SendPulse — це єдина платформа для маркетингу та продажів. За допомогою інструментів SendPulse ви можете створювати лендінги та інтернет-магазини, збирати базу підписників, відправляти розсилки по email та SMS, web push повідомлення, а також створювати чат-боти для всіх популярних месенджерів та керувати продажами за допомогою CRM.

  • 05.12.2024

    Закриття діалогу з підписником у чат-ботах

    Зустрічайте нове значення елемента «Дія» в чат-ботах — «Закрити чат». Ця дія дозволяє відмітити чат вирішеним і понизити пріоритет, а також зняти чат з відповідального оператора.

  • 05.12.2024

    Відповідь на конкретне вхідне повідомлення від підписника в чаті

    Тепер ви можете відповісти на конкретне повідомлення від підписника в Telegram і WhatsApp чатах, щоб зробити спілкування інтуїтивно зрозумілим.

  • 22.11.2024

    Початок діалогу ботом при долученні до групи чи каналу Telegram

    Тепер Telegram-бот ініціюватиме діалог з непідписаним контактом, який надіслав запит на приєднання до приватної групи чи каналу з увімкненою опцією «Заявка на вступ». Також оновлено стандартний ланцюжок, що запускається за тригером.

  • 22.11.2024

    Передача користувацьких змінних в онлайн-чаті

    Відтепер ви можете передавати змінні контакта під час старту діалогу в онлайн-чаті на сайті через скрипт window.oSpP. Спосіб спрацює лише для наявних змінних в «Аудиторії».

  • 14.11.2024

    Обробка тексту повідомлення в Telegram-ботах

    Натисніть на піктограму коліщатка в елементі «Повідомлення», щоб встановити формат розмітки тексту: Markdown, Plain text або HTML (за замовчуванням).

  • 28.10.2024

    Копіювання доступних до публічного перегляду ланцюжків чат-бота

    Відтепер під час налаштування публічного перегляду структури ланцюжка ви можете дозволити копіювання. Сторонні користувачі зможуть скопіювати ланцюжок у свій бот з можливістю подальшого редагування.

  • 28.10.2024

    Елемент «Медіа-група» в Telegram чат-ботах

    Додайте повідомлення з типом «Медіа-група» в ланцюжок чи розсилку бота, щоб надіслати кілька файлів, зображень чи відео в одному повідомленні.

  • 28.10.2024

    Реакції в Telegram чат-ботах

    Урізноманітніть спілкування завдяки миттєвим реакціям: ставте реакції від імені бота та переглядайте реакції підписників. Опція доступна на всіх тарифах.

  • 15.10.2024

    Оновлення розділу «Діалоги» у чат-бот сервісі

    Відтепер вам доступний список діалогів за усіма ботами з можливістю відобразити лише чати окремого бота, пошук за всіма підписниками, сортування діалогів за відповідальними тощо.

  • 04.10.2024

    Налаштування обсягу контексту переписки для ChatGPT

    У налаштуваннях інтеграції чат-бота з ChatGPT можна вказати, скільки попередніх повідомлень підписника та бота потрібно додавати в запит як контекст переписки. Опція доступна для чат-моделей без «instruct» у назві.

  • 20.09.2024

    Новий тригер «Коментар до публікації» у Facebook-ботах

    Автоматизуйте комунікацію з користувачами, які прокоментували публікацію вашої сторінки завдяки новому тригеру «Коментар до публікації». Ви можете додати публічну відповідь на коментар або надіслати користувачу ланцюжок у Messenger.

  • 20.09.2024

    Платний медіаконтент для Telegram ботів

    У Telegram-ботах зʼявилася можливість додати платні зображення чи відео у повідомлення. Контент стане доступним для перегляду тільки після оплати за допомогою внутрішньої валюти Telegram — Stars.

  • 20.09.2024

    Копіювання всього чат-бота в інший бот чи канал

    Заощаджуйте час, переносячи наявного бота в інший бот або канал в кілька кліків. Копіюванню підлягають ланцюжки, тригери, змінні та налаштування і не підлягають підписники.

  • 29.08.2024

    Оновлення застосунку SendPulse Chatbots для Android і iOS

    Додали запис голосових повідомлень, роботу з бізнес-акаунтами Telegram і прийом оплат завдяки Telegram Stars, а також виправили затримку надсилання повідомлень. Завантажити застосунок

  • 25.08.2024

    Публічне API для роботи з операторами

    Додано метод /contacts/operators/assign для призначення відповідального за діалог оператора та метод /contacts/operators/unAssign для зняття відповідальних з поточного підписника.

  • 20.08.2024

    Політика конфіденційності для Telegram ботів

    За новими правилами Telegram розробники ботів повинні надавати користувачам політику конфіденційності. Щоб ваші чат-боти відповідали новим вимогам, ми додали системний тригер /privacy з універсальною політикою конфіденційності. За потреби ви можете кастомізувати наданий шаблон відповідно до особливостей роботи вашого бота.

  • 16.08.2024

    Історія змін ланцюжка чат-бота в режимі перегляду

    Відтепер історія ланцюжка доступна і в режимі перегляду, і в конструкторі в режимі редагування. Виберіть одну з 20 останніх версій в історії, щоб відкрити її в конструкторі та продовжити працювати зі структурою і контентом.

  • 14.08.2024

    Отримання і збереження імені контакта онлайн-чату

    Запропонуйте контакту познайомитись, а потім скористайтеся користувацьким вводом, щоб зберегти відповідь контакта в системну змінну {{full_name}}. Вказане імʼя буде записано в «Аудиторії» і «Діалогах».


  • 13.08.2024

    Нова системна змінна в ботах

    Щоб персоналізувати комунікацію, сповістіть користувача, хто з менеджерів відповідальний за чат. Для цього вставте змінну {{sp_assignee}} в текст повідомлення.

  • 11.08.2024

    Приймання оплат за допомогою Telegram Stars в чат-ботах

    В Telegram ботах тепер можна приймати оплати за допомогою внутрішньої валюти — Stars. Користувачі зможуть оплачувати ваші продукти, не покидаючи додаток.

  • 19.07.2024

    Мовна модель GPT-4o mini від OpenAI у чат-ботах

    GPT-4o mini — швидша і дешевша версія флагманської моделі GPT-4o, втричі дешевша, ніж ChatGPT 3.5 Turbo. В SendPulse наразі використовується як текстова модель.

  • 16.07.2024

    Пауза до дня тижня в чат-ботах

    Тепер можна вказати тривалість паузи в ланцюжку Telegram, WhatsApp і Viber чат-ботів до певного дня тижня. Наприклад, щоб зробити спеціальну пропозицію вихідного дня або навпаки не турбувати підписників на вихідних.

  • 08.07.2024

    Додаткові налаштування повідомлень в Telegram чат-ботах

    У ланцюжках і розсилках Telegram чат-ботів можна налаштувати поведінку певних повідомлень, щоб виділити їх або захистити чутливий контент.

  • 04.07.2024

    Підтримка діалогів Telegram Business

    Користувачі з преміумпідпискою в Telegram можуть підключити чат-бот до персонального профілю і налаштувати доступ бота до певних чатів. Працюють розсилки та ланцюжки без кнопок, незабаром зʼявиться автоматизація відповідей бізнес-профілю.

  • 14.06.2024

    Вбудовані пошуки в Telegram чат-ботах

    Додайте в налаштуваннях бота вбудовані пошуки з привʼязаними до них ланцюжками, що відображаються при вводі імені бота та заданої команди в будь-якому чаті чи при виклику пошуку по кліку на кнопку.

  • 06.06.2024

    Передача подій з мінісайту в Google Analytics та Facebook Pixel

    Додайте коди Google Analytics і пікселя Facebook у налаштуваннях мінісайту та активуйте відповідні повзунки у налаштуваннях аналітики форми, щоб бути в курсі найважливішого.

  • 05.06.2024

    Додавання відео з Telegram розміром до 2 ГБ до чат-бота

    Щоб не обмежуватися відео до 20 МБ, використовуйте посилання на відео розміром до 2 ГБ з публічного каналу у Telegram.

  • 05.06.2024

    Користувацька сторінка успішної оплати в чат-ботах

    При додаванні кнопки оплати для платіжних систем, які підтримують перенаправлення після оплати, додано можливість вказати користувацьку сторінку успішного платежу.

  • 04.06.2024

    Відключення індикатора користувацького вводу в ботах

    У налаштуваннях користувацького вводу тепер можна вимкнути відображення стрілочки чи іншого користувацького символу. При наявності швидких відповідей він відображатиметься навіть після вимкнення.

  • 03.06.2024

    Фільтр отримувачів блоку ланцюжка чат-бота

    Фільтруйте список отримувачів блоків «Дія», «Повідомлення» та «Ланцюжок» за іменем контакта та датою спрацювання, щоб переглянути, експортувати чи запустити на отриманий сегмент інший ланцюжок.

  • 03.06.2024

    Відправка повідомлення іншому контакту бота в ланцюжку

    Надсилайте важливі сповіщення конкретному підписнику бота чи в групу або канал Telegram через блок «Дія».

  • 26.05.2024

    Повернення раніше видалених контактів до аудиторії чат-бота

    Якщо видалений контакт надішле повідомлення боту, система додасть його до аудиторії з новим ідентифікатором та статусом «Активний». Усі тригери та ланцюжки працюватимуть для нього без змін.

  • 21.05.2024

    Оновлення роботи з коментарями в Instagram ботах

    Для тригера «Коментар до публікації» із вибраним параметром «Вказаний текст коментаря» тепер можна додати параметри пошуку ключових слів: «Збігається з» або «Містить». Також автоматичні публічні відповіді тепер працюють і для стандартних відповідей.

  • 18.05.2024

    Передача UTM-міток із віджета чату на сайті в бот

    Якщо ви додаєте посилання на чат-боти в меню онлайн-чату у вигляді кнопок, то в момент додавання нового підписника в бот UTM-мітки та інформація про джерело будуть автоматично передані в новий контакт.

  • 15.05.2024

    Підтримка флагманської мовної моделі GPT-4o від OpenAI

    У чат-ботах SendPulse доступна нова модель AI — GPT-4o. Продуктивність моделі для тексту англійською мовою відповідає GPT-4 Turbo та показує значно кращі результати для інших мов. Також GPT-4o набагато швидша й на 50 % дешевша при використанні по API.

  • 06.05.2024

    Публічний попередній перегляд структури ланцюжка бота

    Щоб керівник, замовник чи колега могли переглянути ланцюжок без входу в акаунт, увімкніть публічний режим попереднього перегляду структури ланцюжка за посиланням. Ви також можете скористатися кодом для вставки попереднього перегляду ланцюжка бота на своєму сайті.

  • 05.05.2024

    Підтримка голосових повідомлень у запиті даних від користувачів для Facebook Messenger, Instagram і WhatsApp

    При виборі типу валідації «Зображення, відео чи документ» користувач може надіслати голосове повідомлення з усією необхідною інформацією, щоб пришвидшити комунікацію та зробити надання даних зручнішим.

  • 02.05.2024

    Підтримка шаблонів повідомлень із кнопками «Flow forms» для WhatsApp

    Створюйте форми у WhatsApp Manager і збирайте інформацію від підписників, не виходячи з додатка WhatsApp. Шаблони з такими кнопками підходять для масових розсилок за шаблоном і відправки єдиного шаблонного повідомлення підписникам вручну та через API; далі ви можете продовжити ланцюжок і відобразити дані з форми в діалозі з підписником.

  • 01.05.2024

    Додавання GIF як анімації в Telegram чат-ботах

    Додайте GIF-файл у ланцюжок Telegram-бота, щоб надіслати його у вигляді анімації. Ліміт на розмір відеофайлів для Telegram-ботів збільшено з 20 МБ до 50 МБ.

  • 25.04.2024

    Оновлення інтеграції Google Sheets з ботами

    Тепер ви можете задавати параметри пошуку в стовпці Google Sheet, вказувати стовпець тегів під час імпорту, записувати дані з певного стовпця у вигляді тегів при імпорті аудиторії з файлу для Telegram, Viber і WhatsApp тощо.

  • 15.04.2024

    Видалення попередніх повідомлень в Telegram чат-ботах

    Тепер ви можете видаляти попередні повідомлення в ланцюжках Телеграм чат-бота. Це корисно, коли вам потрібно оновити інформацію, видалити застарілі повідомлення або уникнути натискання кнопок в старих повідомленнях.

  • 19.03.2024

    Інтеграція Google Таблиць і сервісу чат-ботів

    Підключіть інтеграцію, щоб додавати, шукати або отримувати дані з Google Таблиць за допомогою елемента «Дія», коли ваш підписник проходить по ланцюжку бота.

  • 05.03.2024

    Спрацювання користувацького вводу Telegram-бота в групових чатах

    Якщо в групі викликати ланцюжок бота з очікуванням вводу, бот опрацює наступне повідомлення і продовжить ланцюжок. Важливо: у групах немає швидких відповідей, а кнопки працюють тільки для підписників бота.

  • 05.03.2024

    Надсилання ланцюжка чат-бота в рекламний кабінет Meta

    У Instagram і Facebook Messenger ботів тепер доступна опція надсилання ланцюжка у рекламний кабінет Meta. У Ads Manager для кампаній з типом «Click to message» він буде доступний для вибору на етапі налаштування повідомлення після переходу з реклами.

  • 04.03.2024

    Підтвердження запиту долучення за допомогою блоку «Дія» в Telegram-ботах

    Щоб прийняти запит долучення, вкажіть «Розблокувати в групі або каналі чи прийняти запит долучення» і виберіть канал зі списку. Опція актуальна для приватних Telegram-каналів, які потребують підтвердження.

  • 03.03.2024

    Автоматичні публічні відповіді на коментарі під Instagram-публікаціями

    У разі активації тригера «Коментар до публікації» → «Публічна відповідь» бот додаватиме вказані публічні відповіді на нові коментарі.

  • 03.03.2024

    Нові можливості конструктора ланцюжків чат-ботів

    Відтепер ви можете виділяти декілька блоків для перетягування або масового видалення за допомогою Shift, копіювати окремі блоки ланцюжка в інший ланцюжок бота, а також додавати аудіо- та відеоповідомлення за URL.

  • 02.03.2024

    Новий тригер і системний ланцюжок «Вітання бота» для WhatsApp

    Надсилайте повідомлення з довільним текстом одразу при першому заході підписника в чат з ботом за тарифікацією відкриття сервісної сесії. Щоб тригер спрацював, ввімкніть автоматизацію вітальних повідомлень у налаштуваннях бізнес менеджеру.

  • 01.03.2024

    Зіставлення стовпців при імпорті підписників бота Telegram з інших сервісів

    Відтепер ви можете переглядати CSV-файл до початку імпорту, щоб зіставити стовпці файлу з існуючими змінними.

  • 01.03.2024

    Імпорт підписників WhatsApp з адресної книги email-сервісу

    Ви можете завантажити базу підписників, які давали попередню згоду на надсилання їм повідомлень згідно з політикою WhatsApp, з адресної книги, що включає телефони. Якщо контакт був імпортований без зазначення імені, вкажіть його в розділі «Чати».

  • 29.02.2024

    Обмеження спрацювань бота OpenAI для одного підписника

    Щоб оптимізувати витрати платних запитів окремими підписниками чат-бота, встановіть обмеження кількості спрацювань на один контакт за певний період часу.

  • 15.02.2024

    Відображення прокоментованих Instagram-публікацій в діалогах

    У разі активації тригера «Коментар до публікації» в діалозі буде відображатися публікація з прямим посиланням, яку прокоментував користувач.

  • 09.02.2024

    Новий тригер «Долучення до групи чи каналу Telegram»

    При спрацюванні тригера підписані на чат-бота користувачі отримуватимуть приватне повідомлення; для не підписаних спрацьовуватимуть інші дії, наприклад, «Сповістити мене», «Заблокувати в групі» тощо.

  • 23.01.2024

    Виключення каналів і груп під час відправки Telegram розсилки

    Відтепер на останньому кроці створення розсилки для підписників Telegram чат-бота ви можете виключити зі списку отримувачів канали та групи.

  • 20.01.2024

    Пауза до дати в WhatsApp чат-ботах

    Тепер можна вказати тривалість паузи в ланцюжку WhatsApp чат-ботів до певної дати, а також встановити динамічну паузу за допомогою змінної.

  • 17.01.2024

    Запуск довільного ланцюжка по отримувачах певного блоку в чат-ботах

    Запускайте ланцюжок чат-бота на аудиторію отримувачів певного блоку для продовження комунікації з потрібними контактами: наприклад, з тими, хто зареєструвався на вебінар чи оформив передзамовлення.

  • 15.01.2024

    Виконання ручних дій для всієї аудиторії чат-бота

    Вибирайте всі контакти в аудиторії чат-бота, щоб встановити для них тег або змінну, запустити ланцюжок або видалити.

  • 12.01.2024

    Спрацювання чат-бота OpenAI в Telegram групах

    Зробить комунікації у групових чатах зручнішими: чат-бот може відповідати на запитання учасників при згадуванні за допомогою равлика «@...» по заданій інструкції.

  • 08.01.2024

    Автоматична реєстрація студента на онлайн-курс в чат-ботах

    Реєструйте нових студентів на свій курс завдяки блоку «Дія». При проходженні блоку на email контакта буде відправлено лист із логіном і паролем для доступу до курсу, а також додано до списку студентів курсу.

  • 04.01.2024

    Встановлення відповідального за угоду в ланцюжку чат-бота

    Відтепер ви можете не лише створювати або редагувати угоди в чат-боті за допомогою блоку «Дія», але й призначати відповідального за угоду.

  • 01.01.2024

    Список заблокованих підписників чат-бота

    Якщо під час блокування підписників на вкладці «Аудиторія» допущено помилку, ви можете перейти до списку заблокованих та повернути користувача до списку активних підписників чат-бота.

  • 29.12.2023

    Налаштування користувацького вводу в чаті на сайті

    Якщо ви використовуєте опцію «Чекати відповіді підписників», налаштуйте умови показу кнопки «Пропустити»: завжди або ніколи.

  • 18.12.2023

    Фільтр за джерелом підписки на чат-бота

    У даних контакта зʼявилося поле з інформацією про джерело підписки. Всього доступно пʼять джерел. За допомогою цих даних ви можете розгалужувати ланцюжок, використовуючи блок «Фільтр», або фільтрувати контакти на вкладці «Аудиторія».

  • 18.12.2023

    Нотатки для операторів у чаті

    Ділиться додатковою інформацією довжиною до 2000 символів з урахуванням емодзі з членами команди. Нотатки не надсилаються користувачу — їх можуть бачити тільки менеджери чату із зазначенням авторства та часу написання.

  • 14.12.2023

    Блокування підписників чат-бота

    Під час видалення підписників на вкладці «Аудиторія» можна вибрати опцію повного блокування; такий контакт буде ігноруватися, навіть якщо писатиме боту вхідні повідомлення.

  • 12.12.2023

    Новий платіжний метод для отримання крипто-оплат

    Ви можете додавати кнопку оплати в чат-боти та на лендінги, щоб приймати онлайн-платежі користувачів через систему Cryptomus. Також опція доступна в конструкторі курсів та CRM.

  • 05.12.2023

    Генерація зображень в ланцюжках

    За допомогою інтеграції з моделлю DALL-E-3 від Open AI, ви можете за текстовим описом швидко створити якісне зображення. Використовуйте шаблон ланцюжка “Генерація зображення” з нашої бібліотеки, щоб ваш чат-бот міг генерувати зображення за запитом від користувача.

  • 28.11.2023

    Нові моделі Open AI

    Додано нову модель GPT-4-Turbo, яка для генерації відповідей використовує свіжі дані і коштує дешевше ніж звичайна GPT-4. А також ми підключили підтримку Fine-tuned моделей сімейства ChatGPT.

  • 06.11.2023

    Фільтр по відповідальному за діалог

    Будуйте розгалудження ланцюжка в залежності від відповідального за чат. Також цей фільтр доступний для аудиторії бота.

  • 24.10.2023

    Встановлення відповідального за чат в ланцюжку бота

    Для блока “Дія -> Відкрити чат” тепер доступний функціонал для встановлення чи зміни відповідального оператора. Таким чином можна автоматизувати розподіл діалогів між операторами при проходженні користувача по ланцюжку.

  • 19.10.2023

    Відео-нотатки в Telegram

    У чат-ботах в Telegram з’явилася можливість додавати в ланцюжки та розсилки відео-замітки або звичний для користувачів Telegram “кружечок” з відео до 1 хвилини.

  • 18.10.2023

    Продовження ланцюжків WhatsApp по кліку на кнопки в шаблонних повідомленнях.

    В ланцюжках WhatsApp чат-бота для звичайних кнопок (не URL) в шаблонних повідомленнях тепер є можливість будувати зв’язок і відправляти наступне автоматизоване повідомлення по кліку. Також додано вибір ланцюжка для запуску по натисканню на кнопку в розсилках WhatsApp по шаблону.

  • 18.10.2023

    Математичні операції зі змінними

    Для числових значень в дії "Встановити значення змінної" тепер можна додавати формули. Підтримуються всі основні оператори на кшталт множення, ділення, зведення в ступінь, корінь, синуси тощо.

  • 17.10.2023

    Призначення відповідального за діалог

    У розділі “Діалоги” можна призначити чат на вибраного оператора. Усі чати, призначені певному оператору, відображатимуться у вкладці “Мої діалоги”.

  • 17.10.2023

    Розширені налаштування доступів до розділу ботів

    Створюйте спеціальні ролі для запрошених користувачів з потрібними обмеженнями та рівнями доступу до функціоналу.

  • 17.10.2023

    Блок “Коментар” у конструкторі чат-ботів

    Додавайте коментарі-нотатки або пояснення для інших членів команди про те, як працює ланцюжок чи окремий блок в конструкторі чат-ботів.

  • 16.10.2023

    Тип змінної “Час” та фільтри за змінною “Час”

    Створюйте змінну з типом “Час”, щоб використовувати її для персоналізації, очікувати дані за часом у Користувацькому вводі та розділяти ланцюжок у залежності від різних значень часу.

  • 16.10.2023

    Видалення розсилок в Telegram для отримувача

    Випадково відправлену або не актуальну розсилку можна видалити. Повідомлення з розсилки зникнуть у отримувачів.

  • 16.10.2023

    Фільтр за мовою в Telegram

    Будуйте ланцюжки повідомлень в чат-ботах в залежності від мови користувача в додатку Telegram.

  • 13.10.2023

    Очікування “Контакту” в користувацькому вводі

    При виборі типу валідації “Телефон або Контакт” в режимі очікування даних від користувача, можна заборонити відправку тексту і очікувати тільки контакт відправлений через “Поділитися своїм контактом”. Це допоможе впевнитись, що підписник відправив саме свої дані.

  • 22.09.2023

    Зміна статусу угоди в ланцюжку чат-бота

    Відтепер ви можете редагувати раніше створену в цьому ж ланцюжку угоду: змінювати статус угоди в CRM після виконання певних дій, наприклад, створення заявки, яку потрібно розглянути менеджеру.

  • 30.08.2023

    Стандартний ланцюжок «Замовлення з каталогу» для WhatsApp

    Після отримання замовлення з каталогу товарів в WhatsApp тепер буде спрацьовувати ланцюжок «Замовлення з каталогу». За замовчуванням до нього додано блок «Дія» з командою «Сповістити мене» та автоматична відповідь підписнику.

  • 30.08.2023

    Очікування відповіді від користувача у відеоформаті

    Відтепер ви можете продовжувати ланцюжок бота після отримання від підписника відеофайлу. І ще одне оновлення: відтепер можна змінювати відповідального за звʼязану угоду просто в режимі чату.

  • 29.08.2023

    Автоматична генерація лендингу підписки на бота та шаблони ланцюжків

    Відтепер збирати підписників чат-бота буде зручніше: відразу після створення нового бота сервіс автоматично генеруватиме міні-лендинг з кнопкою підписки. Також пропонуємо шаблони ланцюжків бота для різних ніш, месенджерів та кейсів.

  • 07.08.2023

    Інтеграція чат-ботів з ChatGPT-16K від OpenAI

    Генеруйте більш природні відповіді в чатах та персоналізуйте їх з урахуванням теми та попередніх діалогів з користувачем завдяки новій мовній моделі GPT-3.5-turbo-16k.

  • 30.06.2023

    Розпізнавання голосових повідомлень в чат-ботах

    Підключіть до свого чат-бота систему автоматичного розпізнавання мови Whisper від OpenAI, щоб підписники могли надсилати в чат голосові повідомлення та миттєво отримувати текстові відповіді.

  • 27.06.2023

    Безплатний генератор посилань для WhatsApp

    Генеруйте посилання або QR-код для WhatsApp, щоб клієнт міг звʼязатись з вами в один клік. Додавайте в посилання слова-тригери, щоб запускати потрібні ланцюжки чат-бота.

  • 22.06.2023

    Онлайн-чат для сайту ?

    Встановіть онлайн-чат та звʼяжіть його з чат-ботами, щоб цілодобово бути на звʼязку з потенційними й активними клієнтами. Онлайн-чат інтегрований з іншими сервісами екосистеми SendPulse.

  • 21.06.2023

    АІ-генерація ланцюжків чат-бота

    Будьте першими, хто побудує ланцюжки чат-бота за допомогою штучного інтелекту! Опишіть текстом, який сценарій ви хочете отримати — і за кілька хвилин запускайте готовий ланцюжок із заданої кількості повідомлень у Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp чи Telegram.

  • 12.05.2023

    Робота з угодами й контактами CRM у чаті бота

    Відтепер у профілі контакта бота в режимі чату ви можете переглядати список поточних угод, редагувати наявні угоди та змінювати їхні статуси, а також створювати нові. Також доступна робота зі звʼяханими контактами CRM.

  • 09.05.2023

    Редагування запланованих розсилок у чат-ботах

    Відтепер ви можете вносити зміни у раніше заплановані кампанії, щоб зробити автоматизовані комунікації ще зручнішими. Редагувати можна контент та час надсилання розсилки.

  • 03.05.2023

    Новий тригер в чат-ботах

    Виберіть тип тригера «Вхідне повідомлення містить», щоб запустити ланцюжок відразу при наявності ключового слова у повідомленні підписника.

  • 17.04.2023

    Публiчне API для Viber чат-ботів

    Інтегруйте свою систему із сервісом Viber чат-ботів SendPulse, щоб отримувати детальну інформацію про облікові записи, підписників, змінні, ланцюжки та чати.

  • 16.03.2023

    Пауза до динамічної дати

    Тепер ви можете запускати ланцюжки чат-ботів у Telegram і Viber для кожного підписника індивідуально: вкажіть тривалість паузи до дати на основі змінної з типом Date або DateTime та зробіть комунікацію ще більш персоналізованою.

  • 07.03.2023

    Модель ChatGPT в інтеграції чат-ботів з OpenAI

    Ця модель штучного інтелекту для чат-ботів краще оптимізована під спілкування в чаті і розуміє контекст діалогу, реалістично імітує живого співрозмовника та дозволяє використовувати чат-бота як помічника у написанні текстів.

  • 22.02.2023

    Чат-боти у Viber

    Налаштовуйте автоматичні ланцюжки повідомлень, відправляйте розсилки, приймайте оплати та автоматизуйте бізнес-процеси за допомогою чат-ботів у Viber.

  • 15.02.2023

    Повідомлення-картки в ланцюжках чат-ботів

    Картки формуються за допомогою блоку «Запит API» на основі масиву даних з вашого сервера: список товарів, останні статті або дані про знижки. А для Telegram чат-ботів ви можете використовувати повідомлення-картки також і у розсилках чат-бота, вони формуються вручну із тексту, картинок та кнопок.

  • 21.12.2022

    Оновлення у чат-ботах

    Додали змінну DateTime для бронювання дати та часу, реалізували використання змінних на кнопці оплати при вказуванні суми та виправили зупинку ланцюжка через помилку запиту API. Оновили налаштування пропуску вводу від користувача та розширили час зупинки бота у блоці «Дія». 

    Більше оновлень →

  • 12.12.2022

    Інтеграція чат-бота з GPT-3

    Ця інтеграція надає доступ до помічника зі штучним інтелектом, який зможе спілкуватися з вашими підписниками у форматі живого спілкування.

  • 27.10.2022

    Конвертація ланцюжків чат-бота з одного месенджера до іншого

    Якщо ви скопіюєте ланцюжок, наприклад, з Telegram чат-бота до WhatsApp-бота, то після його конвертації відобразяться підказки про те, на що потрібно звернути увагу та внести зміни.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні