-
07.10.2024
Новий підхід до експорту в CRM
Відтепер файл для експорту створюється у фоновому режимі. Він буде доступний для завантаження у меню експорту. Там же зберігаються декілька останніх файлів експорту для повторного завантаження.
-
17.09.2024
Завершені завдання в CRM
Коли завдання пройшло всі етапи роботи, ви можете завершити його чи скористатися опцією масового завершення. Завдання перейде у розділ «Завершені» та може бути повернуто в роботу повторно.
-
17.09.2024
Історія розсилок у картці контакта
Відтепер у вкладці «Історія» картки контакта відображається історія розсилок з можливістю переглянути статус відправки конкретної розсилки.
-
07.08.2024
Можливість приховати порожні поля в CRM
Активуйте опцію «Приховати порожні поля» в угоді, контакті чи завданні, щоб залишити видимими лише поля з даними й обовʼязкові поля. Це персональне налаштування, що не поширюється на інших менеджерів.
-
11.07.2024
Розділ «Компанії» в CRM
Згрупуйте всі контакти, що відносяться до однієї організації, а також зберігайте докладну інформацію про компанію: адресу, розклад роботи, файли тощо.
-
25.03.2024
Інтеграція CRM і сервісу email розсилок
Більше не потрібно експортувати список контактів, щоб створити адресну книгу для розсилки — достатньо вказати умови фільтрів, а система самостійно передасть email адреси в сервіс розсилок.
-
22.03.2024
Синхронізація поштової скриньки Gmail та CRM
Підключіть ваш поштовий акаунт Gmail до сервісу SendPulse, щоб керувати листами, автоматизувати створення угод і контактів, обробляти клієнтські запити тощо.
-
28.02.2024
Розділ «Оплати» в CRM
Зустрічайте центр управління оплатами у вашій CRM! У ньому зручно відстежувати рух коштів клієнтів, працювати з оплатами в одному місці й аналізувати статистику.
-
27.02.2024
Експорт угод у режимі «Канбан» в CRM
Експортуйте угоди із CRM у XLSX або CSV-файл у режимі «Канбан», щоб зберегти дані для звітності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати.
-
25.02.2024
Встановлення відповідальних за окремі пункти в чек-листах в CRM
Призначайте відповідальних за кожен пункт чек-листа, щоб організувати роботу кількох співробітників, які відповідають за окремі напрями роботи.
-
30.11.2023
Автоматична дата завершення угод і завдань в CRM
У налаштуваннях статусів воронки та дошки завдань зʼявилась опція «Термін завершення», завдяки якій можна автоматично призначати дату закінчення усім новим угодам і завданням, які перейшли у цей статус.
-
29.11.2023
Два нові тригери запуску автоворонки
Відтепер доступний запуск автоворонки за умови додавання нового контакта в CRM або призначення контакту певного тега.
-
28.11.2023
Генерація платіжних посилань з CRM
Ви можете створювати посилання для оплати просто з контакта чи угоди та ділитися ними з клієнтами. По кожному дотупна детальна статистика: платіжна система, сума оплати, валюта, опис і статус платежу, дата та час оплати.
-
09.06.2023
Пошук та об’єднання дублікатів у CRM
Позбавтеся задвоювання інформації в картках контактів завдяки пошуку дублів за іменем, прізвищем, номером телефону чи email.
-
08.06.2023
Відображення зображення, посилання на яке прикріплено в CRM
Відтепер при додаванні посилання на зображення автоматично відобразиться превʼю, а після публікації — повноцінне зображення. Робота з фотографіями документів, скріншотами тощо стала зручнішою!
-
21.02.2023
Інтеграція CRM-системи з Google-календарем
За допомогою інтеграції ви можете додавати заплановані події з вашого календаря в угоди та трекер завдань в CRM і навпаки.
-
10.10.2022
Прикріплення файлів до угод, завдань та контактів
Ви можете додавати зображення, відео, аудіо та текстові документи у різних форматах.
-
12.09.2022
Інтеграція SendPulse CRM з Binotel
Здійснюйте та аналізуйте дзвінки з CRM: тривалість дзвінка, точний час та прослуховування записів розмов. Створюйте угоди під час вхідних та вихідних дзвінків.
-
05.09.2022
Новий тип відображення для угод — календар
Тепер ви можете переглядати угоди у вигляді календаря за потрібний вам період: місяць, тиждень та день.
-
24.12.2021
Інтеграція форми підписки у CRM
Збирайте контакти за допомогою форми підписки та передавайте їх у свою СRM, щоб створювати угоди та зберігати контакти для подальшої роботи.
-
24.12.2021
Фільтр в угодах за змінними користувача
Відтепер фільтрувати угоди можна не лише за попередньо встановленими атрибутами, але й за змінними користувача.
-
10.12.2021
Фільтри у завершених угодах
Відтепер переглядайте та фільтруйте інформацію про завершенні угоди, а за необхідності повертайте завершенні угоди в роботу.
-
26.11.2021
Дашборд CRM
Контролюйте та аналізуйте ефективність роботи за допомогою дашборду в CRM, де ви можете переглядати сукупну та візуалізовану інформацію щодо всіх ваших воронок, угод та відповідальних.
-
16.11.2021
Додавання кількох контактів до однієї угоди
Відтепер будь-яку угоду ви можете пов'язати з кількома контактами — а не одним, як це було раніше.
-
30.09.2021
Імпорт контактів
Імпортуйте контакти з полями в CRM, щоб додати нові контакти або змінити інформацію в існуючих контактах.
-
28.09.2021
API
Впроваджуйте функції СRM у свій проект за допомогою API.
-
28.09.2021
Змінні користувача у списку угод
Щоб працювати з угодами було зручніше, налаштовуйте їх список. Вирішуйте самостійно, які поля відображати, а які приховати.
-
27.07.2021
Змінні користувача у списку контактів
Відтепер обирайте, які змінні користувача відображати у списку контактів, а які — приховувати.
-
27.07.2021
Копіювання контактів із CRM в адресні книги
Додали масовий експорт контактів із CRM в адресні книги, тож працювати з контактами стало зручніше та швидше.
-
22.07.2021
Інтеграція CRM та платежів
Додавайте кнопку оплати у ланцюжок, де після оплати контакт буде автоматично додано у воронку СRM, що надалі допоможе вам працювати з клієнтом.
-
04.06.2021
Редагування та видалення коментарів
За необхідності ви зможете вручну додавати коментарі щодо угоди або картки контакту.
-
28.05.2021
Декілька чат-ботів у картці контакту та угоди
Якщо один контакт має кілька чатботів, відтепер ви зможете обирати будь-який чатбот для спілкування з клієнтом.
-
21.05.2021
Месенджери у картці контактів
Відтепер у картці контакту можна вказувати месенджери та фільтрувати контакти.
-
21.05.2021
Інтеграція чат-ботів у CRM
Інтеграція допоможе налаштувати у ланцюжку повідомлень чат-ботів цільову дію, зафіксувавши її як готову угоду та контакт у вашій СRM.
-
07.05.2021
Фільтри у CRM
Фільтруйте контакти за періодами додавання, відповідальними, даними контакту, джерелами, типами і назвами месенджера, тегами тощо.
або