Що таке тригерні листи
Повідомлення, які відправляються у відповідь на дії користувача: реєстрацію, покупку, покинутий кошик та інші події

Замість одного тригерного листа надсилайте серію з двох-трьох розсилок, які поступово приведуть людину до прийняття рішення.
Відправляючи бесіду, дотримуйтесь принципу: нагадувати, але не дратувати підписника. З чого почати:
- спланувати раціональну періодичність,
- персоналізувати розсилки за дією користувача,
- підібрати відповідний контент.
Все це вже є в заготовках тригерних ланцюжків від SendPulse, просто налаштуйте їх під свій бізнес.
Готові ланцюжки вирішують конкретні завдання
Інструмент уже пройшов перевірку: підприємці без технічних навичок змогли налаштувати тригерні розсилки самостійно
ЕФЕКТИВНІСТЬ
Тригерні розсилки отримують удвічі більше відкриттів і вчетверо більше переходів, ніж стандартні масові.
ЕКОНОМІЯ ЧАСУ
З готовим текстом і дизайном листів редагування повідомлень під свій бізнес забере мінімум зусиль.
РОЗРОБЛЕНІ МАРКЕТОЛОГАМИ
Фахівці SendPulse продумали логічну послідовність, умови відправки, періодичність листів та їх приблизний вміст.
Як створити тригерну авторозсилку за шаблоном
Шаблони містять готові листи — ви можете змінювати їх дизайн, контент і послідовність у ланцюжку
-
ОБЕРІТЬ НЕОБХІДНИЙ ТИП ГОТОВОГО ЛАНЦЮЖКА
У сервісі представлені заготовки для сфер туризму, освіти та ecommerce
-
ВНЕСІТЬ ЗМІНИ КОНТЕНТУ
Тема, фотографії, текст, заклик до дії й текст на кнопках — ці та інші елементи розсилки можна редагувати.
-
НАЛАШТУЙТЕ НЕОБХІДНУ ПОСЛІДОВНІСТЬ ЛИСТІВ
Оберіть час відправки, послідовність та кількість листів у ланцюжку відповідно до своїх цілей.
-
ЗАПУСТІТЬ ТРИГЕРНИЙ ЛАНЦЮЖОК
Для старту ланцюжка вкажіть адресну книгу. При додаванні до неї нового підписника запуститься авторозсилка.
Підходить для різних сфер бізнесу
Використовуйте наявний шаблон, якщо ланцюжок тригерних повідомлень вам повністю підходить. Для інших видів бізнесу — відредагуйте ланцюжок та його контент.

Збільшуйте повторні продажі, отримуйте відгук про товар і дізнавайтесь чи сподобалося обслуговування у вашому магазині.
Реактивація покупців Повертайте клієнтів, які давно не купували.
Відгук після покупки Дізнавайтеся думку клієнтів про вашу роботу після покупки.

Залучайте нових учасників на курси, семінари та майстер-класи. Базові ланцюжки листів підійдуть бізнес школам, центрам розвитку і тренінговим компаніям.
Привітання після реєстрації
Реєстрація на семінар
Підписка за бонус
4 відео-уроки
Реактивація підписників

Надсилайте користувачеві розсилку щойно він заповнить заявку на подорож.
У сервісі є заготовки листів із пропозицією відправитись до Таїланду, Індії та на Балі. Якщо вони вам підходять — додайте свої посилання у листи і запускайте розсилку.
Для пропозицій турів до інших країн міняйте текст, фотографії та заголовки.
FAQ
Для чого потрібні тригерні листи
Тригерні листи є ключовою складовою email маркетингу. Такі розсилки максимально персоналізовані, оскільки відправляються у відповідь на дії підписників.
- Реєстрація на сайті — відправляється підтвердження і серія вітальних листів, які знайомлять підписника з компанією та її товарами чи послугами.
- Покинутий кошик — надсилається повідомлення про знижку, що діє на товари в кошику. Подібна мотивація повертає підписника до оформлення замовлення.
- Заповнена форма на відвідування безкоштовного вебінару — відправляється ланцюжок листів із мотивацією пройти не тільки безкоштовний вебінар, а й поглибити свої знання на платному курсі.
- Покупка — відправляється запит на відгук про товар і обслуговування.
За допомогою тригерних повідомлень легко автоматизувати маркетинг і підтримувати комунікацію з клієнтом при мінімальному бюджеті.
Вартість тригерних листів
Усі користувачі SendPulse можуть відправляти тригерні розсилки безкоштовно в системі Automation 360. На безкоштовному тарифі відправляйте до 15 000 листів на адресну книгу до 2 500 підписників і створюйте до 5 подій, які дають старт авторозсилці. На платному тарифі обмежень відправки і подій немає.
Крім тригерних розсилок, у платний тариф включено всі професійні інструменти email маркетингу:
- сегментація списку отримувачів,
- персоналізація email повідомлень,
- інтеграції,
- шаблони розсилок,
- аналітика і A/B тести.
На одній платформі ви можете відправляти email, web push, SMS повідомлення і розсилки за допомогою чат-бота у Facebook Messenger.
Як запровадити тригерну розсилку в наявну стратегію email маркетингу
Маркетологи SendPulse регулярно проводять навчальні вебінари, присвячені тригерним розсилкам, на яких розповідають як їх налаштовувати і який контент підбирати. Дивіться навчальні відео й читайте корисні статті у блозі.
Відео
- Тригерні розсилки в SendPulse
- Повна автоматизація тригерних розсилок від SendPulse
- Як реалізувати відправку листа про покинутий кошик
- Як реалізувати відправку листа «Дякуємо за реєстрацію»
Статті у блозі
або