Новини SendPulse

Тарифікація CRM SendPulse: що треба знати

3 minutes
Оновлено 4 Січня 2024
Тарифікація CRM SendPulse: що треба знати

Щоб активніше розвивати можливості CRM та додавати нові опції, з 20 вересня SendPulse впровадила тарифікацію цього інструменту, а з 20 жовтня — зробить його платним. Які є тарифні плани, як обрати оптимальний для себе, що буде з даними клієнтів — читайте у статті.

Огляд тарифних планів

Щоб задовольнити потреби різних бізнесів, ми розробили п’ять тарифних планів. Кожен має свої обмеження.

Free — для централізованого управління продажами. Включає 2 мультиворонки, необмежену кількість завдань, контактів і угод, 2 дошки, користувацькі поля, фільтри, інтеграцію з Google Календарем, 5 запрошених користувачів, 1 Гб дискового простору тощо.

«Базовий» — для комфортної роботи малого бізнесу. Дасть можливість створювати платежі, експортувати дані, працювати з дублікатами, користуватися необмеженою кількістю дощок і мультиворонок, займати 5 Гб дискового простору та використовувати API.

Standard — для малого та середнього бізнесу з акцентом на делегування обов’язків та різні рівні доступу в CRM. Користувач зможе запросити 20 співробітників та використовувати 20 Гб дискового простору.

Pro — тариф з можливістю розробляти різні воронки продажів та прискорювати закриття угод разом з командою з 50 людей. Доступний дисковий простір — 100 Гб.

Enterprise дає всі переваги сервісу без обмежень для команди до 100 людей.

Також можна:

  • запрошувати додаткових користувачів без переходу на вищий тарифний план;
  • користуватися підпискою на 6 місяців зі знижкою 10%;
  • придбати річну підписку та заощадити 20%.

Докладніше про можливості кожного з пакетів можна на сторінці тарифів або в персональному кабінеті.

Коли відбудуться зміни

Платною CRM стане 20 жовтня. Але нові тарифні плани вже набули чинності: 20 вересня всім користувачам система автоматично призначила тарифний план.

Якщо глибина використання сервісу не підпадає під жоден із платних тарифів, буде активовано безплатний тариф. Якщо використання сервісу підпадає під один із платних тарифів, його буде активовано безплатно до 19 жовтня включно. З 20 жовтня користувач має оплатити вибраний тариф або активувати безплатний.

Зауважте! Як і в інших сервісах SendPulse, пропонувати тарифний план система буде на основі найвищого показника. Наприклад, якщо наразі абонент має 21 активну воронку продажів, йому підійде тариф Pro, що передбачає до 50 воронок. Або тариф «Стандарт» — до 20 воронок — якщо користувач видалить якусь зі своїх воронок.

Про те, який тарифний план найкраще відповідає вашим поточним потребам, SendPulse поінформує безпосередньо в сервісі або через email розсилку.

Що буде з CRM після 20 жовтня

Щоб і після 20 жовтня використовувати можливості CRM, потрібно зробити вибір:

  • оплатити рекомендований тариф;
  • зменшити кількість фіч і перейти на менший тариф;
  • перейти на безкоштовний тариф.

Після 20 жовтня доступ до CRM буде заморожено до того моменту, поки користувач не ухвалить вибір.

Щоб користуватися сервісом безплатно й далі, треба перейти на тариф Free. Та для цього потрібно відповідати вимогам цього тарифу, а тому доведеться вибрати, що видалити. Це виглядатиме так:

Щоб активувати безплатний тариф, система пропонує видалити «зайві» воронки
Щоб активувати безплатний тариф, система пропонує видалити «зайві» воронки

Якщо тарифний план, запропонований системою, вас влаштовує, все просто: платіть і користуйтеся, як завжди. Якщо з часом захочете підвищити/зменшити тариф або скасувати підписку на сервіс, завжди можете це зробити. Як саме — читайте у наступному розділі.

Як перейти на інший тарифний план

Щоб змінити тариф, визначте потрібний для вас функціонал і розмір бази, а потім виконайте такі кроки:

  1. У особистому кабінеті виберіть вкладку CRM та перейдіть до розділу «Тарифи».
  2. Виберіть бажаний тариф.
  3. Натисніть «Активувати». Якщо ви на платному тарифі, термін дії якого не скінчився, не використані кошти будуть перераховані і відмінусовані під час оплати.

Як скасувати підписку

Ви можете відмінити підписку в будь-який момент.

Щоб скасувати автоматичне списання за активовану підписку:

  1. У особистому кабінеті натисніть на аватарку у верхньому правому кутку і перейдіть до розділу «Платежі».
  2. Виберіть тариф, який ви бажаєте скасувати, та натисніть «Скасувати підписку».

Що нового планується в SendPulse найближчим часом

Ми будемо раді, якщо ви й надалі будете нашими користувачами. Тим більше, попереду на вас чекає багато нових фіч. Незабаром ми презентуємо:

  • інтеграцію з поштою Google;
  • створення посилань на оплату з картки контакту та угоди;
  • розділ продуктів.

Також нагадуємо, що ми відкриті для пропозицій і побажань користувачів. Якщо вам не вистачає якихось функцій, можете повідомити про це у підтримку. Ідеї для багатьох інновацій, реалізованих у сервісі, нам підказали саме клієнти. Це стосується не тільки CRM, а й інших інструментів SendPulse.

Щоб швидше реалізувати потреби і побажання користувачів, ми збільшуємо команди розробників і технічної підтримки. Також нагадуємо: якщо у вас є будь-які питання — звертайтесь у чат на сторінці підтримки і ми з радістю відповімо. Працюємо для вас 24/7. Наші фахівці консультують українською, російською, англійською, португальською та іспанською мовами.

Для волонтерів та благодійних фондів CRM SendPulse, як і інші наші сервіси лишають безоплатними. Щоб отримати доступ, зверніться у відділ підтримки. А комерційним організаціям бажаємо гарних продажів і лояльних клієнтів. Дякуємо, що залишаєтесь з нами!

Дата публікації:

26 Вересня 2023
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter