Статуси WhatsApp Business облікового запису та ліміти на відправку повідомлень
У статті розглянемо, які бувають у WhatsApp ліміти на відправку повідомлень, де подивитися свій поточний ліміт та рейтинг, а також як підвищити рівень.
Які бувають ліміти у WhatsApp
WhatsApp має ліміти для відправки повідомлень користувачам за рівнями.
До верифікації бізнесу у Facebook ви можете надіслати повідомлення до 250 унікальних користувачів протягом 24 годин. Детальніше.
Рівень 1 | Дозволяє надсилати повідомлення 1000 унікальним користувачам протягом 24 годин. |
Рівень 2 | Дозволяє надсилати повідомлення 10 000 унікальним користувачам протягом 24 годин. |
Рівень 3 | Дозволяє надсилати повідомлення 100 000 унікальним користувачам протягом 24 годин. |
Під час реєстрації номера телефону компанія починає з рівня 1.
Ви можете знайти інформацію про те, де перевірити свій поточний ліміт, у розділі Ліміт на відправку повідомлень.
Як підвищити свій рівень відправника
Дотримуйтесь таких умов, щоб підвищити рівень відправника:
- підтримувати показник якості вище за середній;
- надіслати удвічі більше повідомлень, ніж ліміт поточного рівня за останні 7 днів.
Розглянемо приклад, коли поточний ліміт — 1000 унікальних користувачів. Якщо ви за 7 днів відправите повідомлення більше 2000 одержувачам і маєте хорошу репутацію, то ліміт автоматично оновиться до 10 000 унікальних користувачів.
Після цього компанія переводиться на наступний рівень. Підвищення рівня відбувається не раніше ніж через 48 годин після досягнення щоденного порога.
Ви можете знайти інформацію про те, як підтримувати високий рівень якості вашого облікового запису, у розділі Показник якості.
Де перевірити потрібну інформацію у Facebook
Ви можете перевірити статус номера телефону, показник якості та обмеження на кількість повідомлень для вашого облікового запису WhatsApp Business у вашому Facebook Business.
Перейдіть до Business settings > Accounts > WhatsApp Accounts. Виберіть ваш WhatsApp обліковий запис і у вкладці Settings натисніть WhatsApp Manager. (WhatsApp manager)
Показник якості
У колонці Quality Rating можна перевірити поточний показник якості облікового запису. (Quality Rating)
Показник якості облікового запису може мати такі статуси:
Висока якість (High) | Зелений статус. |
Середня якість (Medium) | Жовтий статус. |
Низька якість (Low) | Червоний статус. |
Якщо якість номера телефону зміниться або стане низькою, ви отримаєте попередження електронною поштою та в Business Manager, а вашому обліковому запису буде надано статус Позначено
або Обмежено
. Також в інтерфейсі SendPulse ви отримаєте відповідне повідомлення.
Рекомендації для підтримки високого рівня якості:
- Створюйте повідомлення відповідно до політики WhatsApp Business.
- Надсилайте повідомлення тільки користувачам, які давали згоду на відправку повідомлень для кожної з тем шаблону, що надсилається, згідно з політикою WhatsApp.
- Персоналізуйте повідомлення та надавайте корисну та ємну інформацію для користувача.
- Слідкуйте за частотою відправки повідомлень, не надсилайте одному й тому користувачеві занадто багато повідомлень протягом дня.
Читайте докладніше: Про оцінку якості номера телефону в акаунті WhatsApp Business та Показник якості та обмеження кількості звернень та повідомлень.
Ліміт на відправку повідомлень
У колонці Messaging ви можете побачити поточні ліміти на відправку повідомлень.
У межах однієї маркетингової сесії (проміжок часу у 24 години, в який користувачеві надсилається перше повідомлення шаблону «Маркетинг») можна використовувати лише 2 шаблони типу Marketing.
Відправлення повідомлень із більшою кількістю шаблонів призведе до помилки із кодом 131049
та повідомленням This message was not delivered to maintain healthy ecosystem engagement
.
Читайте докладніше: Cloud API Error Codes.
Статус телефону
У колонці Status ви можете перевірити статус телефону.
Підключений (Connected) | Коли номер телефону працює коректно, телефон прив'язаний до цього облікового запису та підключений до середовища WhatsApp Business API. |
Pending | Якщо обліковий запис не підтверджено і сертифікат недоступний або номер підключений до іншого облікового запису WhatsApp. |
Offline | Коли ім'я підтверджено, є сертифікат для підключення до середовища WhatsApp Business API, але немає підключення. |
Позначений (Flagged) | Коли на розсилки від цього номера були масові скарги з боку підписників і рейтинг компанії дорівнює Medium або Low . На цей статус необхідно звернути увагу, оскільки збільшується ризик, що обліковий запис заблокують для відправки повідомлень. Коли ваш телефон має статус, його рівень відправника не може підвищуватися. |
Restricted | Коли номер досягає лімітів поточного рівня. Статус тимчасовий та оновлюється через 24 години. (Status) |
Оновлено: 14.10.2024
або