SMO (social media optimization) — це стратегія, яка передбачає прагнення компанії підвищити свою присутність онлайн і донести головне повідомлення бренду через соцмережі. Це допомагає компаніям охопити цільову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду та встановити довірливі стосунки з клієнтами. Ця стратегія включає оптимізацію сайту та контенту компанії під соцмережі, а саме аудиторію, яка прийшла через них.
У цій статті ми розглянемо важливість і переваги SMO. Ми також пояснимо різницю між SMO та SMM, розкриємо 4 ефективні стратегії та 3 потужні інструменти.
Чому оптимізація соціальних мереж важлива?
Багато компаній переходять на такі сучасні соціальні мережі, як TikTok, Instagram і Twitter, щоб спілкуватися з клієнтами та підвищувати їх залучення. Метою SMO є підвищення впізнаваності бренду та трафіку. Це потужний інструмент для встановлення присутності вашого бренду онлайн та побудування авторитету вашої компанії. З його допомогою ви зможете підвищити впізнаваність бренду, видимість, залучення та обізнаність.
Ви можете створювати відео, фотографії, оголошення та публікації в блогах, щоб спілкуватися з більшою кількістю потенційних та існуючих клієнтів. Вони можуть взаємодіяти з вашим брендом, використовуючи найбільш зручні засоби. Реклама в Instagram допоможе вам привести аудиторію на ваш сайт. Ця стратегія дає вам змогу представити свій продукт у нових географічних регіонах, що призведе до розширення клієнтської бази. Таким чином збільшиться відвідуваність вашого сайту і ваші рейтинги в пошуковій видачі. Крім того, соціальні платформи зараз широко використовуються для лідогенерації.
Давайте тепер дослідимо всі переваги SMO.
Переваги SMO
Оптимізація соціальних мереж є обов’язковою умовою для будь-якої компанії, яка прагне розвиватися. Хоча процес потребує вашого часу та зусиль, ви будете раді побачити результати після успішного впровадження. Ось які переваги ви можете отримати:
- більш лояльні клієнти;
- краще обслуговування клієнтів;
- висока впізнаваність бренду;
- сильна присутність онлайн;
- активна взаємодія з клієнтами;
- висока залученість клієнтів;
- широкеохоплення;
- більше потенційних клієнтів;
- збільшення трафіку на сайт;
- вищий ROI.
Тепер ви знаєте можливі переваги, які ви можете отримати, працюючи над оптимізацією соціальних медіа, тому настав час знайти різницю між
Різниця між SMO та SMM
Люди часто плутають ці терміни, оскільки вони мають схожі цілі. Щоб уникнути неправильного тлумачення, розкриємо основні відмінні риси
SMM і SMO.
SMM – це вид маркетингу, який передбачає використання соціальних мереж для просування бренду, збільшення клієнтської бази, збільшення трафіку та підвищення продажів. Маркетинг у соціальних мережах охоплює процеси поза веб-сайтом компанії. Після оптимізації веб-сайту ви переходите до наступного кроку — просування продукту за межами сайту. Компанії створюють контент і розробляють стратегії, щоб ефективно донести його до аудиторії та зацікавити потенційних клієнтів. Ви демонструвати повідомлення бренду в різних формах, таких як блоги, оголошення, зображення та відео, і вони розкажуть про ваш продукт широкій аудиторії.
SMO — це процес оптимізації веб-сайту компанії, щоб ним можна було ділитися в різних соціальних мережах. Йдеться про оптимізацію на самому сайті. Власники бізнесу роблять свої сайти більш привабливими та покращують зручність використання, щоб залучати клієнтів до своїх облікових записів на таких платформах, як YouTube, TikTok, Facebook, Instagram та багатьох інших.
Простіше кажучи, SMO стосується оптимізації на сайті, тоді як SMM охоплює діяльність поза сайтом компанії та передбачає створення оголошень, публікацій, кампаній і статей для поширення інформації про конкретний продукт. Саме час познайомитися зі стратегіями, які допоможуть вам впровадити SMO.
4 ефективні стратегії оптимізації соціальних мереж
Варто застосовувати різні методи, щоб покращити свій сайт для різних соціальних мереж. Ми перерахували найефективніші стратегії, щоб ви могли розглянути їх для своєї компанії.
- Оптимізуйте свій контент для різних мереж. Ми радимо створювати і поширювати різні формати контенту у всіх соцмережах. Наприклад, TikTok вимагає створення коротких відео, а Facebook дозволяє публікувати спонсорську рекламу. Крім того, перш ніж створювати будь-який тип публікації, реклами чи відео, вам потрібно визначити цілі для кожної мережі та розробити стратегію. Стратегія повинна охоплювати вашу цільову аудиторію та галузь. Вам також потрібно проаналізувати ефективність ваших попередніх публікацій і оптимізувати їх.
- Розгляньте можливість використання зовнішніх посилань. Якщо ви прагнете збільшити трафік свого сайту, вам слід звернути увагу на збільшення посилань. Є сенс додавати зовнішні посилання до ваших статей. Це допоможе вам збільшити шанси бути поміченими пошуковими системами. Крім того, це вплине на видимість сайту вашої компанії та збільшить кількість відвідувачів.
- Додайте на свій сайт плагіни іконки соцмереж. Багато людей, яким подобається ваша публікація, можуть поділитися нею на різних платформах соціальних мереж зі своїх облікових записів. Однак багато сайтів не надають такої можливості. Якщо ви хочете, щоб ваш сайт став помітним у соціальних мережах і залучив більше клієнтів, вам слід додати на свій сайт іконки соціальних мереж. Таким чином, користувачі зможуть ділитися вашим контентом, натиснувши одну кнопку, а ви отримуватимете інформацію про кількість шерів.
- Використовуйте хештеги. Хештеги сприяють підвищенню залучення користувачів. Розміщуючи хештеги під своїми публікаціями, ви збільшуєте шанси бути поміченими цільовою аудиторією. Люди можуть легко знайти потрібну інформацію, просто вставивши хештег у поле пошуку. Вони також можуть досліджувати відповідні статті.
Давайте тепер розглянемо деякі корисні інструменти SMO.
3 інструменти оптимізації соціальних мереж
Все більше і більше компаній впроваджують SMO, тому що ця стратегія допомагає їм швидко рости. Оскільки це трудомісткий процес, він вимагає автоматизації. Тому в цьому розділі ми розповімо про три сервіси, які допоможуть вам керувати вашими соціальними мережами та нададуть вам функції для публікації та моніторингу вашої ефективності.
Agorapulse
Agorapulse пропонує кілька функцій для керування вашими Instagram, TikTok, Facebook та іншими платформами. Сервіс дозволяє обробляти всі вхідні повідомлення в одному місці. За допомогою цього сервісу ви також можете оптимізувати контент і запланувати дату й час його публікації. Його інструмент моніторингу соцмереж інформує вас про думку людей про вашу компанію та конкурентів. У цих звітах ви можете знайти інформацію про те, що працює та не працює у ваших соціальних мережах.
Ви можете розпочати 30-денну безкоштовну пробну версію, щоб перевірити функції плану, який вас цікавить. Коли ви вирішите, що він ідеально підходить, ви можете придбати стандартний платний план, який коштує $69на місяць.
Buffer
Buffer надає різні інструменти керування соцмережами. Вони допомогають з публікацією контенту, аналітикою, і залученням аудиторії. Платформа пропонує вам відслідковувати ефективність ваших соціальних мереж і з’ясувати, який контент хочуть бачити люди. За допомогою Buffer ви можете відстежувати коментарі своїх клієнтів і швидко на них відповідати. Пізніше ви зможете переглянути аналітику, щоб оцінити свій прогрес.
Сервіс ідеально підходить для початківців, оскільки має безкоштовний тарифний план, який дозволяє працювати з трьома каналами. Якщо ви професіонал, якому потрібні інструменти для залучення, аналітики та публікації, перейдіть на платний тариф, який коштує $6 на місяць за кожен канал, який ви використовуєте. Будь-який тарифний план ви можете протестувати безкоштовно протягом 14 днів.
PromoRepublic
PromoRepublic — це сервіс, який дозволяє вам керувати різними соціальними каналами з однієї платформи. З його допомогою можна створювати та публікувати контент у потрібний момент, спілкуватися з користувачами та контролювати результати. Крім того, ви можете поділитися своїм контентом з партнерами, щоб представляти свою компанію. Базовий тариф для малого бізнесу коштує $59 на місяць. Ви можете оцінити його можливості безплатно протягом 14 днів.
Вітаємо, тепер ви знаєте причини, чому так багато брендів впроваджують SMO. Скористайтеся наведеними вище інструментами, щоб спростити процес і стежити за ефективністю своїх кампаній.
Оновлено: 18.07.2023
або