Як запустити ланцюжок тригерних SMS повідомлень

Як запустити ланцюжок тригерних SMS повідомлень
  1. Налаштуйте ланцюжки авторозсилки за умовами
  2. Додавання підписника

    Додавання підписника

    Особлива дата

    Особлива дата

    Вебхук контакту

    Вебхук контакту

    Редагування змінної

    Редагування змінної

    Зовнішня подія

    Зовнішня подія

    Створення угоди

    Створення угоди

  3. Налаштуйте серію повідомлень для кожного можливого сценарію
  4. Для створення релевантної розсилки повідомлень через канали SMS зв'язку, використовуйте блоки:

    Фільтр

    Фільтр

    Умова

    Дія

    Дія

    Ціль

    Ціль

    SMS

    SMS

Як створити розсилку SMS:

Як створити розсилку SMS:

Увійдіть у ваш акаунт SendPulse

Написати текст для SMS

Встановити потрібний часовий пояс, дату та час

Натиснути на кнопку Надіслати — і розсилка запланована

Використовуйте спеціальні можливості платформи SendPulse для розсилки SMS

Ланцюжки тригерних повідомлень

Ланцюжки тригерних повідомлень

Запускайте серію тригерних розсилок, поєднуючи SMS, email, web push сповіщення та чат-боти, супроводжуючи дії користувачів на кожному етапі. Створюйте процеси у конструкторі або використовуйте готові шаблони автоматизації.
Масові SMS розсилки

Масові SMS розсилки

Вибирайте оптимальний часовий інтервал та надсилайте необмежену кількість SMS розсилок, які нагадуватимуть вашим підписникам про майбутні події, вітальні листи, підтвердження замовлення, повідомлення про покинутий кошик, запрошення на події та інші корисні листи.
crm icon

Транзакційні SMS SMS та API

Супроводжуйте весь процес взаємодії клієнта з вашим сайтом від початку до кінця за допомогою повідомлень, щоб надати якісне обслуговування та збільшити рівень довіри клієнтів.

Використовуйте API та працюйте з контактами клієнтів та змінними, а також створюйте та надсилайте SMS розсилку через вашу CRM або CMS систему.

Планування SMS розсилки за часом

Планування SMS розсилки за часом

Встановлюйте обмеження на кількість надісланих SMS протягом вибраного часу. Це дозволить знизити рівень пікового навантаження на службу підтримки та зберегти стабільність під час обробки дзвінків від тисячі ваших клієнтів.
Персоналізація

Персоналізація

Зробіть ваші повідомлення більш таргетованими та підвищуйте лояльність користувачів, надсилаючи повідомлення різними мовами через змінні в адресній книзі.
Сегментація аудиторії

Сегментація аудиторії

Використовуйте вбудовані сегменти, які оновлюються в реальному часі, щоб розподілити свою аудиторію залежно від активності ваших клієнтів та отримуйте безперервні конверсії.
Своєчасна доставка

Своєчасна доставка

Відправляйте повідомлення відразу після створення або заплануйте розсилку на конкретні дату й час. Це надасть вам можливість взаємодіяти з клієнтами у будь-який час та повідомляти їм важливу інформацію, навіть якщо вони знаходяться в іншому часовому поясі.

Користувачі читають 98% усіх доставлених SMS

Хочете спробувати цей канал просто зараз?