SendPulse — це єдина платформа для маркетингу та продажів. За допомогою інструментів SendPulse ви можете створювати лендінги та інтернет-магазини, збирати базу підписників, відправляти розсилки по email та SMS, web push повідомлення, а також створювати чат-боти для всіх популярних месенджерів та керувати продажами за допомогою CRM.

  • 15.02.2024

    Відображення прокоментованих Instagram-публікацій в діалогах

    У разі активації тригера «Коментар до публікації» в діалозі буде відображатися публікація з прямим посиланням, яку прокоментував користувач.

  • 09.02.2024

    Новий тригер «Долучення до групи чи каналу Telegram»

    При спрацюванні тригера підписані на чат-бота користувачі отримуватимуть приватне повідомлення; для не підписаних спрацьовуватимуть інші дії, наприклад, «Сповістити мене», «Заблокувати в групі» тощо.

  • 23.01.2024

    Виключення каналів і груп під час відправки Telegram розсилки

    Відтепер на останньому кроці створення розсилки для підписників Telegram чат-бота ви можете виключити зі списку отримувачів канали та групи.

  • 20.01.2024

    Пауза до дати в WhatsApp чат-ботах

    Тепер можна вказати тривалість паузи в ланцюжку WhatsApp чат-ботів до певної дати, а також встановити динамічну паузу за допомогою змінної.

  • 17.01.2024

    Запуск довільного ланцюжка по отримувачах певного блоку в чат-ботах

    Запускайте ланцюжок чат-бота на аудиторію отримувачів певного блоку для продовження комунікації з потрібними контактами: наприклад, з тими, хто зареєструвався на вебінар чи оформив передзамовлення.

  • 15.01.2024

    Виконання ручних дій для всієї аудиторії чат-бота

    Вибирайте всі контакти в аудиторії чат-бота, щоб встановити для них тег або змінну, запустити ланцюжок або видалити.

  • 12.01.2024

    Спрацювання чат-бота OpenAI в Telegram групах

    Зробить комунікації у групових чатах зручнішими: чат-бот може відповідати на запитання учасників при згадуванні за допомогою равлика «@...» по заданій інструкції.

  • 08.01.2024

    Автоматична реєстрація студента на онлайн-курс в чат-ботах

    Реєструйте нових студентів на свій курс завдяки блоку «Дія». При проходженні блоку на email контакта буде відправлено лист із логіном і паролем для доступу до курсу, а також додано до списку студентів курсу.

  • 04.01.2024

    Встановлення відповідального за угоду в ланцюжку чат-бота

    Відтепер ви можете не лише створювати або редагувати угоди в чат-боті за допомогою блоку «Дія», але й призначати відповідального за угоду.

  • 01.01.2024

    Список заблокованих підписників чат-бота

    Якщо під час блокування підписників на вкладці «Аудиторія» допущено помилку, ви можете перейти до списку заблокованих та повернути користувача до списку активних підписників чат-бота.

  • 29.12.2023

    Налаштування користувацького вводу в чаті на сайті

    Якщо ви використовуєте опцію «Чекати відповіді підписників», налаштуйте умови показу кнопки «Пропустити»: завжди або ніколи.

  • 18.12.2023

    Фільтр за джерелом підписки на чат-бота

    У даних контакта зʼявилося поле з інформацією про джерело підписки. Всього доступно пʼять джерел. За допомогою цих даних ви можете розгалужувати ланцюжок, використовуючи блок «Фільтр», або фільтрувати контакти на вкладці «Аудиторія».

  • 18.12.2023

    Нотатки для операторів у чаті

    Ділиться додатковою інформацією довжиною до 2000 символів з урахуванням емодзі з членами команди. Нотатки не надсилаються користувачу — їх можуть бачити тільки менеджери чату із зазначенням авторства та часу написання.

  • 14.12.2023

    Блокування підписників чат-бота

    Під час видалення підписників на вкладці «Аудиторія» можна вибрати опцію повного блокування; такий контакт буде ігноруватися, навіть якщо писатиме боту вхідні повідомлення.

  • 12.12.2023

    Новий платіжний метод для отримання крипто-оплат

    Ви можете додавати кнопку оплати в чат-боти та на лендінги, щоб приймати онлайн-платежі користувачів через систему Cryptomus. Також опція доступна в конструкторі курсів та CRM.

  • 05.12.2023

    Генерація зображень в ланцюжках

    За допомогою інтеграції з моделлю DALL-E-3 від Open AI, ви можете за текстовим описом швидко створити якісне зображення. Використовуйте шаблон ланцюжка “Генерація зображення” з нашої бібліотеки, щоб ваш чат-бот міг генерувати зображення за запитом від користувача.

  • 28.11.2023

    Нові моделі Open AI

    Додано нову модель GPT-4-Turbo, яка для генерації відповідей використовує свіжі дані і коштує дешевше ніж звичайна GPT-4. А також ми підключили підтримку Fine-tuned моделей сімейства ChatGPT.

  • 06.11.2023

    Фільтр по відповідальному за діалог

    Будуйте розгалудження ланцюжка в залежності від відповідального за чат. Також цей фільтр доступний для аудиторії бота.

  • 24.10.2023

    Встановлення відповідального за чат в ланцюжку бота

    Для блока “Дія -> Відкрити чат” тепер доступний функціонал для встановлення чи зміни відповідального оператора. Таким чином можна автоматизувати розподіл діалогів між операторами при проходженні користувача по ланцюжку.

  • 19.10.2023

    Відео-нотатки в Telegram

    У чат-ботах в Telegram з’явилася можливість додавати в ланцюжки та розсилки відео-замітки або звичний для користувачів Telegram “кружечок” з відео до 1 хвилини.

  • 18.10.2023

    Продовження ланцюжків WhatsApp по кліку на кнопки в шаблонних повідомленнях.

    В ланцюжках WhatsApp чат-бота для звичайних кнопок (не URL) в шаблонних повідомленнях тепер є можливість будувати зв’язок і відправляти наступне автоматизоване повідомлення по кліку. Також додано вибір ланцюжка для запуску по натисканню на кнопку в розсилках WhatsApp по шаблону.

  • 18.10.2023

    Математичні операції зі змінними

    Для числових значень в дії "Встановити значення змінної" тепер можна додавати формули. Підтримуються всі основні оператори на кшталт множення, ділення, зведення в ступінь, корінь, синуси тощо.

  • 17.10.2023

    Призначення відповідального за діалог

    У розділі “Діалоги” можна призначити чат на вибраного оператора. Усі чати, призначені певному оператору, відображатимуться у вкладці “Мої діалоги”.

  • 17.10.2023

    Розширені налаштування доступів до розділу ботів

    Створюйте спеціальні ролі для запрошених користувачів з потрібними обмеженнями та рівнями доступу до функціоналу.

  • 17.10.2023

    Блок “Коментар” у конструкторі чат-ботів

    Додавайте коментарі-нотатки або пояснення для інших членів команди про те, як працює ланцюжок чи окремий блок в конструкторі чат-ботів.

  • 16.10.2023

    Тип змінної “Час” та фільтри за змінною “Час”

    Створюйте змінну з типом “Час”, щоб використовувати її для персоналізації, очікувати дані за часом у Користувацькому вводі та розділяти ланцюжок у залежності від різних значень часу.

  • 16.10.2023

    Видалення розсилок в Telegram для отримувача

    Випадково відправлену або не актуальну розсилку можна видалити. Повідомлення з розсилки зникнуть у отримувачів.

  • 16.10.2023

    Фільтр за мовою в Telegram

    Будуйте ланцюжки повідомлень в чат-ботах в залежності від мови користувача в додатку Telegram.

  • 13.10.2023

    Очікування “Контакту” в користувацькому вводі

    При виборі типу валідації “Телефон або Контакт” в режимі очікування даних від користувача, можна заборонити відправку тексту і очікувати тільки контакт відправлений через “Поділитися своїм контактом”. Це допоможе впевнитись, що підписник відправив саме свої дані.

  • 22.09.2023

    Зміна статусу угоди в ланцюжку чат-бота

    Відтепер ви можете редагувати раніше створену в цьому ж ланцюжку угоду: змінювати статус угоди в CRM після виконання певних дій, наприклад, створення заявки, яку потрібно розглянути менеджеру.

  • 30.08.2023

    Стандартний ланцюжок «Замовлення з каталогу» для WhatsApp

    Після отримання замовлення з каталогу товарів в WhatsApp тепер буде спрацьовувати ланцюжок «Замовлення з каталогу». За замовчуванням до нього додано блок «Дія» з командою «Сповістити мене» та автоматична відповідь підписнику.

  • 30.08.2023

    Очікування відповіді від користувача у відеоформаті

    Відтепер ви можете продовжувати ланцюжок бота після отримання від підписника відеофайлу. І ще одне оновлення: відтепер можна змінювати відповідального за звʼязану угоду просто в режимі чату.

  • 29.08.2023

    Автоматична генерація лендингу підписки на бота та шаблони ланцюжків

    Відтепер збирати підписників чат-бота буде зручніше: відразу після створення нового бота сервіс автоматично генеруватиме міні-лендинг з кнопкою підписки. Також пропонуємо шаблони ланцюжків бота для різних ніш, месенджерів та кейсів.

  • 07.08.2023

    Інтеграція чат-ботів з ChatGPT-16K від OpenAI

    Генеруйте більш природні відповіді в чатах та персоналізуйте їх з урахуванням теми та попередніх діалогів з користувачем завдяки новій мовній моделі GPT-3.5-turbo-16k.

  • 30.06.2023

    Розпізнавання голосових повідомлень в чат-ботах

    Підключіть до свого чат-бота систему автоматичного розпізнавання мови Whisper від OpenAI, щоб підписники могли надсилати в чат голосові повідомлення та миттєво отримувати текстові відповіді.

  • 27.06.2023

    Безплатний генератор посилань для WhatsApp

    Генеруйте посилання або QR-код для WhatsApp, щоб клієнт міг звʼязатись з вами в один клік. Додавайте в посилання слова-тригери, щоб запускати потрібні ланцюжки чат-бота.

  • 22.06.2023

    Онлайн-чат для сайту 🔥

    Встановіть онлайн-чат та звʼяжіть його з чат-ботами, щоб цілодобово бути на звʼязку з потенційними й активними клієнтами. Онлайн-чат інтегрований з іншими сервісами екосистеми SendPulse.

  • 21.06.2023

    АІ-генерація ланцюжків чат-бота

    Будьте першими, хто побудує ланцюжки чат-бота за допомогою штучного інтелекту! Опишіть текстом, який сценарій ви хочете отримати — і за кілька хвилин запускайте готовий ланцюжок із заданої кількості повідомлень у Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp чи Telegram.

  • 12.05.2023

    Робота з угодами й контактами CRM у чаті бота

    Відтепер у профілі контакта бота в режимі чату ви можете переглядати список поточних угод, редагувати наявні угоди та змінювати їхні статуси, а також створювати нові. Також доступна робота зі звʼяханими контактами CRM.

  • 09.05.2023

    Редагування запланованих розсилок у чат-ботах

    Відтепер ви можете вносити зміни у раніше заплановані кампанії, щоб зробити автоматизовані комунікації ще зручнішими. Редагувати можна контент та час надсилання розсилки.

  • 03.05.2023

    Новий тригер в чат-ботах

    Виберіть тип тригера «Вхідне повідомлення містить», щоб запустити ланцюжок відразу при наявності ключового слова у повідомленні підписника.

  • 17.04.2023

    Публiчне API для Viber чат-ботів

    Інтегруйте свою систему із сервісом Viber чат-ботів SendPulse, щоб отримувати детальну інформацію про облікові записи, підписників, змінні, ланцюжки та чати.

  • 16.03.2023

    Пауза до динамічної дати

    Тепер ви можете запускати ланцюжки чат-ботів у Telegram і Viber для кожного підписника індивідуально: вкажіть тривалість паузи до дати на основі змінної з типом Date або DateTime та зробіть комунікацію ще більш персоналізованою.

  • 07.03.2023

    Модель ChatGPT в інтеграції чат-ботів з OpenAI

    Ця модель штучного інтелекту для чат-ботів краще оптимізована під спілкування в чаті і розуміє контекст діалогу, реалістично імітує живого співрозмовника та дозволяє використовувати чат-бота як помічника у написанні текстів.

  • 22.02.2023

    Чат-боти у Viber

    Налаштовуйте автоматичні ланцюжки повідомлень, відправляйте розсилки, приймайте оплати та автоматизуйте бізнес-процеси за допомогою чат-ботів у Viber.

  • 15.02.2023

    Повідомлення-картки в ланцюжках чат-ботів

    Картки формуються за допомогою блоку «Запит API» на основі масиву даних з вашого сервера: список товарів, останні статті або дані про знижки. А для Telegram чат-ботів ви можете використовувати повідомлення-картки також і у розсилках чат-бота, вони формуються вручну із тексту, картинок та кнопок.

  • 21.12.2022

    Оновлення у чат-ботах

    Додали змінну DateTime для бронювання дати та часу, реалізували використання змінних на кнопці оплати при вказуванні суми та виправили зупинку ланцюжка через помилку запиту API. Оновили налаштування пропуску вводу від користувача та розширили час зупинки бота у блоці «Дія». 

    Більше оновлень →

  • 12.12.2022

    Інтеграція чат-бота з GPT-3

    Ця інтеграція надає доступ до помічника зі штучним інтелектом, який зможе спілкуватися з вашими підписниками у форматі живого спілкування.

  • 27.10.2022

    Конвертація ланцюжків чат-бота з одного месенджера до іншого

    Якщо ви скопіюєте ланцюжок, наприклад, з Telegram чат-бота до WhatsApp-бота, то після його конвертації відобразяться підказки про те, на що потрібно звернути увагу та внести зміни.

  • 18.10.2022

    Прийом донатів за допомогою чат-ботів

    Ми додали можливість приймати платежі з нефіксованою сумою безпосередньо у чат-ботах. Це дозволить легко та швидко отримувати донати у месенджері.

  • 21.09.2022

    Оновлення мобільного додатку SendPulse Chatbots

    Ми додали можливість редагування та видалення повідомлень, які були надіслані Telegram чат-ботом. Також змінили програвач отриманих аудіофайлів від користувачів, що дозволяє прослуховувати аудіоповідомлення за допомогою мобільного додатку.

  • 15.08.2022

    Декілька мерчантів однієї платіжної системи

    Якщо у вас збережено кілька рахунків для прийняття оплати на одному сервісі платежів, то при налаштуванні оплати для конкретного бота, лендінгу або курсу тепер можна вибрати необхідний рахунок.

  • 05.08.2022

    Шаблонні повідомлення в ланцюжках чат-ботів у WhatsApp

    Відтепер в ланцюжках WhatsApp чат-ботів можна використовувати шаблоні повідомлення та обійти 24-годинне вікно комунікації. Також ви можете надсилати автоматичні повідомлення у потрібний момент за допомогою А360 і будувати ланцюжки з великими паузами.

  • 27.07.2022

    Фільтр за динамічними датами

    За допомогою нового фільтра ви можете порівняти дати, враховуючи динамічні значення змінних підписника, і побудувати комунікацію з урахуванням цієї інформації.

  • 18.07.2022

    Надсилання ланцюжка на обрану вручну аудиторію

    Обирайте підписників за допомогою чекбоксів та відправляйте їм потрібні ланцюжки повідомлень чат-бота.

  • 07.07.2022

    Надсилання GIF, відео- та аудіофайлів у чат

    Тепер функціонал Telegram і Facebook чат-ботів дозволяє боту відправляти безпосередньо в чат анімацію, відео та аудіо, а одержувачу — відкривати файли прямо в месенджері.

  • 25.05.2022

    Інтеграція оплат у чат-ботах з LiqPay

    Відтепер у ботах можна приймати оплати через LiqPay (Privat24).

  • 16.05.2022

    Оповіщення про дії в ланцюжку

    Створили системного Telegram-бота, який особистим повідомленням проінформує вас щодо дій з обліковим записом SendPulse.

  • 13.05.2022

    Фільтр з платежу в Телеграм

    З'явилася можливість усередині ланцюжка перевіряти оплати та видаляти з групового чату підписника, який її не здійснив.

  • 04.05.2022

    Окремий блок старту ланцюжка

    Тепер запускати ланцюжок можна з будь-якої дії, а не тільки надсилання повідомлення. Ланцюжок може стартувати з «Фільтра», блоку «Випадкового вибору» або «Запиту API» і лише потім надіслати текстове повідомлення підписнику.

  • 28.04.2022

    Розширений функціонал в каналах та групах

    Додали можливість перевірити підписника на участь у групі чи каналі Telegram та заблокувати чи розблокувати його.

  • 21.04.2022

    Очікування зображення або документа від користувача

    Бот може запитати у підписника картинку або файл — і продовжити ланцюжок після отримання.

  • 30.03.2022

    Історія версій ланцюжка

    Відтепер у конструкторі боту можна переключитися на раніше опубліковану версію.

  • 09.03.2022

    Нові фільтри

    У ланцюжках та аудиторії з'явилися нові фільтри: статусу відкритості чату, кількості вхідних повідомлень від підписника, кількості непрочитаних від підписника, кількості фоловерів профілю IG, дати останньої активності тощо.

  • 10.02.2022

    Інтеграція з Mercado Pago для приймання платежів

    Тепер ви можете додати кнопку оплати до чат-бота та приймати онлайн-платежі від користувачів на ваш обліковий запис Mercado Pago.

  • 01.02.2022

    Нова сітка розрахунку ціни за WhatsApp-розсилками

    Перехід на тарифікацію з діалогів, розпочатих із боку бізнесу. Доступний безплатний ліміт — 1000 сесій у календарний місяць.

  • 12.01.2022

    Тригери по Instagram

    Бот може надіслати автоматичне повідомлення в Direct користувачу, який залишив коментар під публікацією або під час прямого ефіру в Instagram.

  • 16.12.2021

    Інтеграція зі Stripe для отримання платежів

    З цього моменту ви можете додати кнопку оплати до чат-бота та приймати онлайн-платежі від підписників на ваш обліковий запис у Stripe.

  • 09.12.2021

    Статистика оплати та фільтр для списку оплати

    У розділі інтеграцій із платіжними системами додали фільтр за датою платежу та статистику за кількістю та сумою платежів.

  • 02.12.2021

    Передача змінних під час підписки на бота

    Увімкнули можливість передавати змінні під час підписки на бота з переходу за посиланням.

  • 01.12.2021

    Продуктові картки WhatsApp

    Якщо у користувача налаштовані «Товари» у Facebook Business Manager, ви можете додати картки цих товарів до повідомлення бота.

  • 25.11.2021

    Нові фільтри

    Додали можливість розділити ланцюжок за новими фільтрами: статусом підписки на профіль в Інстаграм, днями тижня та часом спрацьовування блоку. Наприклад, надсилати інше повідомлення у неробочий час.

  • 05.11.2021

    Публічне API для Instagram-ботів

    Розробники можуть використовувати API для отримання детальної інформації з облікового запису, ботів, підписників, змінних, ланцюжків та чатів. Створюйте розсилки та запускайте ланцюжки, додавайте та видаляйте змінні та теги.

  • 07.10.2021

    Редагування надісланих повідомлень у Telegram

    З'явилася можливість редагувати повідомлення, надіслані в чаті Telegram.

  • 22.09.2021

    Тригер за згадкою в сторіз Instagram

    Бот в Instagram може надіслати в Direct автовідповідь користувачеві, який згадав вашу компанію у Stories.

  • 10.06.2021

    Продовження ланцюжка без відповіді користувача на запит даних

    Тепер бот може продовжити ланцюжок, навіть якщо на запит даних від користувача той не надав відповіді. Також можна встановлювати час очікування даних.

  • 09.06.2021

    Кнопки у чат-ботах WhatsApp

    Додали можливість з'єднувати блоки ланцюжка чат-ботів за допомогою кнопок: максимум три кнопки у повідомленні.

  • 20.05.2021

    «Безшовне» підключення WhatsApp

    Підключення номера до WhatsApp Business API відбувається повністю на стороні Facebook у спливаючому вікні й займає близько 5 хвилин.

  • 11.05.2021

    Блок випадкового вибору

    Додали можливість у рандомному порядку розділити ланцюжок на різні гілки, співвідношення задаєте ви.

  • 22.04.2021

    Новий канал: розсилки та чат-боти у WhatsApp

    Відтепер можна автоматизувати процес комунікації з користувачами у WhatsApp за допомогою розсилок та чат-ботів.

  • 12.03.2021

    Запуск певного ланцюжка для окремого підписника

    У профілі підписника тепер показуються ланцюжки, в яких він перебуває у черзі на надсилання повідомлень. Також додали можливість виключити із черги на відправлення або запустити ланцюжок на підписника вручну.

  • 18.02.2021

    З'єднання блоків повідомлень без кнопок

    Раніше надсилати наступний блок можна було лише після натискання підписником на кнопку. Зараз є змога створювати ланцюжки повідомлень, які будуть надсилатись через задані проміжки часу без будь-якої дії від підписника. Для цього треба використати блок «Пауза».

  • 12.02.2021

    Додаток для iOS та Android

    Розробили мобільний додаток для iOS та Android, щоб ви могли зі смартфона відповідати на запитання підписників чат-бота.

  • 21.12.2020

    Отримання оплат від підписників у чат-ботах

    Віднині ви можете під'єднати платіжні системи PayPal та YooMoney та додати кнопку оплати в конструкторі чат-ботів.

  • 08.09.2020

    Блок запиту зовнішнього API

    Можна зробити POST/GET-запит на сторонній сервер, отримати дані та використовувати їх далі у ланцюжку бота.

  • 13.08.2020

    Фільтр у ланцюжку

    Новий блок «Фільтр» дозволяє розгалужувати діалог залежно від умов. Фільтрувати можна за змінними, тегами, отриманням розсилки або ланцюжка. Умови фільтрів можна комбінувати.

  • 22.07.2020

    Публічне API сервісу чат-ботів

    За допомогою публічного API ви можете отримувати докладну інформацію щодо облікового запису, ботів, підписників, змінних, ланцюжків та чатів. А також створювати розсилки та запускати ланцюжки, привласнювати та видаляти змінні та теги.

  • 07.04.2020

    Новий канал: чат-боти у Telegram

    Створили новий канал, щоб за допомогою конструктора чат-ботів ви могли створити автоматизований багатофункціональний помічник у Telegram, що відповість на запитання клієнтів та збере інформацію на запит.

  • 02.03.2020

    Очікування введення даних від підписників

    У конструктор чат-ботів додали можливість створювати опитування та використовувати повідомлення користувача у наступних блоках.

  • 04.05.2019

    Функціонал конструктора ланцюжків бота

    Розробили повноцінний конструктор чат-бота: створення ланцюжків автовідповідей за ключовими словами або за часом. З'єднувати блоки в ланцюжку можна за допомогою кнопок та швидких відповідей.

  • 14.02.2019

    Розсилки та чати у Facebook Messenger

    Перша версія розділу месенджерів: віджети підписки, чати з підписниками, масові розсилки та автовідповіді бота для Facebook Messenger.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні