Як створити та відправити push-авторозсилку

Push-розсилки — це інструмент маркетингу для залучення, утримання та заклику аудиторії до активних дій на сайті. Ви можете налаштувати автоматичне відправлення кількох push-повідомлень із необхідним часовим проміжком. Це дає змогу створювати серію повідомлень або планувати надсилання всіх push на місяць вперед.

У статті розглянемо, як налаштувати відправку авторозсилки.

Створіть авторозсилку

Перейдіть до розділу Push > Авторасилки. Натисніть Створити ланцюжок > Серія повідомлень.

У полі Назва авторозсилки (Automation name) введіть назву для всієї серії push-повідомлень, яка буде доступна лише вам.

Виберіть одержувачів

Визначте аудиторію для авторозсилки у таких полях:

Список адресатів (List of recipients) Виберіть необхідний сайт зі списку, де розміщена форма підписки на push-сповіщення та на аудиторію якого ви хочете зробити розсилку.
Мова браузера (Browser language)

Виберіть мову зі списку. Розсилку отримають лише користувачі, які зайдуть на сайт через браузер із зазначеною мовою в налаштуваннях.

Виберіть Будь-яка (Any), щоб не обмежувати користувачів.

Виберіть час надсилання

Виберіть, коли запускати розсилку користувачам.

Дні відправки

(Days of sending)

Зазначте, у які дні тижня повідомлення можна надсилати користувачам.

Якщо користувач зайде на сайт в один із зазначених днів, він отримає push-розсилку.

Час розсилки (Sending time)

Виберіть години та хвилини для надсилання push-повідомлень.

Час застосовується лише до розсилок, для яких встановлена ​​відправка по дням.

Додайте мітки для відстеження

Щоб передавати дані до Google Analytics, активуйте опцію Додати мітки для Google Analytics та заповніть обов'язкові поля з мітками:

Джерело кампанії (utm_source) Вказує джерело трафіку, наприклад, push або sendpulse як назва вашої платформи розсилки.
Засіб кампанії (utm_medium) Визначає тип трафіку, наприклад, notification або webpush.
Назва кампанії (utm_campaign)

Вказує назву кампанії.

За замовчуванням вказана мітка {{campaign_id}} для автоматичної пердачі id push-розсилки.

Мітки додаються на посилання у сповіщення та автоматично передаватимуть дані в аналітику.

Додати вміст повідомлення

Налаштуйте вміст повідомлення, яке побачать користувачі в наступних полях:

Надіслати push (Send push) Встановіть час надсилання повідомлення. Можна вибрати моментальне відправлення — відразу — або налаштувати розсилку через потрібну кількість днів після підписки/надсилання попереднього повідомлення.
Заголовок (Title) Введіть назву push-повідомлення, яке побачать користувачі. Максимальний обсяг — 50 знаків.
Текст повідомлення (Web push text)

Введіть основний текст повідомлення.

Максимальний обсяг — 125 знаків.

Посилання у повідомленні (Web push link)

Додайте посилання на сторінку, куди переходитиме одержувач із push-повідомлення.

За замовчуванням додано посилання на вибраний в налаштуваннях сайт разом із UTM-мітками, якщо вони були вказані.

Замінити стандартне зображення сайту (Replace the standart website image) Активуйте опцію, якщо хочете додати окрему картинку. Рекомендований розмір: 128×128px JPG, PNG до 200 KB.

Щоб додати наступні сповіщення, натисніть Нове повідомлення (New message) і налаштуйте його графік відправки та вміст за аналогією.

Запустіть ланцюжок

Після завершення налаштувань та додавання push-сповіщень натисніть Зберегти зміни (Save changes) — тоді розсилку буде збережено як неактивну і ви зможете її відправити пізніше. Щоб надіслати, натисніть Зберегти і запустити (Save and launch) — тоді push-повідомлення автоматично відправлятимуться згідно заданого розкладу.

Ви можете переглядати статистику розсилки на Головній сторінці сервісу Push.

Читайте також: Як відстежити статистику по web push розсилкам.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як створити та відправити push-авторозсилку"

    Оцінка: 4 / 5

    Назад

    Як налаштувати розсилку на основі RSS

    Далі

    Як створити та відправити push розсилку

    Популярне в нашому блозі

    Використовуйте сервіс web push повідомлень SendPulse - це безкоштовно