Маркетинг та продажі

Як зробити опитування в Телеграм: покроковий гайд

Оновлено 1 Липня 2024 6 minutes

Як зробити опитування в Телеграм: покроковий гайд

Опитування в Телеграм — багатофункціональний інструмент, що дає змогу дізнатися думку цільової аудиторії, зібрати зворотний зв’язок та підвищити залученість публіки за допомогою інтерактиву.

У статті розповімо, як створити опитування в Телеграм швидко і просто.

Опитування можна використовувати для різних маркетингових цілей, тому для початку розберемо, як саме вони можуть бути корисні власнику каналу в Телеграм.

Збирати зворотний зв’язок

За допомогою опитувань можна краще дізнатися про свою цільову аудиторію: її потреби, інтереси, звички, уподобання, болі. Запитання дають змогу скласти детальний портрет аудиторії, що допоможе ефективніше просувати товари та послуги.

Варіантів застосування опитувань багато. Наприклад, ви можете запитати, наскільки корисним був попередній пост, дізнатися, які формати та теми публікацій найбільше подобаються читачам, проаналізувати, якими продуктами компанії вони цікавляться.

Грамотно створена серія опитувань у Телеграмі може замінити маркетингове дослідження. Звісно, ​​за умови, що на каналі достатньо підписників, які відповідають на запитання.

Приклад звичайного опитування в групі Телеграм
Приклад звичайного опитування в групі Телеграм

Для чого потрібен зворотний зв’язок, як його правильно збирати і використовувати читайте в статті «Зворотний зв’язок: гайд для бізнесу».

Автоматизувати процес збору зворотного зв’язку вам допоможе чат-бот у Телеграм. З його допомогою ви можете автоматизувати рутинні бізнес-процеси, налаштувати відповіді на поширені запитання користувачів, запускати розсилки тощо.

Підвищувати залучення підписників

Підписники люблять інтерактиви. Здебільшого користувачі підписуються на Телеграм-канали, щоб стежити за новинами улюблених брендів чи публічних особистостей, дивитися свіжі меми та просто розважатися.

Опитування дають змогу трохи затримати увагу користувача на каналі, адже йому потрібно не просто прочитати публікацію, а ще й вибрати варіант відповіді та проголосувати.

Ефективно себе показують комбінації текстових публікацій та опитувань. Наприклад, в одному пості детально описано ситуацію, а в другому — питання. Вони дають змогу урізноманітнити читацький досвід підписників, мотивують заходити в коментарі та вливатися в дискусію.

Приклад двох поєднаних публікацій «текст плюс опитування» в Телеграм
Приклад двох поєднаних публікацій «текст плюс опитування» в Телеграм

Також опитування відмінно працюють у парі з голосовими повідомленнями, відео та картинками.

Читайте також:

Просувати та продавати продукт

За допомогою опитувань можна запускати прямий продаж товарів на аудиторію каналу.

Для потенційного покупця все дуже просто. Показати свою зацікавленість у товарі він може за допомогою одного кліку. Йому не потрібно копіювати фото або код товару, писати менеджеру в директ і чекати на відповідь. Процес спрощений настільки, наскільки це взагалі можливо в Телеграм.

Ось так онлайн-магазин шкіряних виробів може запустити публікацію із прямим продажем нового ременя.

Приклад прямого продажу товару за допомогою опитування в Телеграм
Приклад прямого продажу товару за допомогою опитування в Телеграм

Для лояльної аудиторії такий спосіб працює відмінно, адже менеджер одразу отримує список читачів, зацікавлених у покупці.

Але прямий спосіб працює лише в групах Телеграм, адже тільки там можна запускати неанонімні опитування. Якщо ви ведете канал, доведеться додати до продажу ще одну дію. Наприклад, попросити тих, хто хоче зробити замовлення, відзначитись у коментарях. Тоді в справу входить розмовний маркетинг.

Підігрівати цікавість перед важливими публікаціями

Опитування допомагають анонсувати публікації на каналі та забезпечувати необхідний рівень цікавості аудиторії до них.

Наприклад, можна поставити читачам каверзне питання, а в наступному пості відповісти на нього, показуючи власну експертність.

Приклад опитування в Телеграм, що підігріває цікавість
Приклад опитування в Телеграм, що підігріває цікавість

Підсвічувати інфопривід

Опитування дають змогу підтримувати інтерес та інформаційний шум навколо конкретного інфоприводу. З їхньою допомогою можна дізнатися про очікування учасників від івенту, оцінити питання, що їх цікавлять, провести перекличку й просто нагадати про дату івенту в інтерактивній формі.

Приклад опитування Телеграм для підтримання інфоприводу
Приклад опитування Телеграм для підтримання інфоприводу

Але не варто ставити запитання надто часто. Інакше замість підтримання зацікавленості ви дратуватимете цільову аудиторію.

Правила створення опитування: що потрібно знати

Перш ніж запускати опитування, ознайомтеся, як вони працюють:

  • Опитування можна запустити лише в групі чи каналі. В особистому чаті їх створити не можна.
  • Для публікації опитування в каналі потрібно мати статус адміністратора. У групі або коментарях до публікації це може зробити будь-який учасник, але власник може відключити цю функцію в налаштуваннях.
  • Проголосувати в опитуванні може будь-який користувач, який його побачить. Якщо в групі або каналі включена функція перепостів, голосувати можуть навіть люди, які не є учасниками групи або каналу.
  • У групі можна запустити як анонімне, так і відкрите опитування. У каналі — виключно анонімне.

Як створити опитування в Телеграмі

У десктопній та мобільній версіях програми є незначні відмінності. Але загальний функціонал та можливості однакові, тому користуйтеся тим, що вам зручніше.

Для початку потрібно увійти в групу, де дозволено публікацію опитувань власником, або канал, у якому у вас є статус адміністратора. Відтак дотримуйтесь алгоритму нижче.

Як створити опитування в Телеграмі з комп’ютера

У десктопній версії потрібно натиснути на значок із трьома крапками в правому верхньому кутку програми. У випадному меню виберіть «Створити опитування».

Створити опитування в десктопній версії програми Телеграм
Створити опитування в десктопній версії програми Телеграм

Далі розгортається основне вікно опитування, де можна прописати запитання та відповіді. Усього можна додати до 10 варіантів відповідей.

Процес створення опитування
Процес створення опитування

Цікаво, що в меню опитування немає доступу до емодзі. Але їх можна додати як у запитання, так і у відповіді. Для цього слід заздалегідь скопіювати їх з іншого вікна та вставити у форму.

Створити опитування з єдиною відповіддю не вдасться. Система попросить додати щонайменше два варіанти.

Попередження про недостатню кількість відповідей в опитуванні Телеграм
Попередження про недостатню кількість відповідей в опитуванні Телеграм

Важливо! Текст опитування та відповідей не можна змінити або редагувати після запуску. Тому рекомендуємо перевіряти все одразу.

Коли запитання та відповіді вказані, потрібно натиснути «Створити» — й опитування з’явиться в групі чи каналі.

Як створити опитування в Телеграмі з мобільного застосунку

У мобільній версії Телеграм для запуску опитування потрібно тапнути на значок скріпки в нижньому правому куті екрана, а потім у меню вибрати вкладку «Опитування».

Як створити опитування в Телеграмі з мобільного застосунку
Як створити опитування в Телеграмі з мобільного застосунку

Інші дії такі ж, як і у версії для комп’ютера. Потрібно написати запитання та варіанти відповіді, а потім клацнути на кнопку «Створити».

Також читайте:

Як створити анонімне та неанонімне опитування в Телеграм

Під час запуску опитування в групі в блоці «Налаштування» є пункт «Анонімне голосування».

«Анонімне голосування» в Телеграм увімкнене
«Анонімне голосування» в Телеграм увімкнене

За замовчуванням прапорець завжди є, тому опитування буде анонімним. Але якщо його зняти, то біля кожного варіанту відповідей можна знайти список учасників групи, які за нього проголосували.

Важливо! В адміністраторів каналів Телеграм цього пункту немає, адже їм доступне лише анонімне голосування.

Як створити опитування з кількома відповідями в Телеграм

Якщо вам потрібно запустити опитування, де учасники можуть вибрати кілька варіантів відповіді, для цього в блоці «Налаштування» під час створення опитування поставте прапорець у полі «Вибір кількох варіантів».

І тут кількість відповідей не обмежується. Учасник може вибрати одну відповідь, кілька або всі одночасно.

Опцію вибору кількох варіантів в опитуванні Телеграм увімкнено
Опцію вибору кількох варіантів в опитуванні Телеграм увімкнено

Як запустити вікторину в опитуванні Телеграм

Вікторина — це особливий вид опитувань. Тут немає можливості переголосувати та змінити свій голос, але є опція додати опис, якщо учасник відповів неправильно.

Під час створення вікторини необхідно вибрати правильний варіант відповіді. Розміри опису — до 200 символів із пробілами.

Вибір правильної відповіді у вікторині Телеграм
Вибір правильної відповіді у вікторині Телеграм

Якщо учасник відповідає неправильно, то в публікації йому підсвітить правильний варіант відповіді. А вгорі з’явиться вигулькове вікно з додатковою інформацією.

Вікторина відмінно підходить для освітніх каналів та інтерактивних публікацій, які мають на меті залучити підписників за допомогою перевірки їхніх знань.

Сповіщення під час вибору неправильної відповіді у вікторині
Сповіщення під час вибору неправильної відповіді у вікторині

А прокачати свої знання з маркетингу можна за допомогою Академії SendPulse. Ми зібрали тут найкращі навчальні курси та вебінари з різних тем: від створення сайтів та налаштування email-розсилки до підвищення ефективності рекламних кампаній та створення ефективного контенту. Підключайтеся та розвивайтеся!

Мотивуємо підписників проходити опитування в Телеграм

Опитування здебільшого потрібні для підвищення активності користувачів. Багато хто вважає його найкращим інтерактивним інструментом: підписнику потрібно вчинити певну дію, на яку той витрачає кілька секунд.

Проходження опитування — дія імпульсивна. Ось кілька порад, які допоможуть зробити опитування цікавішими для читачів та підвищити активність підписників у групі чи каналі Телеграм:

  • Робіть опитування, теми яких близькі до вашої цільової аудиторії на каналі чи групі Телеграм. Опитування, які взагалі не відповідають інтересам, спричиняють відписки.
  • Опитування Telegram не призначені для детальних маркетингових досліджень. Це інструмент для залучення та активізації підписників. Не варто публікувати їх частіше, ніж раз у день. А для кращого ефекту — раз на кілька днів.
  • Експериментуйте із формами публікацій. Спробуйте вікторини, анонси постів за допомогою опитувань, спарені формати «текст плюс опитування». Урізноманітнюйте читацький досвід підписників.
  • Визначте час, коли ваші користувачі найактивніші, ставлять найбільше реакцій та пишуть коментарі. Для максимального залучення опитування варто планувати саме на годину пік.
  • Якщо ви запускаєте на каналі продавальні опитування, то відкрийте коментарі. Пам’ятайте, що на каналах доступні лише анонімні опитування, тому коментарі залишаються найшвидшим та найрезультативнішим способом контакту з підписниками, які готові купити товар чи послугу.

Опитування в Телеграм — чудовий інструмент для роботи з аудиторією. Але для комплексного підходу та просування ми рекомендуємо використовувати й інші можливості. Наприклад, встановіть чат-бот Телеграм, який налагодить збір інформації та прискорить рутинні дії з аудиторією, підключіть СМС-розсилку для кращого контакту, а для ефективного продажу створіть якісний лендинг.

Дата публікації:

26 Червня 2024

Ярослав Цимбал

Автор блогових та іміджевих статей. Можу описати найскладніші технічні теми просто та зрозуміло

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 5/5
Всього голосів: 1

Поділитися:

Facebook Twitter