Як створити кастомний лист підтвердження підписки
Лист підтвердження підписки — початок вашого спілкування з клієнтом та важливий крок формування позитивного враження про бізнес. Він надсилається після додавання адреси нового підписника до адресної книги через API або форму підписки.
Ви можете використовувати стандартний лист підтвердження, однаковий для всіх клієнтів SendPulse. Або створити власний, у дизайні якого застосувати ваш фірмовий стиль та тональність бренду.
У статті розберемо, які способи створення кастомного листа підтвердження та елементи налаштувань доступні у SendPulse.
Навіщо потрібен лист підтвердження
Надсилання листа підтвердження та використання двоетапного підтвердження (Double opt-in) при реєстрації клієнта мають кілька переваг:
- Дозволяє дізнатися, чи дійсно користувач зацікавлений в отриманні розсилки.
- Допомагає зберігати чистоту списку контактів, фільтруючи небажані адреси електронної пошти.
- Формує хорошу репутацію відправника: не валідні адреси та небажані контакти у списку розсилки можуть негативно вплинути на репутацію, призвести до відмови у доставлянні листів поштовими сервісами та потрапляння до спаму.
- Виконує вимоги GDPR, що обов'язково у разі збору та обробки персональних даних, включаючи адреси електронної пошти, для громадян Європейського Союзу.
Створення шаблону листа за допомогою інструментів підписки
Використовується для надсилання листа підтвердження під час використання API методу «Додавання email адреси до книги (методом double-opt-in)» та при створенні форми підписки у спрощеному редакторі.
Створіть новий шаблон листа
На панелі інструментів перейдіть до Налаштування сервісу (Service Settings) > Інструменти підписки (Subscription tools). Натисніть Листи підтвердження (Confirmation emails), щоб перейти до відповідного розділу.
Натисніть Додати лист підтвердження (Add confirmation email).
Заповніть основні дані
Вкажіть назву шаблону, щоб розрізнити його у загальному списку, і тему підтверджувального листа, яку побачить користувач.
Виберіть адресу відправника, від імені якої буде доставлятись лист, а також вкажіть, якою мовою написано листа для перевірки шаблону модераторами SendPulse.
Для адреси відправника листа підтвердження слід зазначати пошту на корпоративному домені.
Корпоративний домен — це адреса електронної пошти, що містить унікальне доменне ім'я після символу @
, що важливо для доставлення листів без проблем зі спам-фільтрами та впізнаваності відправника. Якщо ви вже маєте сайт і зареєстрований домен, ви можете створити корпоративну адресу електронної пошти.
Якщо ви використовуєте додавання підписників через API, скопіюйте ID шаблону для API, який буде доступний після збереження та перевірки листа.
Додати вміст листа
Ви можете використовувати для натхнення один з шаблонів SendPulse або створити оригінальний лист.
У візуальному редакторі доступні основні інструменти роботи з текстом: насиченість шрифту (напівжирний), нахил (курсив), базові кольори тексту, можливість додати посилання, вирівнювання тексту в абзаці (ліворуч, по центру, праворуч) та розмір шрифту в пікселях.
Ви також можете натиснути на кутові дужки < >, щоб відкрити HTML редактор коду та налаштувати відображення тексту за допомогою інлайн-стилів та додати зображення.
Щоб персоналізувати ваш лист, ви також можете додавати змінні, наприклад, %email%
, %name%
та інші, створені в адресній книзі та пов'язані з полями форми підписки.
Під час редагування враховуйте, що в тексті повідомлення обов'язково має використовуватися тег {{LINK}}
, куди буде автоматично додано посилання підтвердження підписки.
Завершіть налаштування
Виберіть, на яку сторінку буде перенаправлено користувача після підтвердження адреси: стандартну сторінку подяки або одну зі сторінок вашого сайту.
Якщо ви вибрали сторінку на вашому сайті, вкажіть її URL-адресу.
Якщо ви хочете, щоб новий шаблон став основним шаблоном для підтвердження підписки, натисніть Створити (Create).
Після створення та при кожному редагуванні вмісту лист підтвердження потрапляє на затвердження модераторам SendPulse, а до цього користувачам надсилається лист за стандартним шаблоном.
Тому постарайтеся врахувати всі необхідні моменти та внести всі зміни дизайну до збереження, щоб прискорити початок використання вашого оригінального листа.
Створення шаблону листа під час створення форми підписки
Використовується для надсилання листа підтвердження під час підписки через форму підписки, створену у блоковому конструкторі форм.
У конструкторі перейдіть в Опції форми (Form options) > Підтвердження підписки (Opt-In Settings) та увімкніть опцію Надсилати лист підтвердження (Enable double opt-in).
У цьому випадку етапи редагування листа подібні до редагування в розділі Інструментами підписки. Вкажіть адресу відправника, тему листа та відредагуйте вміст за допомогою візуального редактора або редактора коду.
Налаштування перенаправлення підписника винесено у вкладку Сторінка підтвердження (Confirmation page) із загальними налаштуваннями для листа та сторінки підтвердження.
Тут ви можете також вказати для переходу кастомну сторінку подяки за підписку.
Оновлено: 05.12.2023
або