Нам довіряють сотні тисяч маркетологів

liki24"/ ukrpost gasua epicentr"/ booklya kiyavia fakty prozorro mctoday mafia ictv tezua misteram marksandspencer meest renault"/ viessmann puma bmv"/ samsung"/ ideabank folkmoda dobrobut studiokvartal95 liganet eset ipay uaf piraeus shtrafua payback karcher retailers ria varus planetakino flagman unitcity 1991 usainua onedollarclub publicbid dest obyava medikom sportua xadoua Roman.ua subway forbes incrussia hafele reikartz nevosoft tomato-pizza templatemonster emba barca zecurion modoza travelline.png lot chicco sdventures otpbank alternativaplatform swatch interkassa retailer plerdy radisson ochkov solncesvet letgo naked-science gagadget ibuildapp jackwolfskin stihl buki wargaming

Використовуйте можливості онлайн-чату на повну потужність

Зацікавлюйте потенційних клієнтів і розпочинайте діалоги у слушний момент. Створюйте автоматичні повідомлення, які будуть надсилатися у відповідь на дії або поведінку користувачів.

onlinechat adaptive onlinechat tabs

Адаптуйте дизайн онлайн-чату під фірмовий стиль вашого сайту

Виберіть кольорову гаму та положення віджета на сторінці відповідно до вашого корпоративного стилю.

Спробуйте різні формати віджетів — згорнутий чи розгорнутий. Тестуйте запуск за сценарієм дій відвідувача на сайті. Вибирайте варіант, з яким користувач взаємодіє найчастіше.

onlinechat dialog onlinechat dialog messenger d-none d-sm-block onlinechat dialog telegram onlinechat dialog whatsapp onlinechat dialog chat

Керуйте чатами з усіма своїми клієнтами на одній сторінці

Переглядайте історію діалогів з кожним клієнтом на одній сторінці незалежно від їхнього месенджера. Це допомагає без зайвих питань зчитати контекст і вирішити проблему клієнта швидше.

onlinechat deal onlinechat deal tags onlinechat deal form

Створюйте угоди прямо в чаті

Укажіть, після якої з дій клієнта система автоматично створить угоду в CRM.

Зв'язуйте онлайн-чат з чат-ботами та автоматизуйте комунікацію

Створюйте автоматичні ланцюжки, щоб розповісти більше про продукт, розвіяти сумніви клієнтів, запропонувати оформити замовлення та відразу прийняти оплату в чаті.

onlinechat chatbot onlinechat chatbot onlinechat chatbot onlinechat chatbot

Приділяйте увагу кожному відвідувачу сайту

Перші 1000 активних користувачів та 10 000 діалогів у всіх месенджерах — безкоштовні. Далі вартість залежить від кількості підписників.

Будьте завжди на зв'язку зі своїми клієнтами

Використовуйте максимум функцій екосистеми SendPulse

onlinechat support

Оптимізуйте роботу служби підтримки

Менеджер бачить всі попередні діалоги користувача та відвідані сторінки на одній панелі, що допомагає надавати підтримку клієнтам максимально швидко.

onlinechat mobapp

Керуйте чатами зі свого смартфона

Відтепер ви не пропустите жодного повідомлення від ваших підписників — налаштовуйте сповіщення про нові чати й одразу переходьте до діалогу з потенційним клієнтом.

Не маєте часу розбиратися у функціоналі SendPulse самостійно?

Запишіться на безкоштовне 20-хвилинне демо. Підкажемо, як онлайн-чат посилить вашу воронку продажів, і допоможемо швидко розпочати роботу.

Забронювати демо →

Комфортні умови для старту

FAQ

Онлайн-чат (живий чат, лайв-чат) — це інструмент комунікації, за допомогою якого відвідувачі сайту можуть зв'язатися з підтримкою в режимі реального часу, а менеджери сайту — зробити своєчасну пропозицію онлайн-користувачу.

Щоб зробити онлайн-чат на сайті, достатньо один раз встановити на сайт готовий код-скрипт. Всі подальші зміни зовнішнього вигляду та поведінки можна буде вносити за допомогою панелі.

Ви можете зробити віджет унікальним, налаштувавши його дизайн відповідно до кольорів вашої компанії. Виберіть схему з кольорами та розташування онлайн-чату в особистому кабінеті; зміни з'являться на сайті одразу після збереження.

Перші 1 000 активних користувачів та 10 000 діалогів в онлайн-чатах — безкоштовні. Далі ціна залежить від кількості підписників — ознайомтеся із цінами.

Встановлюйте онлайн-чати та відстежуйте динаміку продажів на сайті

Сильна комунікаційна стратегія допоможе збільшити продажі, автоматизувати надання підтримки та підвищити лояльність клієнтів