-
22.09.2023
Зміна статусу угоди в ланцюжку чат-бота
Відтепер ви можете редагувати раніше створену в цьому ж ланцюжку угоду: змінювати статус угоди в CRM після виконання певних дій, наприклад, створення заявки, яку потрібно розглянути менеджеру.
-
30.08.2023
Стандартний ланцюжок «Замовлення з каталогу» для WhatsApp
Після отримання замовлення з каталогу товарів в WhatsApp тепер буде спрацьовувати ланцюжок «Замовлення з каталогу». За замовчуванням до нього додано блок «Дія» з командою «Сповістити мене» та автоматична відповідь підписнику.
-
30.08.2023
Очікування відповіді від користувача у відеоформаті
Відтепер ви можете продовжувати ланцюжок бота після отримання від підписника відеофайлу. І ще одне оновлення: відтепер можна змінювати відповідального за звʼязану угоду просто в режимі чату.
-
29.08.2023
Автоматична генерація лендингу підписки на бота та шаблони ланцюжків
Відтепер збирати підписників чат-бота буде зручніше: відразу після створення нового бота сервіс автоматично генеруватиме міні-лендинг з кнопкою підписки. Також пропонуємо шаблони ланцюжків бота для різних ніш, месенджерів та кейсів.
-
07.08.2023
Інтеграція чат-ботів з ChatGPT-16K від OpenAI
Генеруйте більш природні відповіді в чатах та персоналізуйте їх з урахуванням теми та попередніх діалогів з користувачем завдяки новій мовній моделі GPT-3.5-turbo-16k.
-
30.06.2023
Розпізнавання голосових повідомлень в чат-ботах
Підключіть до свого чат-бота систему автоматичного розпізнавання мови Whisper від OpenAI, щоб підписники могли надсилати в чат голосові повідомлення та миттєво отримувати текстові відповіді.
-
27.06.2023
Безплатний генератор посилань для WhatsApp
Генеруйте посилання або QR-код для WhatsApp, щоб клієнт міг звʼязатись з вами в один клік. Додавайте в посилання слова-тригери, щоб запускати потрібні ланцюжки чат-бота.
-
22.06.2023
Онлайн-чат для сайту 🔥
Встановіть онлайн-чат та звʼяжіть його з чат-ботами, щоб цілодобово бути на звʼязку з потенційними й активними клієнтами. Онлайн-чат інтегрований з іншими сервісами екосистеми SendPulse.
-
21.06.2023
АІ-генерація ланцюжків чат-бота
Будьте першими, хто побудує ланцюжки чат-бота за допомогою штучного інтелекту! Опишіть текстом, який сценарій ви хочете отримати — і за кілька хвилин запускайте готовий ланцюжок із заданої кількості повідомлень у Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp чи Telegram.
-
12.05.2023
Робота з угодами й контактами CRM у чаті бота
Відтепер у профілі контакта бота в режимі чату ви можете переглядати список поточних угод, редагувати наявні угоди та змінювати їхні статуси, а також створювати нові. Також доступна робота зі звʼяханими контактами CRM.
-
09.05.2023
Редагування запланованих розсилок у чат-ботах
Відтепер ви можете вносити зміни у раніше заплановані кампанії, щоб зробити автоматизовані комунікації ще зручнішими. Редагувати можна контент та час надсилання розсилки.
-
03.05.2023
Новий тригер в чат-ботах
Виберіть тип тригера «Вхідне повідомлення містить», щоб запустити ланцюжок відразу при наявності ключового слова у повідомленні підписника.
-
17.04.2023
Публiчне API для Viber чат-ботів
Інтегруйте свою систему із сервісом Viber чат-ботів SendPulse, щоб отримувати детальну інформацію про облікові записи, підписників, змінні, ланцюжки та чати.
-
16.03.2023
Пауза до динамічної дати
Тепер ви можете запускати ланцюжки чат-ботів у Telegram і Viber для кожного підписника індивідуально: вкажіть тривалість паузи до дати на основі змінної з типом Date або DateTime та зробіть комунікацію ще більш персоналізованою.
-
07.03.2023
Модель ChatGPT в інтеграції чат-ботів з OpenAI
Ця модель штучного інтелекту для чат-ботів краще оптимізована під спілкування в чаті і розуміє контекст діалогу, реалістично імітує живого співрозмовника та дозволяє використовувати чат-бота як помічника у написанні текстів.
-
22.02.2023
Чат-боти у Viber
Налаштовуйте автоматичні ланцюжки повідомлень, відправляйте розсилки, приймайте оплати та автоматизуйте бізнес-процеси за допомогою чат-ботів у Viber.
-
15.02.2023
Повідомлення-картки в ланцюжках чат-ботів
Картки формуються за допомогою блоку «Запит API» на основі масиву даних з вашого сервера: список товарів, останні статті або дані про знижки. А для Telegram чат-ботів ви можете використовувати повідомлення-картки також і у розсилках чат-бота, вони формуються вручну із тексту, картинок та кнопок.
-
21.12.2022
Оновлення у чат-ботах
Додали змінну DateTime для бронювання дати та часу, реалізували використання змінних на кнопці оплати при вказуванні суми та виправили зупинку ланцюжка через помилку запиту API. Оновили налаштування пропуску вводу від користувача та розширили час зупинки бота у блоці «Дія».
-
12.12.2022
Інтеграція чат-бота з GPT-3
Ця інтеграція надає доступ до помічника зі штучним інтелектом, який зможе спілкуватися з вашими підписниками у форматі живого спілкування.
-
27.10.2022
Конвертація ланцюжків чат-бота з одного месенджера до іншого
Якщо ви скопіюєте ланцюжок, наприклад, з Telegram чат-бота до WhatsApp-бота, то після його конвертації відобразяться підказки про те, на що потрібно звернути увагу та внести зміни.
-
18.10.2022
Прийом донатів за допомогою чат-ботів
Ми додали можливість приймати платежі з нефіксованою сумою безпосередньо у чат-ботах. Це дозволить легко та швидко отримувати донати у месенджері.
-
21.09.2022
Оновлення мобільного додатку SendPulse Chatbots
Ми додали можливість редагування та видалення повідомлень, які були надіслані Telegram чат-ботом. Також змінили програвач отриманих аудіофайлів від користувачів, що дозволяє прослуховувати аудіоповідомлення за допомогою мобільного додатку.
-
15.08.2022
Декілька мерчантів однієї платіжної системи
Якщо у вас збережено кілька рахунків для прийняття оплати на одному сервісі платежів, то при налаштуванні оплати для конкретного бота, лендінгу або курсу тепер можна вибрати необхідний рахунок.
-
05.08.2022
Шаблонні повідомлення в ланцюжках чат-ботів у WhatsApp
Відтепер в ланцюжках WhatsApp чат-ботів можна використовувати шаблоні повідомлення та обійти 24-годинне вікно комунікації. Також ви можете надсилати автоматичні повідомлення у потрібний момент за допомогою А360 і будувати ланцюжки з великими паузами.
-
27.07.2022
Фільтр за динамічними датами
За допомогою нового фільтра ви можете порівняти дати, враховуючи динамічні значення змінних підписника, і побудувати комунікацію з урахуванням цієї інформації.
-
18.07.2022
Надсилання ланцюжка на обрану вручну аудиторію
Обирайте підписників за допомогою чекбоксів та відправляйте їм потрібні ланцюжки повідомлень чат-бота.
-
07.07.2022
Надсилання GIF, відео- та аудіофайлів у чат
Тепер функціонал Telegram і Facebook чат-ботів дозволяє боту відправляти безпосередньо в чат анімацію, відео та аудіо, а одержувачу — відкривати файли прямо в месенджері.
-
25.05.2022
Інтеграція оплат у чат-ботах з LiqPay
Відтепер у ботах можна приймати оплати через LiqPay (Privat24).
-
16.05.2022
Оповіщення про дії в ланцюжку
Створили системного Telegram-бота, який особистим повідомленням проінформує вас щодо дій з обліковим записом SendPulse.
-
13.05.2022
Фільтр з платежу в Телеграм
З'явилася можливість усередині ланцюжка перевіряти оплати та видаляти з групового чату підписника, який її не здійснив.
-
04.05.2022
Окремий блок старту ланцюжка
Тепер запускати ланцюжок можна з будь-якої дії, а не тільки надсилання повідомлення. Ланцюжок може стартувати з «Фільтра», блоку «Випадкового вибору» або «Запиту API» і лише потім надіслати текстове повідомлення підписнику.
-
28.04.2022
Розширений функціонал в каналах та групах
Додали можливість перевірити підписника на участь у групі чи каналі Telegram та заблокувати чи розблокувати його.
-
21.04.2022
Очікування зображення або документа від користувача
Бот може запитати у підписника картинку або файл — і продовжити ланцюжок після отримання.
-
30.03.2022
Історія версій ланцюжка
Відтепер у конструкторі боту можна переключитися на раніше опубліковану версію.
-
09.03.2022
Нові фільтри
У ланцюжках та аудиторії з'явилися нові фільтри: статусу відкритості чату, кількості вхідних повідомлень від підписника, кількості непрочитаних від підписника, кількості фоловерів профілю IG, дати останньої активності тощо.
-
10.02.2022
Інтеграція з Mercado Pago для приймання платежів
Тепер ви можете додати кнопку оплати до чат-бота та приймати онлайн-платежі від користувачів на ваш обліковий запис Mercado Pago.
-
01.02.2022
Нова сітка розрахунку ціни за WhatsApp-розсилками
Перехід на тарифікацію з діалогів, розпочатих із боку бізнесу. Доступний безплатний ліміт — 1000 сесій у календарний місяць.
-
12.01.2022
Тригери по Instagram
Бот може надіслати автоматичне повідомлення в Direct користувачу, який залишив коментар під публікацією або під час прямого ефіру в Instagram.
-
16.12.2021
Інтеграція зі Stripe для отримання платежів
З цього моменту ви можете додати кнопку оплати до чат-бота та приймати онлайн-платежі від підписників на ваш обліковий запис у Stripe.
-
09.12.2021
Статистика оплати та фільтр для списку оплати
У розділі інтеграцій із платіжними системами додали фільтр за датою платежу та статистику за кількістю та сумою платежів.
-
03.12.2021
Інтеграція з Robokassa для приймання платежів
Тепер ви можете додати кнопку оплати в чат-бот, щоб приймати платежі користувачів на ваш магазин Robokassa.
-
02.12.2021
Передача змінних під час підписки на бота
Увімкнули можливість передавати змінні під час підписки на бота з переходу за посиланням.
-
01.12.2021
Продуктові картки WhatsApp
Якщо у користувача налаштовані «Товари» у Facebook Business Manager, ви можете додати картки цих товарів до повідомлення бота.
-
25.11.2021
Нові фільтри
Додали можливість розділити ланцюжок за новими фільтрами: статусом підписки на профіль в Інстаграм, днями тижня та часом спрацьовування блоку. Наприклад, надсилати інше повідомлення у неробочий час.
-
05.11.2021
Публічне API для Instagram-ботів
Розробники можуть використовувати API для отримання детальної інформації з облікового запису, ботів, підписників, змінних, ланцюжків та чатів. Створюйте розсилки та запускайте ланцюжки, додавайте та видаляйте змінні та теги.
-
07.10.2021
Редагування надісланих повідомлень у Telegram
З'явилася можливість редагувати повідомлення, надіслані в чаті Telegram.
-
22.09.2021
Тригер за згадкою в сторіз Instagram
Бот в Instagram може надіслати в Direct автовідповідь користувачеві, який згадав вашу компанію у Stories.
-
10.06.2021
Продовження ланцюжка без відповіді користувача на запит даних
Тепер бот може продовжити ланцюжок, навіть якщо на запит даних від користувача той не надав відповіді. Також можна встановлювати час очікування даних.
-
09.06.2021
Кнопки у чат-ботах WhatsApp
Додали можливість з'єднувати блоки ланцюжка чат-ботів за допомогою кнопок: максимум три кнопки у повідомленні.
-
20.05.2021
«Безшовне» підключення WhatsApp
Підключення номера до WhatsApp Business API відбувається повністю на стороні Facebook у спливаючому вікні й займає близько 5 хвилин.
-
11.05.2021
Блок випадкового вибору
Додали можливість у рандомному порядку розділити ланцюжок на різні гілки, співвідношення задаєте ви.
-
22.04.2021
Новий канал: розсилки та чат-боти у WhatsApp
Відтепер можна автоматизувати процес комунікації з користувачами у WhatsApp за допомогою розсилок та чат-ботів.
-
12.03.2021
Запуск певного ланцюжка для окремого підписника
У профілі підписника тепер показуються ланцюжки, в яких він перебуває у черзі на надсилання повідомлень. Також додали можливість виключити із черги на відправлення або запустити ланцюжок на підписника вручну.
-
18.02.2021
З'єднання блоків повідомлень без кнопок
Раніше надсилати наступний блок можна було лише після натискання підписником на кнопку. Зараз є змога створювати ланцюжки повідомлень, які будуть надсилатись через задані проміжки часу без будь-якої дії від підписника. Для цього треба використати блок «Пауза».
-
12.02.2021
Додаток для iOS та Android
Розробили мобільний додаток для iOS та Android, щоб ви могли зі смартфона відповідати на запитання підписників чат-бота.
-
21.12.2020
Отримання оплат від підписників у чат-ботах
Віднині ви можете під'єднати платіжні системи PayPal та YooMoney та додати кнопку оплати в конструкторі чат-ботів.
-
08.09.2020
Блок запиту зовнішнього API
Можна зробити POST/GET-запит на сторонній сервер, отримати дані та використовувати їх далі у ланцюжку бота.
-
13.08.2020
Фільтр у ланцюжку
Новий блок «Фільтр» дозволяє розгалужувати діалог залежно від умов. Фільтрувати можна за змінними, тегами, отриманням розсилки або ланцюжка. Умови фільтрів можна комбінувати.
-
22.07.2020
Публічне API сервісу чат-ботів
За допомогою публічного API ви можете отримувати докладну інформацію щодо облікового запису, ботів, підписників, змінних, ланцюжків та чатів. А також створювати розсилки та запускати ланцюжки, привласнювати та видаляти змінні та теги.
-
07.04.2020
Новий канал: чат-боти у Telegram
Створили новий канал, щоб за допомогою конструктора чат-ботів ви могли створити автоматизований багатофункціональний помічник у Telegram, що відповість на запитання клієнтів та збере інформацію на запит.
-
02.03.2020
Очікування введення даних від підписників
У конструктор чат-ботів додали можливість створювати опитування та використовувати повідомлення користувача у наступних блоках.
-
04.05.2019
Функціонал конструктора ланцюжків бота
Розробили повноцінний конструктор чат-бота: створення ланцюжків автовідповідей за ключовими словами або за часом. З'єднувати блоки в ланцюжку можна за допомогою кнопок та швидких відповідей.
-
14.02.2019
Розсилки та чати у Facebook Messenger
Перша версія розділу месенджерів: віджети підписки, чати з підписниками, масові розсилки та автовідповіді бота для Facebook Messenger.
або