Як створити та відправити push-авторозсилку
Push-розсилки — це інструмент маркетингу для залучення, утримання та заклику аудиторії до активних дій на сайті. Ви можете налаштувати автоматичне відправлення кількох push-повідомлень із необхідним часовим проміжком. Це дає змогу створювати серію повідомлень або планувати надсилання всіх push на місяць вперед.
У статті розглянемо, як налаштувати відправку авторозсилки.
Створіть авторозсилку
Перейдіть до розділу Push > Авторасилки. Натисніть Створити ланцюжок > Серія повідомлень.
У полі Назва авторозсилки (Automation name) введіть назву для всієї серії push-повідомлень, яка буде доступна лише вам.
Виберіть одержувачів
Визначте аудиторію для авторозсилки у таких полях:
Список адресатів (List of recipients) | Виберіть необхідний сайт зі списку, де розміщена форма підписки на push-сповіщення та на аудиторію якого ви хочете зробити розсилку. |
Мова браузера (Browser language) |
Виберіть мову зі списку. Розсилку отримають лише користувачі, які зайдуть на сайт через браузер із зазначеною мовою в налаштуваннях. Виберіть Будь-яка (Any), щоб не обмежувати користувачів. |
Виберіть час надсилання
Виберіть, коли запускати розсилку користувачам.
Дні відправки
(Days of sending) |
Зазначте, у які дні тижня повідомлення можна надсилати користувачам. Якщо користувач зайде на сайт в один із зазначених днів, він отримає push-розсилку. |
Час розсилки (Sending time) |
Виберіть години та хвилини для надсилання push-повідомлень. Час застосовується лише до розсилок, для яких встановлена відправка по дням. |
Додайте мітки для відстеження
Щоб передавати дані до Google Analytics, активуйте опцію Додати мітки для Google Analytics та заповніть обов'язкові поля з мітками:
Джерело кампанії (utm_source) | Вказує джерело трафіку, наприклад, push або sendpulse як назва вашої платформи розсилки. |
Засіб кампанії (utm_medium) | Визначає тип трафіку, наприклад, notification або webpush . |
Назва кампанії (utm_campaign) |
Вказує назву кампанії. За замовчуванням вказана мітка |
Мітки додаються на посилання у сповіщення та автоматично передаватимуть дані в аналітику.
Додати вміст повідомлення
Налаштуйте вміст повідомлення, яке побачать користувачі в наступних полях:
Надіслати push (Send push) | Встановіть час надсилання повідомлення. Можна вибрати моментальне відправлення — відразу — або налаштувати розсилку через потрібну кількість днів після підписки/надсилання попереднього повідомлення. |
Заголовок (Title) | Введіть назву push-повідомлення, яке побачать користувачі. Максимальний обсяг — 50 знаків. |
Текст повідомлення (Web push text) |
Введіть основний текст повідомлення. Максимальний обсяг — 125 знаків. |
Посилання у повідомленні (Web push link) |
Додайте посилання на сторінку, куди переходитиме одержувач із push-повідомлення. За замовчуванням додано посилання на вибраний в налаштуваннях сайт разом із UTM-мітками, якщо вони були вказані. |
Замінити стандартне зображення сайту (Replace the standart website image) | Активуйте опцію, якщо хочете додати окрему картинку. Рекомендований розмір: 128×128px JPG, PNG до 200 KB. |
Щоб додати наступні сповіщення, натисніть Нове повідомлення (New message) і налаштуйте його графік відправки та вміст за аналогією.
Запустіть ланцюжок
Після завершення налаштувань та додавання push-сповіщень натисніть Зберегти зміни (Save changes) — тоді розсилку буде збережено як неактивну і ви зможете її відправити пізніше. Щоб надіслати, натисніть Зберегти і запустити (Save and launch) — тоді push-повідомлення автоматично відправлятимуться згідно заданого розкладу.
Ви можете переглядати статистику розсилки на Головній сторінці сервісу Push.
Читайте також: Як відстежити статистику по web push розсилкам.
Оновлено: 15.01.2025
або