SendPulse — це єдина платформа для маркетингу та продажів. За допомогою інструментів SendPulse ви можете створювати лендінги та інтернет-магазини, збирати базу підписників, відправляти розсилки по email та SMS, web push повідомлення, а також створювати чат-боти для всіх популярних месенджерів та керувати продажами за допомогою CRM.

  • 15.05.2025

    Динамічна сегментація доступна в сервісі Automation

    Налаштуйте умови один раз, і далі система автоматично оновлюватиме сегмент у реальному часі, додаючи контакти залежно від їхніх дій та налаштованих умов: оновлення змінних, присвоєння тегів, взаємодія з авторозсилками тощо. Це дає змогу реалізовувати складні сценарії та впроваджувати гіперперсоналізовану комунікацію.

  • 13.05.2025

    Мови листів-запрошень студентам в Automation360

    У блоці «Дія» тепер можна вибирати мову листів із запрошенням або повідомленням про запис на інший курс. Доступні всі мови, які використовуються в налаштуваннях платформи курсів.

  • 02.05.2025

    Фільтр за статусом студента в автоланцюжках

    У фільтрі ланцюжка зʼявилася нова умова «Курс» із шістьма статусами студентів, згрупованими в категорії «Навчання на курсі» та «Завершення курсу». Сегментуйте аудиторію точніше й надсилайте персоналізовані повідомлення на кожному етапі навчання.

  • 22.04.2025

    Нові можливості фільтрації в автоланцюжках

    Тепер можна створювати фільтри за змінними з масивів — наприклад, перевіряти, чи містить замовлення товар із певною знижкою. Умова вважається виконаною, якщо хоча б один об’єкт у масиві відповідає заданим критеріям.

  • 20.03.2025

    Фільтрація контактів за тегами в автоланцюжках

    У блоці «Фільтр» можна відбирати контакти за тегами, використовуючи умови «містить», «дорівнює», «починається з» тощо. Якщо у контакту кілька тегів, достатньо, щоб хоча б один відповідав умові.

  • 23.01.2025

    Вдосконалення експорту загальної статистики в Automation 360

    До стандартного звіту тепер додано дані про кількість відписок та скарг на спам, а також їх відсоткове співвідношення до загальної кількості отриманих листів.

  • 23.01.2025

    Розширення функціональності блоку «Фільтр»

    Відтепер максимальний період фільтрації для динамічних виразів з типом «Дата» збільшено до трьох років (1095 днів), що дозволяє охоплювати ширший діапазон даних.

  • 17.01.2025

    Налаштування періодичності запуску ланцюжка для користувацької події на старті

    Тепер в Automation 360 можна налаштовувати періодичність запуску автоворонки для користувацьких подій: наприклад, для події «Покупка» лист-подяка буде відправлятися щоразу, а лист з крос-продажами — раз на місяць.

  • 27.12.2024

    Нові можливості елемента «Фільтр» в Automation 360

    «Фільтр» отримав три нові умови: день тижня, часовий інтервал і точна дата. Як і раніше, ви можете додати до пʼяти умов фільтра та з'єднати їх між собою операторами.

  • 19.12.2024

    Запуск авторозсилки за особливою датою для контакта CRM

    Надсилайте авторозсилки з нагоди дня народження чи першої покупки, використовуючи старт серії за особливою датою контакта. Автоворонка запуститься після того, як настане дата, зазначена в змінній контакта.

  • 16.12.2024

    Автоматизація роботи з тегами в email сервісі

    З тригером «Призначення тега» ланцюжок автоворонки запуститься при призначенні тегів — до пʼяти одночасно. Також ви можете автоматизувати призначення тегів контакту за допомогою дії «Призначити тег email»; тег буде призначено в усіх адресних книгах одночасно.

  • 15.11.2024

    Експорт загальної деталізованої статистики в Automation 360

    Відтепер ви можете експортувати статистику автоворонок за ланцюжками, email і SMS блоками за вибраний період. Звіт у CSV, XLS або XLSX буде надіслано на email адресу, вказану при реєстрації в SendPulse.

  • 15.11.2024

    Автоматичне призначення відповідального в CRM

    Створюючи контакт чи угоду за допомогою елемента «Дія» в Automation 360, ви можете призначити відповідального зі списку або наслідувати значення стартового блоку. За замовчуванням призначається менеджер, вказаний у налаштуваннях CRM.

  • 06.11.2024

    Зміни в автоматичному створенні завдань в CRM

    Тепер ви можете автоматично створювати завдань за допомогою елемента «Дія» незалежно від тригера старту ланцюжка. Щоб завдання було повʼязано з контактом, створенню завдання має передувати створення контакту або угоди.

  • 30.10.2024

    Розширений час нагадування про термін виконання завдань в Automation 360

    Встановіть нагадування у проміжку від 15 хвилин до 7 днів під час створення завдання за допомогою елемента «Дія». Нагадування може приходити до пʼяти хвилин раніше або пізніше — цей час потрібен роботу на збір завдань і надсилання нагадувань.

  • 16.10.2024

    Призначення відповідального при створенні завдання через Automation 360

    Створюючи завдання за допомогою елемента «Дія», ви можете призначити відповідальним того ж менеджера, що відповідає за контакт чи угоду на старті. Якщо відповідальний відсутній, завдання буде призначено для власника акаунту.

  • 07.10.2024

    Новий тригер запуску автоворонки в CRM

    З тригером «Вичерпаний термін угоди» ланцюжок автоворонки запускається що п'ять хвилин і стартує для угод, дата і час закінчення яких потрапили в останні 5 хвилин.

  • 23.09.2024

    Можливість призначити тег контакту в елементі «Дія»

    У блоці «Дія» тепер доступне автоматичне призначення тегу контакту для стартів, пов'язаних з контактами CRM: «Новий контакт», «Призначення тегу» та «Зміна поля контакту».

  • 23.09.2024

    Можливість задати вручну валюту для угоди в елементі «Дія»

    Відправляючи повідомлення після успішної оплати через WayForPay, ви можете вказати валюту вручну; це значення відобразиться також в угоді. У разі помилки буде використано валюту кастомної події.

  • 23.09.2024

    Старт автоворонки після зміни значення змінної для угоди в CRM

    Умовою старту автоворонки можна призначити зміну значення змінної угоди на будь-яке значення чи на певне. Зараз відстежуються всі користувацькі змінні та три системні: назва угоди, вартість і валюта.

  • 27.08.2024

    Заміна значення змінної для контактів CRM

    За допомогою опції «Замінити змінну для контакта» елемента «Дія» можна замінити значення змінної в CRM. За замовчуванням опція вимкнена та змінює значення змінної лише всередині ланцюжка. Працює для типів старту ланцюжка, безпосередньо пов'язаних з управлінням контактами.

  • 12.08.2024

    Підтримка Viber чат-ботів у блоці Messenger Automation 360

    Урізноманітніть авторозсилки, додавши в них надсилання повідомлення або ланцюжка Viber чат-бота. Для отримання повідомлень отримувач повинен бути підписаний на чат-бот, а також мати email або номер телефону в його «Аудиторії».

  • 10.08.2024

    WhatsApp шаблони з динамічним контентом в Automation 360

    Надсилайте WhatsApp шаблони з кнопкою та вкладенням — файлом до 20 Мб, зображенням до 5 Мб або відео до 16 Мб — через блок Messenger. Дозволені формати: MP4, PNG і JPG.

  • 23.07.2024

    Нові можливості зміни змінної для контакта в Automation 360

    За допомогою опції «Замінити змінну для контакта» елемента «Дія» для змінних з типом дата можна вказувати динамічне значення змінної на основі поточної дати.

  • 22.07.2024

    Запуск автоворонки при зміні змінної контакта в CRM

    З тригером «Зміна змінної» ланцюжок Automation 360 запуститься при будь-якому або заданому значенні змінної. Для відстеження доступні всі змінні контакта окрім деяких системних: id, userId, createdAt, contact_id.

  • 14.07.2024

    Закриття доступу до курсу в Automation 360

    За допомогою опції «Змінити обмеження доступу» елемента «Дія» тепер можна автоматично закрити доступ до курсу при настанні певної події.

  • 25.06.2024

    Зустрічайте новий дизайн розділу Automation 360

    Тепер ви можете швидко переглянути структуру ланцюжка та кількість елементів у ньому, а також ознайомитися зі статистикою email і SMS-розсилок з можливістю фільтрації.

  • 20.05.2024

    Фільтрація за статусом та «Вибране» в Automation 360

    Тепер ви можете сортувати ланцюжки за статусом, а також відмічати важливі ланцюжки зірочкою для швидкого доступу. Кількість вибраних ланцюжків залежить від тарифу.

  • 10.05.2024

    Нові фільтри за датою додавання в книгу та в ланцюжок Automation 360

    Використовуйте нові фільтри, щоб сегментувати отримувачів за часом використання сервісу, активністю, датою останніх покупок чи інших дій. Фільтр «Додано в адресну книгу» доступний тільки для стартів за книгою, фільтр «Додано в ланцюжок» доступний для будь-яких типів ланцюжків.

  • 03.05.2024

    Зміна логіки проходження контакту ланцюжком в Automation 360

    Тепер відписані від розсилок контакти проходять всі блоки ланцюжка, крім email блоку: їм можна надіслати SMS чи повідомлення в чат-бот, а також виконати дію чи скористатися фільтром. У разі використання опції запуску по книзі відписані від усіх розсилок контакти не потрапляють на старт; відписані від категорії або від даного ланцюжка пройдуть далі за ланцюжком, пропускаючи email блоки.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні