Як відстежити статистику по web push розсилкам

Сервіс SendPulse збирає статистику доставляння web push розсилок та переходів за посиланнями з них. Це допоможе відстежити ефективність маркетингових push-розсилок на вашому сайті.

У статті розглянемо, як активувати збір статистики та відстежувати її в особистому кабінеті SendPulse та Google Аналітики 4.

Створіть push-розсилку

Перейдіть у розділ Push та натисніть Відправити PUSH.

Заповніть усі поля: заголовок, текст повідомлення, посилання на повідомлення, виберіть зображення та додайте кнопки.

Читайте докладніше про створення push-розсилок: Як створити та відправити push розсилку.

Налаштуйте збір статистики

Як працювати з UTM-мітками

Для збору статистики сайту по web push розсилкам необхідно включити додавання UTM-міток у розсилку.

UTM-мітки — параметри, які дозволяють визначити, звідки йде трафік на ваш сайт.

Обов'язкові UTM-мітки:

utm_campaign ID кампанії, за яким ви зможете знайти кампанії в сервісах збору та аналізу статистики
utm_source Джерело трафіку, рекламна система
utm_medium Канал трафіку

Як додати UTM-мітки до web push розсилки

Сервіс надає три способи використання UTM-міток у web push розсилках:

  • включити всі мітки сервісу за замовчуванням;
  • встановити власне значення для utm_campaign;
  • встановити власні мітки.

Щоб увімкнути всі мітки сервісу за замовчанням, натисніть кнопку налаштувань та виберіть чекбокс UTM-мітки.

При надсиланні повідомлення до посилання будуть додані мітки utm_campaign=цифрове значення (id push-розсилки), utm_source=sendpulse та utm_medium=push.

Щоб встановити власне значення для UTM-мітки, введіть власне ID кампанії, наприклад, best50%.

При надсиланні повідомлення до посилання будуть додані мітки utm_campaign=best50%, utm_source=sendpulse та utm_medium=push.

Щоб задати власні мітки на посилання, введіть у полі Посилання на повідомленні посилання із заданими UTM-мітками.

Щоб створити посилання вручну, вкажіть повну URL-адресу сторінки, на яку має вести web push повідомлення, в кінці посилання сторінки поставте знак запитання. Вкажіть UTM-мітки, поєднуючи їх між собою знаком &.

Приклад:

https://best.com/?utm_campaign=best50%&utm_source=sendpulse&utm_medium=push

Для автоматичного створення посилань скористайтеся спеціальними програмами, наприклад:
Генератор UTM-міток
Campaign URL Builder

Переконайтеся, що мітки сервісу SendPulse.

Переглядайте статистику

В особистому кабінеті

Щоб переглянути загальну статистику по всіх web push розсилках, перейдіть в розділ Push та відкрийте вкладку Головна. Там зібрано інформацію про кількість активних передплатників, виконаних розсилок, доставлених повідомлень та переходів.

На графіку відображається інформація про розсилки за поточний тиждень: дати, кількість розсилок, кількість надісланих та доставлених push, а також переходів.

Щоб переглянути інформацію про окрему розсилку, перейдіть до розділу Push > Мої розсилки. Відкрийте розсилку, що вас цікавить, зі списку.

Також, у сервісі ви можете знайти інформацію про браузери та ОС, IP передплатників та регіони. Для цього перейдіть у Push у вкладку Мої сайти та виберіть потрібний сайт. Відкрийте вкладку Підписники.

У Google Analytics

З 1 липня 2023 року стандартні ресурси Universal Analytics припиняють обробку даних, а підтримка ресурсів Аналітики 360 триватиме лише до 1 липня 2024 року. Підтримувана та рекомендована версія для використання — Google Аналітика 4.

Якщо на вашому сайті встановлено лічильник Google Аналітики, ви можете відстежувати переходи за посиланнями на сайт.

Зайдіть у свій акаунт у Google Аналітиці.

Щоб переглянути детальну статистику переходів та сесій користувача, перейдіть у вкладку Звіти (Reports) у розділі Життєвий цикл (Life cycle) > Залучення (Acquisition) > Залучення трафіку (Збір трафіку).

В розділі Залучення (Acquisition) > Залучення користувачів (User acquisition) ви зможете переглянути демографічні дані про користувачів.

Метрики в обох розділах побудовані за подібним принципом. Якщо вам потрібно проаналізувати переходи з web push розсилок, виберіть у таблиці Канал (Session default channel group) > Mobile push notifications.

Якщо ви використовуєте кілька інструментів для надсилання розсилки та хочете отримати дані тільки про web push розсилки, створені в SendPulse, задайте параметр Джерело / посередник (Session source / medium) > sendpulse / push

Щоб переглянути статистику певної кампанії, виберіть у таблиці параметр Кампанія (Session campaign) та знайдіть у колонці її назву, яка відповідає мітці utm_campaign.

Ви також можете додати додаткові стовпці параметрів для аналізу. Наприклад, щоб визначити, з яких пристроїв користувачі переходять на ваш сайт, натисніть на + у рядку заголовка таблиці та виберіть Тип пристрою (Device category).

Ви також можете налаштовувати виведення всіх потрібних метрик на сторінці Огляд звітів (Reports snapshot). Наприклад, ви можете відобразити метрики за джерелами трафіку, тегами кампаній, геолокації користувачів і потім перейти до детального аналізу у відповідних розділах.

Щоб налаштувати відображення метрик, натисніть на іконку олівця у верхньому правому кутку сторінки.

Метрики Google Аналітики можуть відображати різні дані, залежно від налаштувань. Щоб краще орієнтуватися в налаштуваннях сервісів, ознайомтеся з документацією Google Аналітики 4.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як відстежити статистику по web push розсилкам"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як підключити власний Firebase акаунт

    Далі

    Як увімкнути та вимкнути push повідомлення у Mozilla Firefox

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні