Основи роботи з інтернет-магазином
За допомогою конструктора сайтів ви можете запустити інтернет-магазин: демонструвати свої товари на сайті, приймати платежі та передавати контакти в інші сервіси SendPulse для підтримки зв'язку з клієнтами. Це допоможе вам налагодити бізнес в інтернеті, спростити продажі та зробити покупки зручнішими для клієнтів.
Розглянемо, як підключити магазин, налаштувати картку товару та кошик.
Підключіть інтернет-магазин
Перейдіть до налаштувань сайту, у вкладку Інтернет-магазин (Online store) та активуйте Підключити інтернет-магазин (Connect an online store). Після активації налаштування ви зможете додавати віджет Товар, а на сайті з'явиться сторінка кошика.
Також у налаштуваннях ви можете вибрати валюту магазину та додати спосіб доставки.
Читайте детальніше: Як налаштувати інтернет-магазин.
Додайте картку товару
За допомогою віджету Товар можна додавати та налаштовувати відображення картки товарів на сторінці вашого сайту — таким чином у вас буде змога повноцінно представити свій товар потенційним покупцям.
Перейдіть у конструктор сторінки та додайте віджет Товар у потрібне місце. В панелі віджету натисніть Додати товар та вкажіть деталі про нього: назву, опис, характеристики, варіанти, кількість та ціну, а також додайте зображення. Потім налаштуйте зовнішній вигляд картки.
Під час створення сторінки перегляньте також статті про редагування сторінки: Як працювати з елементами сайту, Додати віджети, Як налаштувати стиль сторінки і Як розробити дизайн сайту.
Наприклад ви також можете додати віджет FAQ і Чат-боти для розширеної інформації про умови покупки або доставку товарів, верхнє меню для навігації та футер з контактною інформацією.
Налаштуйте кошик
Після активації Підключити інтернет-магазин на сайті автоматично буде додано сторінку з віджетом Кошик (Card). На сторінці кошика ви можете налаштувати зовнішній вигляд сторінки, товарів, форму замовлення і підключити аналітику.
Читайте детальніше: Як налаштувати сторінку кошика.
Переглядайте покупки
Переглядати платежі можна у розділі Сайт > Статистика > Статистика оплат, Налаштування акаунту > Платежі, а також у розділах Email та CRM, якщо підключали інтеграцію.
Під час передачі в CRM інформацію про платежі буде збережено в CRM > eCommerce > Платежі, а також буде створено контакт і угоду з обраною назвою та підв'язаним контактом. Інформацію про товар буде збережено у коментарі угоди.
При надсиланні в Email сервіс у вибраній адресній книзі буде створено контакт.
Оновлено: 01.11.2024
або