SendPulse — це єдина платформа для маркетингу та продажів. За допомогою інструментів SendPulse ви можете створювати лендінги та інтернет-магазини, збирати базу підписників, відправляти розсилки по email та SMS, web push повідомлення, а також створювати чат-боти для всіх популярних месенджерів та керувати продажами за допомогою CRM.

  • 07.02.2025

    Чергове покращення зручності використання вкладки «Чати»

    Тепер ви можете самостійно відмічати діалоги прочитаними або непрочитаними. Діалоги без відповіді від бота чи оператора автоматично виділяються жирним шрифтом.

  • 22.01.2025

    Покращення зручності використання вкладки «Чати»

    Перетягніть файл у зону відповіді, щоб відправити його підписнику. Натисніть «стрілка вгору», щоб відредагувати попереднє Telegram-повідомлення. Також тепер відображається імʼя оператора, який встановив відповідального за діалог.

  • 13.01.2025

    Новий елемент «ШІ-крок» у конструкторі чат-ботів

    Використовуйте «ШІ-крок», щоб запускати інтеграцію з OpenAI всередині ланцюжка та розділяти гілки залежно від намірів клієнта при спілкуванні з ШІ-ботом. Крок може виконуватися для одноразової дії — перекладу чи обчислення — або триватиме до виконання заданої умови підписником.

  • 10.01.2025

    Редагування угоди, створеної не в поточному ланцюжку чат-бота

    Для блока «Дія — Редагувати угоду» тепер можна вибрати значення «Остання угода контакту», яка може бути створена в іншому ланцюжку. Для звуження вибірки можна вказати воронку та статус угоди.

  • 10.01.2025

    Автоматичне передавання підписників бота у контакти CRM

    Активуйте у налаштуваннях бота опцію «Автоматично передавати контакти до CRM», щоб додати всі контакти поточного бота у розділ «Контакти» CRM. Імʼя, телефон і email будуть передані автоматично; відповідність між змінними контакта бота і полями контакта CRM налаштовується додатково.

  • 10.01.2025

    Відправка наліпок у Telegram чат-бот

    Тепер у повідомлення є можливість завантажити файли в форматі .webp, .webm або .tgs, які будуть відправлятися як наліпки; .webm та .tgs можуть бути анімовані. Перетягніть потрібну наліпку з Telegram на робочий стіл, а потім завантажте цей файл у конструктор або розділ чату.

  • 17.12.2024

    Покращення сторінки вводу платежу-доната
в чат-ботах

    Тепер при виборі опції «Будь-яка сума» для кнопки оплати на етапі безпосередньої оплати додається крок із вводом суми та можливістю вибрати заготовлений варіант.

  • 05.12.2024

    Закриття діалогу з підписником у чат-ботах

    Зустрічайте нове значення елемента «Дія» в чат-ботах — «Закрити чат». Ця дія дозволяє відмітити чат вирішеним і понизити пріоритет, а також зняти чат з відповідального оператора.

  • 05.12.2024

    Відповідь на конкретне вхідне повідомлення від підписника в чаті

    Тепер ви можете відповісти на конкретне повідомлення від підписника в Telegram і WhatsApp чатах, щоб зробити спілкування інтуїтивно зрозумілим.

  • 22.11.2024

    Початок діалогу ботом при долученні до групи чи каналу Telegram

    Тепер Telegram-бот ініціюватиме діалог з непідписаним контактом, який надіслав запит на приєднання до приватної групи чи каналу з увімкненою опцією «Заявка на вступ». Також оновлено стандартний ланцюжок, що запускається за тригером.

  • 14.11.2024

    Обробка тексту повідомлення в Telegram-ботах

    Натисніть на піктограму коліщатка в елементі «Повідомлення», щоб встановити формат розмітки тексту: Markdown, Plain text або HTML (за замовчуванням).

  • 28.10.2024

    Копіювання доступних до публічного перегляду ланцюжків чат-бота

    Відтепер під час налаштування публічного перегляду структури ланцюжка ви можете дозволити копіювання. Сторонні користувачі зможуть скопіювати ланцюжок у свій бот з можливістю подальшого редагування.

  • 28.10.2024

    Елемент «Медіа-група» в Telegram чат-ботах

    Додайте повідомлення з типом «Медіа-група» в ланцюжок чи розсилку бота, щоб надіслати кілька файлів, зображень чи відео в одному повідомленні.

  • 28.10.2024

    Реакції в Telegram чат-ботах

    Урізноманітніть спілкування завдяки миттєвим реакціям: ставте реакції від імені бота та переглядайте реакції підписників. Опція доступна на всіх тарифах.

  • 15.10.2024

    Оновлення розділу «Діалоги» у чат-бот сервісі

    Відтепер вам доступний список діалогів за усіма ботами з можливістю відобразити лише чати окремого бота, пошук за всіма підписниками, сортування діалогів за відповідальними тощо.

  • 04.10.2024

    Налаштування обсягу контексту переписки для ChatGPT

    У налаштуваннях інтеграції чат-бота з ChatGPT можна вказати, скільки попередніх повідомлень підписника та бота потрібно додавати в запит як контекст переписки. Опція доступна для чат-моделей без «instruct» у назві.

  • 20.09.2024

    Новий тригер «Коментар до публікації» у Facebook-ботах

    Автоматизуйте комунікацію з користувачами, які прокоментували публікацію вашої сторінки завдяки новому тригеру «Коментар до публікації». Ви можете додати публічну відповідь на коментар або надіслати користувачу ланцюжок у Messenger.

  • 20.09.2024

    Платний медіаконтент для Telegram ботів

    У Telegram-ботах зʼявилася можливість додати платні зображення чи відео у повідомлення. Контент стане доступним для перегляду тільки після оплати за допомогою внутрішньої валюти Telegram — Stars.

  • 20.09.2024

    Копіювання всього чат-бота в інший бот чи канал

    Заощаджуйте час, переносячи наявного бота в інший бот або канал в кілька кліків. Копіюванню підлягають ланцюжки, тригери, змінні та налаштування і не підлягають підписники.

  • 29.08.2024

    Оновлення застосунку SendPulse Chatbots для Android і iOS

    Додали запис голосових повідомлень, роботу з бізнес-акаунтами Telegram і прийом оплат завдяки Telegram Stars, а також виправили затримку надсилання повідомлень. Завантажити застосунок

  • 25.08.2024

    Публічне API для роботи з операторами

    Додано метод /contacts/operators/assign для призначення відповідального за діалог оператора та метод /contacts/operators/unAssign для зняття відповідальних з поточного підписника.

  • 20.08.2024

    Політика конфіденційності для Telegram ботів

    За новими правилами Telegram розробники ботів повинні надавати користувачам політику конфіденційності. Щоб ваші чат-боти відповідали новим вимогам, ми додали системний тригер /privacy з універсальною політикою конфіденційності. За потреби ви можете кастомізувати наданий шаблон відповідно до особливостей роботи вашого бота.

  • 16.08.2024

    Історія змін ланцюжка чат-бота в режимі перегляду

    Відтепер історія ланцюжка доступна і в режимі перегляду, і в конструкторі в режимі редагування. Виберіть одну з 20 останніх версій в історії, щоб відкрити її в конструкторі та продовжити працювати зі структурою і контентом.

  • 14.08.2024

    Отримання і збереження імені контакта онлайн-чату

    Запропонуйте контакту познайомитись, а потім скористайтеся користувацьким вводом, щоб зберегти відповідь контакта в системну змінну {{full_name}}. Вказане імʼя буде записано в «Аудиторії» і «Діалогах».


  • 13.08.2024

    Нова системна змінна в ботах

    Щоб персоналізувати комунікацію, сповістіть користувача, хто з менеджерів відповідальний за чат. Для цього вставте змінну {{sp_assignee}} в текст повідомлення.

  • 11.08.2024

    Приймання оплат за допомогою Telegram Stars в чат-ботах

    В Telegram ботах тепер можна приймати оплати за допомогою внутрішньої валюти — Stars. Користувачі зможуть оплачувати ваші продукти, не покидаючи додаток.

  • 19.07.2024

    Мовна модель GPT-4o mini від OpenAI у чат-ботах

    GPT-4o mini — швидша і дешевша версія флагманської моделі GPT-4o, втричі дешевша, ніж ChatGPT 3.5 Turbo. В SendPulse наразі використовується як текстова модель.

  • 16.07.2024

    Пауза до дня тижня в чат-ботах

    Тепер можна вказати тривалість паузи в ланцюжку Telegram, WhatsApp і Viber чат-ботів до певного дня тижня. Наприклад, щоб зробити спеціальну пропозицію вихідного дня або навпаки не турбувати підписників на вихідних.

  • 08.07.2024

    Додаткові налаштування повідомлень в Telegram чат-ботах

    У ланцюжках і розсилках Telegram чат-ботів можна налаштувати поведінку певних повідомлень, щоб виділити їх або захистити чутливий контент.

  • 04.07.2024

    Підтримка діалогів Telegram Business

    Користувачі з преміумпідпискою в Telegram можуть підключити чат-бот до персонального профілю і налаштувати доступ бота до певних чатів. Працюють розсилки та ланцюжки без кнопок, незабаром зʼявиться автоматизація відповідей бізнес-профілю.

  • 14.06.2024

    Вбудовані пошуки в Telegram чат-ботах

    Додайте в налаштуваннях бота вбудовані пошуки з привʼязаними до них ланцюжками, що відображаються при вводі імені бота та заданої команди в будь-якому чаті чи при виклику пошуку по кліку на кнопку.

  • 06.06.2024

    Передача подій з мінісайту в Google Analytics та Facebook Pixel

    Додайте коди Google Analytics і пікселя Facebook у налаштуваннях мінісайту та активуйте відповідні повзунки у налаштуваннях аналітики форми, щоб бути в курсі найважливішого.

  • 05.06.2024

    Додавання відео з Telegram розміром до 2 ГБ до чат-бота

    Щоб не обмежуватися відео до 20 МБ, використовуйте посилання на відео розміром до 2 ГБ з публічного каналу у Telegram.

  • 05.06.2024

    Користувацька сторінка успішної оплати в чат-ботах

    При додаванні кнопки оплати для платіжних систем, які підтримують перенаправлення після оплати, додано можливість вказати користувацьку сторінку успішного платежу.

  • 04.06.2024

    Відключення індикатора користувацького вводу в ботах

    У налаштуваннях користувацького вводу тепер можна вимкнути відображення стрілочки чи іншого користувацького символу. При наявності швидких відповідей він відображатиметься навіть після вимкнення.

  • 03.06.2024

    Фільтр отримувачів блоку ланцюжка чат-бота

    Фільтруйте список отримувачів блоків «Дія», «Повідомлення» та «Ланцюжок» за іменем контакта та датою спрацювання, щоб переглянути, експортувати чи запустити на отриманий сегмент інший ланцюжок.

  • 03.06.2024

    Відправка повідомлення іншому контакту бота в ланцюжку

    Надсилайте важливі сповіщення конкретному підписнику бота чи в групу або канал Telegram через блок «Дія».

  • 26.05.2024

    Повернення раніше видалених контактів до аудиторії чат-бота

    Якщо видалений контакт надішле повідомлення боту, система додасть його до аудиторії з новим ідентифікатором та статусом «Активний». Усі тригери та ланцюжки працюватимуть для нього без змін.

  • 21.05.2024

    Оновлення роботи з коментарями в Instagram ботах

    Для тригера «Коментар до публікації» із вибраним параметром «Вказаний текст коментаря» тепер можна додати параметри пошуку ключових слів: «Збігається з» або «Містить». Також автоматичні публічні відповіді тепер працюють і для стандартних відповідей.

  • 18.05.2024

    Передача UTM-міток із віджета чату на сайті в бот

    Якщо ви додаєте посилання на чат-боти в меню онлайн-чату у вигляді кнопок, то в момент додавання нового підписника в бот UTM-мітки та інформація про джерело будуть автоматично передані в новий контакт.

  • 15.05.2024

    Підтримка флагманської мовної моделі GPT-4o від OpenAI

    У чат-ботах SendPulse доступна нова модель AI — GPT-4o. Продуктивність моделі для тексту англійською мовою відповідає GPT-4 Turbo та показує значно кращі результати для інших мов. Також GPT-4o набагато швидша й на 50 % дешевша при використанні по API.

  • 06.05.2024

    Публічний попередній перегляд структури ланцюжка бота

    Щоб керівник, замовник чи колега могли переглянути ланцюжок без входу в акаунт, увімкніть публічний режим попереднього перегляду структури ланцюжка за посиланням. Ви також можете скористатися кодом для вставки попереднього перегляду ланцюжка бота на своєму сайті.

  • 05.05.2024

    Підтримка голосових повідомлень у запиті даних від користувачів для Facebook Messenger, Instagram і WhatsApp

    При виборі типу валідації «Зображення, відео чи документ» користувач може надіслати голосове повідомлення з усією необхідною інформацією, щоб пришвидшити комунікацію та зробити надання даних зручнішим.

  • 02.05.2024

    Підтримка шаблонів повідомлень із кнопками «Flow forms» для WhatsApp

    Створюйте форми у WhatsApp Manager і збирайте інформацію від підписників, не виходячи з додатка WhatsApp. Шаблони з такими кнопками підходять для масових розсилок за шаблоном і відправки єдиного шаблонного повідомлення підписникам вручну та через API; далі ви можете продовжити ланцюжок і відобразити дані з форми в діалозі з підписником.

  • 01.05.2024

    Додавання GIF як анімації в Telegram чат-ботах

    Додайте GIF-файл у ланцюжок Telegram-бота, щоб надіслати його у вигляді анімації. Ліміт на розмір відеофайлів для Telegram-ботів збільшено з 20 МБ до 50 МБ.

  • 25.04.2024

    Оновлення інтеграції Google Sheets з ботами

    Тепер ви можете задавати параметри пошуку в стовпці Google Sheet, вказувати стовпець тегів під час імпорту, записувати дані з певного стовпця у вигляді тегів при імпорті аудиторії з файлу для Telegram, Viber і WhatsApp тощо.

  • 15.04.2024

    Видалення попередніх повідомлень в Telegram чат-ботах

    Тепер ви можете видаляти попередні повідомлення в ланцюжках Телеграм чат-бота. Це корисно, коли вам потрібно оновити інформацію, видалити застарілі повідомлення або уникнути натискання кнопок в старих повідомленнях.

  • 19.03.2024

    Інтеграція Google Таблиць і сервісу чат-ботів

    Підключіть інтеграцію, щоб додавати, шукати або отримувати дані з Google Таблиць за допомогою елемента «Дія», коли ваш підписник проходить по ланцюжку бота.

  • 05.03.2024

    Спрацювання користувацького вводу Telegram-бота в групових чатах

    Якщо в групі викликати ланцюжок бота з очікуванням вводу, бот опрацює наступне повідомлення і продовжить ланцюжок. Важливо: у групах немає швидких відповідей, а кнопки працюють тільки для підписників бота.

  • 05.03.2024

    Надсилання ланцюжка чат-бота в рекламний кабінет Meta

    У Instagram і Facebook Messenger ботів тепер доступна опція надсилання ланцюжка у рекламний кабінет Meta. У Ads Manager для кампаній з типом «Click to message» він буде доступний для вибору на етапі налаштування повідомлення після переходу з реклами.

  • 04.03.2024

    Підтвердження запиту долучення за допомогою блоку «Дія» в Telegram-ботах

    Щоб прийняти запит долучення, вкажіть «Розблокувати в групі або каналі чи прийняти запит долучення» і виберіть канал зі списку. Опція актуальна для приватних Telegram-каналів, які потребують підтвердження.

  • 03.03.2024

    Автоматичні публічні відповіді на коментарі під Instagram-публікаціями

    У разі активації тригера «Коментар до публікації» → «Публічна відповідь» бот додаватиме вказані публічні відповіді на нові коментарі.

  • 03.03.2024

    Нові можливості конструктора ланцюжків чат-ботів

    Відтепер ви можете виділяти декілька блоків для перетягування або масового видалення за допомогою Shift, копіювати окремі блоки ланцюжка в інший ланцюжок бота, а також додавати аудіо- та відеоповідомлення за URL.

  • 02.03.2024

    Новий тригер і системний ланцюжок «Вітання бота» для WhatsApp

    Надсилайте повідомлення з довільним текстом одразу при першому заході підписника в чат з ботом за тарифікацією відкриття сервісної сесії. Щоб тригер спрацював, ввімкніть автоматизацію вітальних повідомлень у налаштуваннях бізнес менеджеру.

  • 01.03.2024

    Зіставлення стовпців при імпорті підписників бота Telegram з інших сервісів

    Відтепер ви можете переглядати CSV-файл до початку імпорту, щоб зіставити стовпці файлу з існуючими змінними.

  • 01.03.2024

    Імпорт підписників WhatsApp з адресної книги email-сервісу

    Ви можете завантажити базу підписників, які давали попередню згоду на надсилання їм повідомлень згідно з політикою WhatsApp, з адресної книги, що включає телефони. Якщо контакт був імпортований без зазначення імені, вкажіть його в розділі «Чати».

  • 29.02.2024

    Обмеження спрацювань бота OpenAI для одного підписника

    Щоб оптимізувати витрати платних запитів окремими підписниками чат-бота, встановіть обмеження кількості спрацювань на один контакт за певний період часу.

  • 15.02.2024

    Відображення прокоментованих Instagram-публікацій в діалогах

    У разі активації тригера «Коментар до публікації» в діалозі буде відображатися публікація з прямим посиланням, яку прокоментував користувач.

  • 09.02.2024

    Новий тригер «Долучення до групи чи каналу Telegram»

    При спрацюванні тригера підписані на чат-бота користувачі отримуватимуть приватне повідомлення; для не підписаних спрацьовуватимуть інші дії, наприклад, «Сповістити мене», «Заблокувати в групі» тощо.

  • 23.01.2024

    Виключення каналів і груп під час відправки Telegram розсилки

    Відтепер на останньому кроці створення розсилки для підписників Telegram чат-бота ви можете виключити зі списку отримувачів канали та групи.

  • 20.01.2024

    Пауза до дати в WhatsApp чат-ботах

    Тепер можна вказати тривалість паузи в ланцюжку WhatsApp чат-ботів до певної дати, а також встановити динамічну паузу за допомогою змінної.

  • 17.01.2024

    Запуск довільного ланцюжка по отримувачах певного блоку в чат-ботах

    Запускайте ланцюжок чат-бота на аудиторію отримувачів певного блоку для продовження комунікації з потрібними контактами: наприклад, з тими, хто зареєструвався на вебінар чи оформив передзамовлення.

  • 15.01.2024

    Виконання ручних дій для всієї аудиторії чат-бота

    Вибирайте всі контакти в аудиторії чат-бота, щоб встановити для них тег або змінну, запустити ланцюжок або видалити.

  • 12.01.2024

    Спрацювання чат-бота OpenAI в Telegram групах

    Зробить комунікації у групових чатах зручнішими: чат-бот може відповідати на запитання учасників при згадуванні за допомогою равлика «@...» по заданій інструкції.

  • 08.01.2024

    Автоматична реєстрація студента на онлайн-курс в чат-ботах

    Реєструйте нових студентів на свій курс завдяки блоку «Дія». При проходженні блоку на email контакта буде відправлено лист із логіном і паролем для доступу до курсу, а також додано до списку студентів курсу.

  • 04.01.2024

    Встановлення відповідального за угоду в ланцюжку чат-бота

    Відтепер ви можете не лише створювати або редагувати угоди в чат-боті за допомогою блоку «Дія», але й призначати відповідального за угоду.

  • 01.01.2024

    Список заблокованих підписників чат-бота

    Якщо під час блокування підписників на вкладці «Аудиторія» допущено помилку, ви можете перейти до списку заблокованих та повернути користувача до списку активних підписників чат-бота.

  • 29.12.2023

    Налаштування користувацького вводу в чаті на сайті

    Якщо ви використовуєте опцію «Чекати відповіді підписників», налаштуйте умови показу кнопки «Пропустити»: завжди або ніколи.

  • 18.12.2023

    Фільтр за джерелом підписки на чат-бота

    У даних контакта зʼявилося поле з інформацією про джерело підписки. Всього доступно пʼять джерел. За допомогою цих даних ви можете розгалужувати ланцюжок, використовуючи блок «Фільтр», або фільтрувати контакти на вкладці «Аудиторія».

  • 18.12.2023

    Нотатки для операторів у чаті

    Ділиться додатковою інформацією довжиною до 2000 символів з урахуванням емодзі з членами команди. Нотатки не надсилаються користувачу — їх можуть бачити тільки менеджери чату із зазначенням авторства та часу написання.

  • 14.12.2023

    Блокування підписників чат-бота

    Під час видалення підписників на вкладці «Аудиторія» можна вибрати опцію повного блокування; такий контакт буде ігноруватися, навіть якщо писатиме боту вхідні повідомлення.

  • 12.12.2023

    Новий платіжний метод для отримання крипто-оплат

    Ви можете додавати кнопку оплати в чат-боти та на лендінги, щоб приймати онлайн-платежі користувачів через систему Cryptomus. Також опція доступна в конструкторі курсів та CRM.

  • 05.12.2023

    Генерація зображень в ланцюжках

    За допомогою інтеграції з моделлю DALL-E-3 від Open AI, ви можете за текстовим описом швидко створити якісне зображення. Використовуйте шаблон ланцюжка “Генерація зображення” з нашої бібліотеки, щоб ваш чат-бот міг генерувати зображення за запитом від користувача.

  • 28.11.2023

    Нові моделі Open AI

    Додано нову модель GPT-4-Turbo, яка для генерації відповідей використовує свіжі дані і коштує дешевше ніж звичайна GPT-4. А також ми підключили підтримку Fine-tuned моделей сімейства ChatGPT.

  • 06.11.2023

    Фільтр по відповідальному за діалог

    Будуйте розгалудження ланцюжка в залежності від відповідального за чат. Також цей фільтр доступний для аудиторії бота.

  • 24.10.2023

    Встановлення відповідального за чат в ланцюжку бота

    Для блока “Дія -> Відкрити чат” тепер доступний функціонал для встановлення чи зміни відповідального оператора. Таким чином можна автоматизувати розподіл діалогів між операторами при проходженні користувача по ланцюжку.

  • 19.10.2023

    Відео-нотатки в Telegram

    У чат-ботах в Telegram з’явилася можливість додавати в ланцюжки та розсилки відео-замітки або звичний для користувачів Telegram “кружечок” з відео до 1 хвилини.

  • 18.10.2023

    Продовження ланцюжків WhatsApp по кліку на кнопки в шаблонних повідомленнях.

    В ланцюжках WhatsApp чат-бота для звичайних кнопок (не URL) в шаблонних повідомленнях тепер є можливість будувати зв’язок і відправляти наступне автоматизоване повідомлення по кліку. Також додано вибір ланцюжка для запуску по натисканню на кнопку в розсилках WhatsApp по шаблону.

  • 18.10.2023

    Математичні операції зі змінними

    Для числових значень в дії "Встановити значення змінної" тепер можна додавати формули. Підтримуються всі основні оператори на кшталт множення, ділення, зведення в ступінь, корінь, синуси тощо.

  • 17.10.2023

    Призначення відповідального за діалог

    У розділі “Діалоги” можна призначити чат на вибраного оператора. Усі чати, призначені певному оператору, відображатимуться у вкладці “Мої діалоги”.

  • 17.10.2023

    Розширені налаштування доступів до розділу ботів

    Створюйте спеціальні ролі для запрошених користувачів з потрібними обмеженнями та рівнями доступу до функціоналу.

  • 17.10.2023

    Блок “Коментар” у конструкторі чат-ботів

    Додавайте коментарі-нотатки або пояснення для інших членів команди про те, як працює ланцюжок чи окремий блок в конструкторі чат-ботів.

  • 16.10.2023

    Тип змінної “Час” та фільтри за змінною “Час”

    Створюйте змінну з типом “Час”, щоб використовувати її для персоналізації, очікувати дані за часом у Користувацькому вводі та розділяти ланцюжок у залежності від різних значень часу.

  • 16.10.2023

    Видалення розсилок в Telegram для отримувача

    Випадково відправлену або не актуальну розсилку можна видалити. Повідомлення з розсилки зникнуть у отримувачів.

  • 16.10.2023

    Фільтр за мовою в Telegram

    Будуйте ланцюжки повідомлень в чат-ботах в залежності від мови користувача в додатку Telegram.

  • 13.10.2023

    Очікування “Контакту” в користувацькому вводі

    При виборі типу валідації “Телефон або Контакт” в режимі очікування даних від користувача, можна заборонити відправку тексту і очікувати тільки контакт відправлений через “Поділитися своїм контактом”. Це допоможе впевнитись, що підписник відправив саме свої дані.

  • 22.09.2023

    Зміна статусу угоди в ланцюжку чат-бота

    Відтепер ви можете редагувати раніше створену в цьому ж ланцюжку угоду: змінювати статус угоди в CRM після виконання певних дій, наприклад, створення заявки, яку потрібно розглянути менеджеру.

  • 30.08.2023

    Стандартний ланцюжок «Замовлення з каталогу» для WhatsApp

    Після отримання замовлення з каталогу товарів в WhatsApp тепер буде спрацьовувати ланцюжок «Замовлення з каталогу». За замовчуванням до нього додано блок «Дія» з командою «Сповістити мене» та автоматична відповідь підписнику.

  • 30.08.2023

    Очікування відповіді від користувача у відеоформаті

    Відтепер ви можете продовжувати ланцюжок бота після отримання від підписника відеофайлу. І ще одне оновлення: відтепер можна змінювати відповідального за звʼязану угоду просто в режимі чату.

  • 29.08.2023

    Автоматична генерація лендингу підписки на бота та шаблони ланцюжків

    Відтепер збирати підписників чат-бота буде зручніше: відразу після створення нового бота сервіс автоматично генеруватиме міні-лендинг з кнопкою підписки. Також пропонуємо шаблони ланцюжків бота для різних ніш, месенджерів та кейсів.

  • 07.08.2023

    Інтеграція чат-ботів з ChatGPT-16K від OpenAI

    Генеруйте більш природні відповіді в чатах та персоналізуйте їх з урахуванням теми та попередніх діалогів з користувачем завдяки новій мовній моделі GPT-3.5-turbo-16k.

  • 30.06.2023

    Розпізнавання голосових повідомлень в чат-ботах

    Підключіть до свого чат-бота систему автоматичного розпізнавання мови Whisper від OpenAI, щоб підписники могли надсилати в чат голосові повідомлення та миттєво отримувати текстові відповіді.

  • 27.06.2023

    Безплатний генератор посилань для WhatsApp

    Генеруйте посилання або QR-код для WhatsApp, щоб клієнт міг звʼязатись з вами в один клік. Додавайте в посилання слова-тригери, щоб запускати потрібні ланцюжки чат-бота.

  • 22.06.2023

    Онлайн-чат для сайту ?

    Встановіть онлайн-чат та звʼяжіть його з чат-ботами, щоб цілодобово бути на звʼязку з потенційними й активними клієнтами. Онлайн-чат інтегрований з іншими сервісами екосистеми SendPulse.

  • 21.06.2023

    АІ-генерація ланцюжків чат-бота

    Будьте першими, хто побудує ланцюжки чат-бота за допомогою штучного інтелекту! Опишіть текстом, який сценарій ви хочете отримати — і за кілька хвилин запускайте готовий ланцюжок із заданої кількості повідомлень у Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp чи Telegram.

  • 12.05.2023

    Робота з угодами й контактами CRM у чаті бота

    Відтепер у профілі контакта бота в режимі чату ви можете переглядати список поточних угод, редагувати наявні угоди та змінювати їхні статуси, а також створювати нові. Також доступна робота зі звʼяханими контактами CRM.

  • 09.05.2023

    Редагування запланованих розсилок у чат-ботах

    Відтепер ви можете вносити зміни у раніше заплановані кампанії, щоб зробити автоматизовані комунікації ще зручнішими. Редагувати можна контент та час надсилання розсилки.

  • 03.05.2023

    Новий тригер в чат-ботах

    Виберіть тип тригера «Вхідне повідомлення містить», щоб запустити ланцюжок відразу при наявності ключового слова у повідомленні підписника.

  • 17.04.2023

    Публiчне API для Viber чат-ботів

    Інтегруйте свою систему із сервісом Viber чат-ботів SendPulse, щоб отримувати детальну інформацію про облікові записи, підписників, змінні, ланцюжки та чати.

  • 16.03.2023

    Пауза до динамічної дати

    Тепер ви можете запускати ланцюжки чат-ботів у Telegram і Viber для кожного підписника індивідуально: вкажіть тривалість паузи до дати на основі змінної з типом Date або DateTime та зробіть комунікацію ще більш персоналізованою.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні