплату за користування чат-ботом перед безпосередньою відправкою платних повідомлень.
Бізнес-акаунт WhatsApp зможе надсилати маркетингові шаблони повідомлень тільки після активації платіжного методу. Без цього оплата за повідомлення не може бути здійснена, і вони будуть недоступними.
Дізнайтесь більше: About Credit Lines for WhatsApp Business Accounts.
Розв'язання можливих проблем під час створення бота
Якщо бізнес-акаунт WhatsApp раніше використовував іншого провайдера API або до нього був доданий інший платіжний метод вручну, при створенні WhatsApp чат-бота ви можете побачити таку помилку:
WABA inputted (id 1111111111111111) is already using a payment method. Please try to create a new WhatsApp Business account during the connection flow.
У такому випадку, щоб перевірити метод, перейдіть у Settings > WhatsApp accounts, виберіть бізнес-акаунт WhatsApp та перевірте, чи підключений платіжний метод Credit line від SendPulse.

Якщо підключено платіжний метод іншого провайдера або інший спосіб оплати, його необхідно оновити. Для цього видаліть номер із поточного бізнес-акаунта.
Перейдіть до Business Settings > WhatsApp Accounts > WhatsApp Manager > Phone Numbers та натисніть значок кошика навпроти поточного номера.

Через кілька годин ви зможете повторно підключити номер до бізнес-акаунта WhatsApp.
Credit line також може не активовуватися, якщо валюта акаунта WhatsApp Business не підтримується (валюта платіжного методу SendPulse – USD).
Розв'язання можливих проблем під час відправки повідомлень
Якщо ви змогли створити чат-бот WhatsApp, після надсилання шаблону повідомлення ви можете побачити статус відправки Rejected та таку помилку:
Business eligibility payment issue (Message failed to send because there were one or more errors related to your payment method.)

У такому випадку спробуйте оновити права доступу чат-бота в розділі Управління ботами.
В акаунті SendPulse перейдіть у Чат-боти > Управління ботами, знайдіть потрібний чат-бот WhatsApp і в меню навпроти нього натисніть Оновити права доступу (Refresh permissions).
Під час оновлення даних може знадобитися підтвердити номер телефону WhatsApp. Підтвердьте свій номер за допомогою коду, надісланого в SMS або голосовим повідомленням.

Якщо помилка з’являється повторно, видаліть номер із поточного бізнес-акаунта WhatsApp та додайте його ще раз.
Оновлено: 15.08.2025
або