SendPulse — це єдина платформа для маркетингу та продажів. За допомогою інструментів SendPulse ви можете створювати лендінги та інтернет-магазини, збирати базу підписників, відправляти розсилки по email та SMS, web push повідомлення, а також створювати чат-боти для всіх популярних месенджерів та керувати продажами за допомогою CRM.

  • 09.06.2023

    Пошук та об’єднання дублікатів у CRM

    Позбавтеся задвоювання інформації в картках контактів завдяки пошуку дублів за іменем, прізвищем, номером телефону чи email.

  • 08.06.2023

    Відображення зображення, посилання на яке прикріплено в CRM

    Відтепер при додаванні посилання на зображення автоматично відобразиться превʼю, а після публікації — повноцінне зображення. Робота з фотографіями документів, скріншотами тощо стала зручнішою!

  • 21.02.2023

    Інтеграція CRM-системи з Google-календарем

    За допомогою інтеграції ви можете додавати заплановані події з вашого календаря в угоди та трекер завдань в CRM і навпаки.

  • 10.10.2022

    Прикріплення файлів до угод, завдань та контактів

    Ви можете додавати зображення, відео, аудіо та текстові документи у різних форматах.

  • 12.09.2022

    Інтеграція SendPulse CRM з Binotel

    Здійснюйте та аналізуйте дзвінки з CRM: тривалість дзвінка, точний час та прослуховування записів розмов. Створюйте угоди під час вхідних та вихідних дзвінків.

  • 05.09.2022

    Новий тип відображення для угод — календар

    Тепер ви можете переглядати угоди у вигляді календаря за потрібний вам період: місяць, тиждень та день.

  • 24.12.2021

    Інтеграція форми підписки у CRM

    Збирайте контакти за допомогою форми підписки та передавайте їх у свою СRM, щоб створювати угоди та зберігати контакти для подальшої роботи.

  • 24.12.2021

    Фільтр в угодах за змінними користувача

    Відтепер фільтрувати угоди можна не лише за попередньо встановленими атрибутами, але й за змінними користувача.

  • 10.12.2021

    Фільтри у завершених угодах

    Відтепер переглядайте та фільтруйте інформацію про завершенні угоди, а за необхідності повертайте завершенні угоди в роботу.

  • 26.11.2021

    Дашборд CRM

    Контролюйте та аналізуйте ефективність роботи за допомогою дашборду в CRM, де ви можете переглядати сукупну та візуалізовану інформацію щодо всіх ваших воронок, угод та відповідальних.

  • 16.11.2021

    Додавання кількох контактів до однієї угоди

    Відтепер будь-яку угоду ви можете пов'язати з кількома контактами — а не одним, як це було раніше.

  • 30.09.2021

    Імпорт контактів

    Імпортуйте контакти з полями в CRM, щоб додати нові контакти або змінити інформацію в існуючих контактах.

  • 28.09.2021

    API

    Впроваджуйте функції СRM у свій проект за допомогою API.

  • 28.09.2021

    Змінні користувача у списку угод

    Щоб працювати з угодами було зручніше, налаштовуйте їх список. Вирішуйте самостійно, які поля відображати, а які приховати.

  • 27.07.2021

    Змінні користувача у списку контактів

    Відтепер обирайте, які змінні користувача відображати у списку контактів, а які — приховувати.

  • 27.07.2021

    Копіювання контактів із CRM в адресні книги

    Додали масовий експорт контактів із CRM в адресні книги, тож працювати з контактами стало зручніше та швидше.

  • 22.07.2021

    Інтеграція CRM та платежів

    Додавайте кнопку оплати у ланцюжок, де після оплати контакт буде автоматично додано у воронку СRM, що надалі допоможе вам працювати з клієнтом.

  • 04.06.2021

    Редагування та видалення коментарів

    За необхідності ви зможете вручну додавати коментарі щодо угоди або картки контакту.

  • 28.05.2021

    Декілька чат-ботів у картці контакту та угоди

    Якщо один контакт має кілька чатботів, відтепер ви зможете обирати будь-який чатбот для спілкування з клієнтом.

  • 21.05.2021

    Месенджери у картці контактів

    Відтепер у картці контакту можна вказувати месенджери та фільтрувати контакти.

  • 21.05.2021

    Інтеграція чат-ботів у CRM

    Інтеграція допоможе налаштувати у ланцюжку повідомлень чат-ботів цільову дію, зафіксувавши її як готову угоду та контакт у вашій СRM.

  • 07.05.2021

    Фільтри у CRM

    Фільтруйте контакти за періодами додавання, відповідальними, даними контакту, джерелами, типами і назвами месенджера, тегами тощо.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні