Як створити розсилку в Telegram
Розсилки в Telegram використовується бізнесом для реклами товарів або послуг, інформування людей про будь-яку подію, запрошення, або привітання. В SendPulse ви можете відправляти розсилки в Telegram з текстом, зображенням, файлом та кнопкою переходу на свій ресурс або запуску ланцюжка для масового оповіщення по всій базі або сегментованій групі підписників.
Підписниками на Telegram чат-бот є ті користувачі, які перейшли за посиланням на ваш бот і натиснули «Запустити» або підписалися через віджет, доданий на сайті. А також підписником може бути канал або група, де ви є адміністратором і куди додали свого бота (цей канал буде відображатися як окремий контакт в аудиторії чат-бота).
Щоб створити розсилку, у розділі Чат-боти перейдіть у вкладку Головна та натисніть Створити розсилку. (Create campaign)
Виберіть підключеного бота
Виберіть на аудиторію якого бота відправити розсилку.
Сегментуйте аудиторію
Щоб фільтрувати одержувачів, виберіть чекбокс Сегментувати одержувачів (Segment recipients). Ваша розсилка буде відправлена лише тим, хто відповідає заданій умові. Наприклад, якщо ви збираєте додаткові змінні під час підписки, створюєте глобальні змінні або встановлюєте теги, ви можете робити за ними сегментацію за умовами Змінна та Теги.
Можна активувати опцію Активний за останню добу, щоб зробити розсилку тих, хто взаємодіяв Telegram ботом за останні 24 години.
Щоб додати кілька умов для більш персоналізованого повідомлення, натисніть Додати умову. А коли визначите її, натисніть кнопку Застосувати (Apply).
Додайте текст повідомлення
Введіть повідомлення. Обмеження за довжиною одного текстового блоку – 2000 символів.
У нього ще можна вставляти змінні та емодзі. Для цього натисніть {} у верхньому правому куті текстового поля і виберіть потрібну змінну зі списку. Кожному користувачеві надішле повідомлення зі значенням змінної з його контакту. Наприклад, почати повідомлення зі зверненням на ім'я та включити дані з реєстрації або замовлення.
Додайте кнопку
Ви можете додати кнопку з посиланням на ваш ресурс, з запуском ланцюжка або кнопкою оплати. Розмістити її можна під текстом чи будь-яким іншим елементом.
Натисніть +Додати кнопку (+Add button).
Продовжити ланцюжок
Виберіть тип кнопки Продовжити ланцюжок (Continue flow) та ланцюжок, який відправиться за кліком на кнопку.
Додайте текст кнопки. Обмеження за довжиною – до 256 символів.
Посилання
Ви можете додати посилання на зовнішнє джерело та запуск ланцюжка повідомлень після переходу підписника за посиланням. Виберіть тип кнопки Посилання (URL) та додайте посилання.
Також для кнопки типу Посилання (URL) ви можете додати посилання на веб-додаток, наприклад, на односторінковий інтернет-магазин.
Підтримується тільки протокол https://
. Якщо ви вставите посилання в форматі http://
, Telegram бот не відправить повідомлення.
Активуйте опцію Відкрити у спливаючому Web-App вікні (Open in web app pop-up), щоб за посиланням відкривався попап для переходу в додаток.
Ви можете створити інтернет-магазин із товарами, кошиком, формою для збору контактних даних і прив'язати посилання до кнопки в Telegram. Користувач може натиснути кнопку, а потім оформити свою покупку в окремому вікні.
На самій сторінці можна додати JS-код від Telegram, який працює з даними з месенджера і передає інформацію про підписника.
Щоб активувати надсилання ланцюжка, увімкніть трекінг посилань у налаштуваннях бота.
Оплата
У розсилках SendPulse можна додавати кнопки оплати, за якими підписники зможуть оплачувати товари прямо в чат-боті Telegram. Для цього підключіть метод оплати, а в налаштуваннях кнопки виберіть платіжну систему, суму та введіть назву товару.
Також ви можете продумати та додати сценарій ланцюжка чат-бота після успішної оплати.
Читайте докладніше: Як приймати платежі в чат-ботах.
В одній розсилці можна додати до 25 кнопок загалом і до 4 кнопок до ряду.
Додайте елементи
Також ви можете додати додаткові медійні елементи: картинку, картку, файл, відео та ще додатково текст та кнопки.
Для цього натисніть Додати та виберіть потрібний елемент.
Текст
Ви можете вибрати додатковий текстовий блок, який візуально буде відокремлений від основного повідомлення.
Картинка
Додайте картинку у форматах JPG та PNG розміром до 2 MB, а також короткий опис.
Карусель
В одну картку можна додати зображення, заголовок — до 32 символів, опис — до 80 символів і 3 кнопки з посиланням на інший ланцюжок, зовнішнє джерело або форму оплати. Карток може бути не більше 10 у каруселі. Щоб додати нову, натисніть плюс праворуч.
Файл
Формати файлу, що підтримуються: ZIP, PDF і GIF. Максимальний розмір вкладення – 20 MB. Ви можете завантажити файл з вашого пристрою або додати посилання на нього.
Відео та аудіо
Ви можете завантажувати медіаматеріали до 20 MB у форматі MP4 для елементів Аудіо та Відео-замітка та у форматі MP3, MP4 та OGG для елементу Відео.
Для надсилання відеоповідомлень використовуйте елемент Відео-замітка. Зазвичай такі відео записують на фронтальну камеру. Завантажене відео буде обрізано, щоб кадр був у формі круга, а тривалість не перевищувала 1 хвилину.
Попередній перегляд
Елементи можна переміщувати вниз та вгору, видаляти та копіювати. Для цього наведіть на потрібний блок і праворуч з'являться кнопки.
Після додавання всіх елементів розсилки зробіть тестове надсилання та перегляньте, як виглядатиме повідомлення на пристрої.
Якщо ви додали весь необхідний контент, натисніть Далі (Next).
Виберіть час відправки
У наступному вікні можна вибрати назву розсилки — її будете бачити тільки ви у списку Мої розсилки.
А також час відправки (When to send) — можна відправити одразу або запланувати на певну дату та час.
Натисніть Відправити розсилку — ваша розсилка відправиться одержувачам.
Telegram має обмеження на відправку — 100 повідомлень в секунду. Тому відправка на великий список може відбуватися поступово.
Також у Telegram немає обмежень на відправку повідомлень користувачам на відміну від Facebook. Ви можете надсилати повідомлення користувачам, які не залучалися останні 24 години. Але використовуйте це розумно, не намагайтеся надіслати користувачеві занадто багато повідомлень, інакше це може призвести до скарг та блокування бота.
Також ви можете виключити зі списку отримувачів групи та канали, щоб надіслати розсилку тільки окремим підписникам. Для цього активуйте опцію Виключити з розсилки канали та групи (Exclude channels and groups from campaign).
Редагування запланованої розсилки
Якщо ви заплануєте відправлення на інший час, то після створення розсилки ви можете відредагувати її ще раз до відправлення. Перейдіть до списку розсилок, виберіть розсилку і в полі Статус натисніть Редагувати (Edit). Щоб відмінити відправлення розсилки, натисніть Відмінити.
Видалення розсилки
Якщо ви випадково відправили розсилку, ви можете видалити її в отримувачів. Для цього перейдіть до списку розсилок, натисніть на розкривне меню для потрібної розсилки та виберіть Видалити повідомлення розсилки (Delete campaign messages). Після цього підтвердіть видалення у вікні, яке з’явиться. Ви також можете видалити повідомлення на сторінці самої розсилки в полі Статус (Status).
Аналіз розсилки
По кожній розсилці можна переглянути докладну інформацію: скільки повідомлень було доставлено і скільки підписників взаємодіяло з розсилкою.
Для цього перейдіть на сторінку Мої розсилки і клацніть на потрібну розсилку зі списку. Ви перейдете на сторінку вибраної розсилки, де побачите статус та статистику розсилки, а також список одержувачів.
Читайте також: Статистика розсилки.
Ви також можете експортувати CSV-файл разом зі списком отримувачів і статусом доставки в платних тарифних планах.
Оновлено: 03.09.2024
або