Нативна реклама — це платний вид реклами, який гармонує з контентом платформи, на якій вона розміщена. Ця реклама демонструє цінність продукту та сприймається відвідувачами сайту як рекомендація, тому не викликає відторгнення. Нативна реклама допомагає ненав’язливо просувати продукти та підвищує впізнаваність бренду.

У цій статті ми розглянемо, як працює нативна реклама та для чого її використовують. Ви також дізнаєтеся про переваги, недоліки та формати, а також обговоримо процес створення успішної нативної рекламної компанії.

Як працює нативна реклама?

Власники бізнесів розміщують рекламу на сайтах з контентом, які мають пряме відношення до їх продуктів. Це допомагає уникнути блокувальники реклами та негативну реакцію з боку відвідувачів сайту. Ця реклама може бути представлена в різних форматах таких як інфографіка, статті, відео та інші. Розміщене рекламне повідомлення повністю відповідає публікаціям на сайті, його тону та стилю. Нативна реклама надає інформацію, яку зазвичай очікує аудиторія сайту.

Ви можете знайти приклади такої реклами на різноманітних платформах таких як YouTube, Facebook, TikTok, Twitter, Instagram, сайтах та інших сервісах для розміщення реклами. Вона добре вписується і не заважає користувачам шукати та отримувати необхідну інформацію.

Тепер, коли ви маєте уявлення про розміщення нативної реклами, час дізнатися, для чого використовують цей вид реклами.

Для чого використовують нативну рекламу?

Зараз покупці можуть побачити рекламу де завгодно. Багатьох людей вона дуже втомлює. Саме тому компанії шукають інші підходи та методи для передачі рекламного повідомлення. У результаті з’явилася нативна реклама. Згідно зі статистикою, більше потенційних клієнтів довіряють нативній рекламі на редакційних сайтах (68%) порівняно з рекламою в соціальних мережах (55%). Всі обирають рекламу, яка не відволікає користувачів від головного контенту сайту.

Багато потенційних клієнтів використовують блокувальники реклами, тож розмістити банер на непов’язаній сторінці буде поганою ідеєю. Ефективна нативна реклама, яка зовсім не нагадує своєю формою традиційну рекламу користується популярністю серед брендів. Вона виглядає як частина контенту і органічно його доповнює. Ця реклама легко вписується на різних платформах та не викликає невдоволення серед користувачів.

Нативна реклама допомагає збільшити конверсії. Вона є більш ефективною та викликає довіру серед цільової аудиторії. Вивчаючи нативну рекламу, потенційні клієнти можуть знайти необхідні рішення їх проблем. У цей момент вони не сприймають вашу рекламу як нав’язливий контент, а радше як рекомендацію. Якщо продукт підходить вимогам покупців, вони здійснюють покупку. Нативна реклама викликає вищий рівень довіри серед аудиторії, прихильність до бренду, асоціацію з повідомленням.

Тепер давайте розглянемо переваги та недоліки нативної реклами, з якими може зіштовхнутися ваш бренд.

Переваги і недоліки нативної реклами

Нативна реклама є чудовим рішенням для того, щоб привернути увагу потенційних клієнтів, які зацікавлені в темі. Таким чином, ви маєте можливість ненав'язливо запропонувати свій продукт. Читайте далі, шоб дізнатися про всі переваги нативної реклами.

  • Не боїться AdBlock. Безкоштовне розширення AdBlock для Google Chrome легко прибирає банерну рекламу, а ось нативну залишає, оскільки вона є невід'ємною частиною контенту сторінки. Тож створення нативної реклами буде набагато ефективнішим. Вашу рекламу побачить цільова аудиторія.
  • Обходить банерну сліпоту. У користувачів вже давно сформувався міцний імунітет до реклами через її наявність на різноманітних платформах. Люди навчилися успішно її не помічати під час роботи в інтернеті, що називається банерною сліпотою. За допомогою нативної реклами ви можете звернути увагу на своє повідомлення, бо воно містить продукт, потенційно цікавий для клієнта.
  • Не виглядає як традиційна реклама. Не кожен користувач помітить та ідентифікує рекламу, наприклад, під час прослуховування ранкового радіо. Хтось пропустить її повз вуха, а комусь вона стане корисною.
  • Має найвищий рівень довіри. Сайти та блоги, які публікують нативну рекламу, несуть за неї відповідальність, оскільки дорожать своєю репутацією. Авторитетні майданчики проводять перевірку фактів в рекламному повідомленні перед його публікацією. Вони перевіряють якість сервісу чи продукту рекламодавця. Більше того, репутація та довіра аудиторії стимулюють платформи брати участь у створенні контенту для нативної реклами за окрему вартість. Тому постійні читачі не сприйматимуть таку рекламу як традиційне просування продуктів.
  • Мультиканальність та гнучкий формат. Нативна реклама добре підходить для будь-яких сайтів, блогів, платформ та соцмереж. І вона може бути подана у будь-якому форматі: стаття, інтерв'ю, інфографіка, відео, інструкція тощо.

Однак, як і інші види реклами, нативна реклама має і свої недоліки. Нижче дізнаємося про них детальніше.

  • Потребує багато часу на створення. Оскільки нативна реклама відрізняється від банерної, її не можна просто запустити у вигляді одного й того самого формату на декількох платформах. Контент має бути унікальним та відповідати тематиці сайту, на якому він розміщується. Більше того, для кожного каналу та формату він має бути різним. Створення унікального та якісного контенту забирає багато часу та потребує залучення спеціаліста.
  • Потребує великих витрат. Щоб створити унікальний контент, який відповідає платформі, необхідні високі фінансові витрати та послуги спеціаліста. Пост для соцмереж, фотографії для Instagram, стаття для блогу, ролики для YouTube — все це вимагає окремого бюджету та фахівця, який займатиметься створенням такої реклами.

Переваги нативної реклами змушуються замислитися над її втіленням. Якщо ви зацікавленні в цій темі, давайте більш детально розглянемо, які формати ви можете використовувати для вашого бізнесу.

Формати нативної реклами

Нативна реклама може бути представлена в різних форматах. У цьому розділі ви дізнаєтеся ефективні види реклами, які ви можете застосувати для вашого бізнесу.

Публікації в стрічках новин соцмереж

Оскільки користувачі проводять в соціальних мережах у середньому близько двох годин в день, є доцільним запускати рекламу на платформах таких як Instagram, Facebook та TikTok. Зараз ви можете побачити різноманітні формати нативної реклами особливо в Instagram. Часто можна зустріти проплачену рекламу у стрічці новин, історіях та між відео, які ви дивитеся. Публікації в стрічці новин з'являються не просто так і не всім людям підряд. Завдяки таргетингу бренди знаходять зацікавлених людей, які можуть здійснити покупку.

Нижче ви можете побачити рекламу на лазер. Ця реклама натурально вписується в стрічку новин і не відволікає користувачів від перегляду доступного контенту. В той же час якщо людина зацікавлення в цьому сервісі, вона обов’язково зверне увагу на рекламу нижче.

Рекомендації після статті або «‎Читайте також»

Інколи у кінці статті можна побачити рекомендації, що прочитати далі. Це один з видів нативної реклами. Таким чином, ви заохочуєте читачів пізнати тему глибше та рекламувати певні рішення проблем.

Нижче ви можете побачити приклад таких рекомендацій на блозі. В підбірці представленні статті які також можуть бути цікавими для читача.

Лістинги

Це список товарів або послуг, які пропонуються як релевантні на сторінці. Лістинги виглядають дуже органічно на блогах та допомагають відвідувачам сайту знайти рішення їхніх проблем. Так, компанії часто створюють списки корисних інструментів, які можуть стати у нагоді.

Приклад нижче демонструє використання лістингів. На блозі потенційний клієнт може знайти програми для транскрибації української мови. Відвідувач сайту може переглянути характеристики та обрати найбільш актуальну платформу.

Спонсорський контент

Цей формат найчастіше асоціюється з нативною рекламою. Спонсорські публікації передбачають створення контенту рекламодавцем та публікації його сайтом. Реклама може мати форму статей, публікацій у блогах, відео, подкастів, інфографіки чи будь-чого іншого, що підходить під контент платформи.

Нижче ви можете побачити приклад такого формату реклами між Селеною Гомез та відомим брендом Puma.

Існує безліч форматів нативної реклами яку ви можете обирати залежно від типу продукту ви пропонуєте. Давайте тепер дізнаємося, як створити успішну нативну рекламну компанію.

Як створити успішну нативну рекламну кампанію?

Створення нативної реклами, яка конвертує, вимагає зусиль та часу від вашої маркетингової команди. Однак, це можливо зробити якщо дотримуватися чітких інструкцій. У цьому розділі ми надамо покрокову інструкцію, яка наблизить вас до цільової аудиторії та заохотить їх до покупок.

  1. Створюйте рекламу для цільової аудиторії. Перш ніж починати створювати рекламу, варто дізнатися, хто ваша аудиторія, які вимоги, бажання та проблеми у цих потенційних клієнтів. Створення портрета клієнта необхідне для повного розуміння майбутніх покупців та написання рекламного повідомлення, яке резонує з проблемами клієнтів. Таке повідомлення буде впливати на рішення покупців. Памятайте, що тон відіграє важливу роль у спілкуванні з цільовою аудиторією. Саме тому переконайтеся, що ваша реклама відповідає продукту, який ви просуваєте. Наприклад, якщо ви продаєте товари для дітей, повідомлення має бути приємним та спокійним. Використовуйте слова, які викликають почуття безпеки, любові та тепла.
  2. Переконайтеся, що ваша реклама підходить за контекстом. Вам потрібно створити формат реклами, який ідеально вписується в контекст сайту та відповідає його заголовку, розміщенню та довжині повідомлення. Також подумайте про те, де саме розмістити повідомлення, щоб потенційні клієнти звертали на нього увагу. Якщо ви розміщуєте нативну рекламу на сайті, варто попіклуватися про тон вашого повідомлення. Він має відповідати тону контенту на веб-сторінці.
  3. Напишіть потужний заголовок. Перше, на що звертають увагу читачі сайту, — це заголовок. Тож, переконайтеся, що ваш заголовок відповідає загальним вимогам. Він має бути стислим та зрозумілим. Спробуйте донести головну думку та тему вашого повідомлення в декількох словах. Прочитавши одне речення, потенційні клієнти вже знатимуть, що саме ви пропонуєте. А далі рішення за ними — робити покупку чи ні. Залежно від продукту, який ви пропонуєте, можна створити заголовок, який викликає цікавість, заголовок-інструкцію, контроверсійний заголовок, які спонукають обговорення.
  4. Використовуйте актуальні зображення. Коли читач сканує текст, він завжди звертає увагу на візуальні елементи такі як зображення, інфографіка та відео. Вони можуть сказати значно більше та стисліше про ваш продукт, ніж величезний нечитабельний текст. Однак, зображення теж треба використовувати правильно. Ці візуальні елементи мають нести цінність як для вас так і для вашої аудиторії. Вони повинні демонструвати ваш продукт з найкращої сторони.
  5. Заохочуйте до дії. Для того, щоб потенційні клієнти змогли підписатися на вашу розсилку, взяти участь у вебінарі або зробити бронювання, необхідна кнопка, яка закликатиме їх до дії. Ця кнопка повинна переносити потенційного покупця на лендінг для здійснення певної покупки. Заклик до дії має бути коротким, зрозумілим та видимим. Переконайтеся, що потенційному клієнту не доведеться довго шукати кнопку, щоб виконати необхідну дію. Попіклуйтеся про правильне розташування заклику до дії. Він завжди має бути перед очима покупців.
  6. Беріть до уваги шлях вашого покупця. Вибір кнопки заклику до дії залежить від етапу шляху покупця, на якому перебуває лід. Правильний надпис на кнопці позитивно впливає на конверсії. Якщо ліди тільки ознайомлюються з вашим продуктом чи брендом, вони скоріше натиснуть на кнопку «Дізнатися детальніше», аніж «Придбати зараз».

Для того, щоб точно зрозуміти, як працює ця реклама, давайте розглянемо декілька прикладів.

Приклади нативної реклами

Існує безліч форматів нативної реклами та їх прикладів в інтернеті. Давайте розглянемо найпопулярніші та найефективніші з них.

Завдяки таргетованій рекламі компанії можуть встановлювати критерії цільової аудиторії та направляти маркетингове повідомлення на певні сегменти людей. Ці потенційні клієнти мають інтерес до продукту, що можна побачити з іхньої історії пошуку. Так і працює нативна реклама в соціальних мережах таких як Instagram та Facebook.

Нижче ви можете розглянути один із найпопулярніших форматів нативної реклами, яку розміщують на блогах. Читаючи статтю, людина може знайти інструмент або програму, яка допоможе їм вирішити нагальну проблему. Приклад знизу містить посилання на безкоштовний гід зі створення портрета покупця та шаблони.

Головною метою кожної нативної реклами є виглядати органічно, якісно та мати зв’язок з брендом на сайті якого вона розміщена. Таким чином, ви можете привернути увагу до вашої компанії та продукту.

Багато брендів публікують свої статті на сайтах компаній, які мають пряме відношення до індустрії. ACUVUE є прикладом успішного використання нативної реклами та розміщення статті на іншому сайті. Компанія розмістила цікаву та корисну статтю про очі на сайті Buzzfeed. Бренд ACUVUE спеціалізується на продажі контактних лінз, тож не дивно чого в статті йдеться про факти про очі які варто знати кожному.

Amazon використовує лістинги для просування схожих продуктів. Таким чином, можна продати дорожчий або додатковий продукт до головної покупки.

Тепер, коли ви вже знаєте особливості та формати нативної реклами, можете сміливо використовувати її для вашого бізнесу. Сподіваємося, наші інструкції стануть вам у нагоді.

Також шукали з "Нативна реклама "
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Нативна реклама "

Оцінка: 5 / 5

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке нативна реклама: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.