Спліт-тестування ( A/B-тестування; англ. Split-testing) — це метод маркетингового дослідження. Він полягає в тому, що контрольна група елементів порівнюється з тестової групою, в яких були змінені кілька або ж один показник. Це робиться для того, щоб з'ясувати, які зміни покращують показники ефективності розсилок.

У цьому відео маркетолог SendPulse Катерина Чепурна розповіла, як проводити спліт-тестування і які 5 елементів можна протестувати в листі.

Також шукали з "Спліт-тестування"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Спліт-тестування"

Оцінка: 4 / 5

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке спліт-тестування: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.