Як налаштувати тригери запуску ланцюжка для Facebook чат-бота
У SendPulse ви можете запускати заздалегідь налаштовані сценарії повідомлень за тригерами — певними діями користувачів у Instagram, наприклад, згадка в історії, коментарі до постів чи трансляції.
У статті розглянемо, які тригери доступні для чат-ботів Facebook та як їх налаштувати.
Стандартні тригери
Для всіх чат-ботів передбачені загальні тригери запуску ланцюжка: Вітальна серія (Welcome message), Стандартна відповідь (Standard reply), Відписка від бота (Unsubscription from the bot). Також ви можете створити тригери за ключовим словом або подією в сервісі Аutomation.
Для тригеру Коментар до публікації Facebook дозволяє протягом 24 годин відправити ланцюжок користувачам тільки з одним повідомленням та однією кнопкою чи декількома швидкими відповідями.
Якщо користувач відповідає чи натискає на кнопку, далі він стає підписником бота і ви можете далі надсилати повідомлення без цих обмежень. Щоб не втратити контакт, важливо спонукати підписника продовжити спілкування.
Коментар до публікації
Ланцюжок спрацьовує після коментаря до будь-якої чи обраної публікації в Facebook. Ви можете запустити спілкування або у приватному листуванні з підписником, або опублікувати публічну відповідь під публікацією.
За допомогою такого ланцюжка ви можете відповідати користувачам на популярні питання щодо того, що ви презентуєте. Наприклад, про ціну або склад товару, терміни доставки або посилання на реєстрацію.
Рекомендуємо змінювати вміст повідомлення залежно від контексту самої публікації та ніші вашого бізнесу, щоб надсилати користувачам релевантну інформацію.
Натисніть Створити новий тригер (Create a new trigger) у блоці з переліком тригерів ліворуч та виберіть Коментар до публікації (Comment on your post).
Виберіть публікації та ключові слова
Виберіть, для яких публікацій запускати тригер — для всіх чи певної.
Виберіть умову, за якою запускати тригер:
Вказаний текст коментаря (Specific comment text) |
Ланцюжок запуститься, якщо підписник напише вказаний текст. Виберіть критерій обробки текста:
Введіть текст. Сервіс розпізнає окремі слова та словосполучення як команди, наприклад: добрий день, ціна, яка ціна, скільки коштує. Максимальний розмір ключової фрази — 32 символи. |
Будь-який текст | Ланцюжок буде запускатися після отримання будь-якого тексту. Доступно тільки при виборі конкретних публікації |
Активуйте публічні відповіді
Також ви можете налаштувати відправку автоматичних публічних відповідей під коментарем. Можна вказати декілька повідомлень, які будуть відправлятися випадково.
Активуйте опцію Публічні відповіді (Public reply) та впишіть усі відповіді, які будуть рандомно надсилатися як відповідь на коментар.
Рекомендуємо додавати декілька варіантів відповіді, адже Facebook може обмежити діяльність сторінок, що відповідають однаково на різні коментарі.
Якщо ви не активуєте опцію, то бот запуститься тільки у приватному листуванні з підписником, що залишив коментар.
У секції Пропуск повторень (Throttling) вкажіть, скільки часу треба ігнорувати однакові ключові слова у коментарях підписника, щоб не запускати ланцюжок декілька разів поспіль.
Оновлено: 14.11.2024
або