Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту оплати ви маєте право попросити у SendPulse повернення залишку ваших коштів, невитрачених за даний період використання сервісу. При цьому ви повинні вказати причину повернення коштів у запиті.
Ми надаємо безкоштовний тариф одразу після реєстрації для того, щоб ви мали змогу оцінити якість сервісу. Перехід на платний тариф або поповнення рахунку означають, що вас задовольняє якість сервісу. Щоб отримати безкоштовний тариф, зареєструйтесь за адресою: https://sendpulse.com/ua/register.
Ми надаємо можливість спробувати повний функціонал сервісу протягом пробного періоду. Після його закінчення активується підписка і кошти автоматично списуються з банківської картки. Якщо було активовано безкоштовний пробний період і до його закінчення не було скасовано підписку, кошти за наступний період не повертаються.
По закінченню 30 (тридцяти) днів після оплати, а також у разі блокування вашого Особистого кабінету в зв'язку з порушенням Антиспам політики або Правил користування, повернення вартості оплачених, але не наданих послуг проводиться на власний розсуд SendPulse.
Запит на повернення коштів здійснюється через форму повернення. Розглядаються тільки запити, надіслані через цю форму повернення. Розглядаються тільки запити, надіслані через цю форму.
Період розгляду заявки — 7 (сім) днів з дати відправлення запиту.
Ваш запит повинен містити
- Номер замовлення, за яким ви хочете отримати повернення коштів.
- Детальний опис проблеми та причини для повернення.
Процедура розгляду запитів
Кожен запит обробляється в порядку черги і розглядається індивідуально, займає до 7 (семи) робочих днів. Менеджер, що займається поверненнями, надаватиме вам інформацію про статус вашого запиту.
Про схвалення вашого запиту на повернення вас повідомить менеджер. Сам процес повернення може зайняти до декількох тижнів, залежно від методу оплати, вашого банку та інших причин поза нашим контролем.
Обробка дубльованих замовлень і автосписання
Помилково створене і повторно сплачене замовлення
- Надішліть запит на повернення грошей, використовуючи форму повернення у вашому Особистому кабінеті.
- Вкажіть обидва номери замовлення. Першим вкажіть номер замовлення, за яким ви хочете отримати повернення.
Важливо!
Повернення за замовлення-дубліката можливе тільки в разі, якщо ви його не використали (залежить від сервісу).
Автоматичне зняття грошей з картки (якщо ви вибрали цю опцію при оформленні замовлення)
- Надішліть запит на повернення грошей, використовуючи форму повернення у вашому Особистому кабінеті.
- Вкажіть номер замовлення, за яким відбулося автоматичне зняття коштів.
Важливо!
Повернення за замовлення можливе тільки в разі, якщо ви не користувалися сервісом після дати автоматичного списання коштів і подали запит на повернення коштів протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту оплати..
Ми залишаємо за собою право відмовити в поверненні коштів, якщо:
- відсоток скарг на спам від ваших підписників перевищує 0,6-0,9% від кількості адресатів у розсилках (але не менше 15 осіб).
- відсоток неіснуючих адрес перевищує 10% у рамках однієї розсилки.
- у формі повернення не вказано причин повернення коштів.
Умови повернення коштів при видаленні облікового запису в сервісі
Ми залишаємо за собою право не проводити повернення коштів, якщо дію вашого облікового запису призупинено або особистий кабінет сервісу заблоковано через скарги на спам або зловживання масовими розсилками.
Акаунти з високим відсотком скарг призупиняються або блокуються без права на продовження розсилки.
Ми розуміємо, що при відправці великої кількості email листів в рамках масових розсилок можлива невелика кількість скарг (зазвичай, через помилки). Тому є допустимий відсоток таких скарг – 0,6-0,9% у рамках однієї email кампанії. При цьому ми звертаємо увагу на загальну кількість відправлених листів, відсоток скарг та їхній тип. Втім, якщо відсоток скарг перевищує 0,6%-0,9% від загальної кількості адресатів у розсилках, ваш акаунт може бути призупинено або заблоковано без права на повернення коштів.
або