Як налаштувати автоматичну реєстрацію на курс після оплати в чат-боті
За допомогою сервісів SendPulse ви можете налаштувати автоматичний запис студентів на платні курси за допомогою чат-бота. Це зробить процес реєстрації простішим для студентів та власників курсу.
У статті розглянемо, які налаштувати автоматичний запис студентів на курс після оплати в чат-боті.
Створіть чат-бот для курсу
Для курсів ви можете створювати автоматизовані ланцюжки чат-ботів, які допоможуть відповідати на запитання, записувати на курс або збирати інформацію про студентів. Посилання на чат-бот можна додавати до маркетингових матеріалів або на сайт для полегшення реєстрації та оплати курсів.
Читайте докладніше: Як працювати з конструктором ланцюжків чат-боту.
У межах чат-боту ви можете налаштувати автоматичну реєстрацію на курс студентів, які залишили свій email та виконали оплату. Про це читайте в наступних розділах.
Налаштуйте збір email адрес
Відповідно до вашого сценарію, додайте блок з полем для введення користувацьких даних, куди підписник зможе записати свою email адресу. Саме за цією адресою в сервісі Курси буде відбуватися автоматична реєстрація на курс.
Перейдіть у конструктор боту, додайте блок Повідомлення та активуйте опцію Чекати відповідь підписника (Wait for the subscriber’s response). Виберіть тип валідації Email та напишіть текст, який буде показано користувачеві у разі некоректного введення даних.
Також ви можете додати змінну, в яку буде передано значення, яке введе користувач, і зазначити час для відповіді. Натисніть Застосувати (Apply).
Якщо ви вже збирали адреси на попередніх етапах, то знову додавати блок email перед оплатою не треба. Ці дані можна перевірити в розділі Аудиторія чат-бота.
Також ви можете додати елемент Фільтр і перевірити наявність адреси у кожного підписника. Тих, у кого зазначена адреса, можна зразу направляти до блока оплати.
Додайте оплату для курсу
Додайте блок Повідомлення, натисніть Додати кнопку (Add button) та виберіть тип — Оплата (Payment).
Введіть ціну за курс, валюту, платіжну систему, напишіть назву продукту та виберіть, в яку воронку CRM зберігати дані про угоду. Натисніть Додати (Add).
Читайте докладніше: Як приймати платежі в чат-ботах.
Налаштуйте воронку в CRM
Перейдіть в розділ CRM, відкрийте воронку, передбачену для курсу, з яким ви працюєте. Натисніть Налаштування (Settings).
Встановіть, в який етап будуть потрапляти угоди залежно від статусу оплати.
Читайте також: Основи роботи з воронкою.
Створіть ланцюжок в А360
Перейдіть у розділ A360 та натисніть Створити ланцюжок, який буде запускатися після нової оплати. Виберіть Конструктор та підтвердіть дані відправника.
Читайте також: Як працювати з конструктором ланцюжків A360.
Налаштуйте старт ланцюжка
У стартовому блоці натисніть CRM та виберіть Зміна статусу угоди (Change deal stage).
Виберіть воронку, яка прив’язана до курсів, у полях З та На виберіть відповідні статуси: з неоплаченого в оплачений.
У полі Джерело угоди (Deal sourse) ви можете вибрати або Чат-боти (Chatbos) або Усі (All).
Додайте елементи Дія
Вам треба додати два елементи Дія, щоб автоматично зареєструвати студентів на курс, які успішно здійснили оплату за допомогою чат-бота.
Додайте елемент Дія, а в розділі Курси виберіть опцію Зареєструвати на інший курс (Enroll to another course).
Виберіть відповідний курс зі списку.
Додайте наступний елемент Дія, а в розділі Курси виберіть опцію Відмітити оплаченим (Mark as paid). Виберіть курс зі списку.
Після створення ланцюжку в А360, збережіть та запустіть його.
Посилання на ланцюжок реєстрації й оплати курсу в чат-боті можна скопіювати та розмістити на сайті. Також ви можете створити розсилку в чат-боті з кнопкою, яка запустить створений ланцюжок в А360.
Після того як спрацює цей ланцюжок, дані про студента запишуться в журналі. Студент отримає запрошення з логіном та паролем на вказану ним пошту з інформацією про успішну оплату. Після цього він зможе проходити навчання в особистому кабінеті або у мобільному додатку.
Оновлено: 29.03.2024
або