Найцікавіше

На блозі SendPulse ділимося цікавими ідеями та трендами, корисними практиками. В розділі «Найбільш читають» ви обов'язково знайдете щось корисне!

Підписуйтесь

Пишемо текст для чат-бота: особливості та поради

Олександр Рись

Ефективність бота залежить від правильно поставлених завдань, продуманості сценаріїв спілкування і того, наскільки вдалий текст для нього ви напишете. Розповімо, що враховувати під час створення реплік віртуального помічника.

Вибираємо найкращий конструктор лендингів: 11 сучасних платформ

Сергій Носенко

Щоб створити успішну посадкову сторінку, не обов'язково бути досвідченим розробником, треба вибрати підходящий конструктор лендингів і слідувати простим інструкціям. У цій статті розглянемо 11 сервісів для самостійної побудови лендингів і підкажемо, як вам вибрати найкращий.

Як отримати галочку в Інстаграм: варіанти та покрокова інструкція

Анастасія Цапліна

У статті розбираємо, що означає синій прапорець в Інстаграмі, кому її дають і що потрібно для цього зробити. Ділимося порадами, як підвищити шанси на верифікацію.

Як провести вебінар: інструкція для новачків

Анастасія Цапліна

У статті розбираємо покроковий план дій, де і як проводити вебінари: розроблення сценарію, огляд платних та безплатних майданчиків, способи просування. Даємо докладне керівництво та поради, які допоможуть підготуватися та успішно провести вебінар.

Публікація гостьових матеріалів на блозі SendPulse

Діана Андреєва

Дякуємо за ваш інтерес до написання публікації для SendPulse! Будь ласка, приділіть трохи часу, щоб прочитати цю сторінку, перш ніж надсилати свій матеріал — це допоможе зрозуміти, як підготувати високоякісний матеріал, який нам підійде. Ми не розглядатимемо пропозиції, які не відповідають нашим інструкціям.

Важливі функції CRM для бізнесу, співробітників, керівника

Анастасія Цапліна

Розглянемо основні функції CRM, які суттєво спрощують ведення бізнесу, зменшують навантаження на співробітників та допомагають керівнику контролювати їхню роботу. Розкажемо, які завдання можна вирішити за допомогою CRM та як зрозуміти, чи варто її впроваджувати саме вам.

Чому листи потрапляють до спаму і як із цим боротися: великий гайд

Анастасія Цапліна

Розкажемо, як виявити проблему і що робити, щоб ваша розсилка потрапляла до теки з вхідними листами. Якими мають бути технічні налаштування, оформлення та контент повідомлень, щоб листи не потрапляли у спам.