Іконки хайлайтс в Інстаграм — це не просто зручна функція для збереження сторіс, а й потужний інструмент для просування бізнесу. Розкажемо, як створити highlights та поділимось найкращими ідеями для їх застосування.
Вміст:
Що таке хайлайтс
Хайлайтс або highlights у Інстаграм — це функція збереження сторіс, доступна з 2017 року. Завдяки ній ваші історії не зникають через 24 години, а залишаються прикріпленими до акаунту і доступними аудиторії.
Тому хайлайтс — це чудова можливість зберегти важливу інформацію: відгуки, відповіді на поширені питання, пропозиції, актуальні контактні дані, алгоритми замовлення або доставки тощо. «Вічні» сторіс зберігаються на сторінці профілю під біо користувача в окремих колекціях або альбомах.
Цікаво, що термін highlights вибраний невипадково. В англійській мові ним позначають короткі і найцікавіші моменти з відео, гри, виступу спікера тощо. Їх використовують, щоб дати розуміння про подію чи промову, створити необхідне враження.
Для чого потрібні хайлайтс
Функцію хайлайтс у Інстаграм використовують для розв’язання різних завдань:
- Зберігають важливі моменти: тобто, stories, які хочеться зробити завжди доступними.
- Організують контент: ділять сторіс на тематичні категорії.
- Персоналізують: налаштовують обкладинки для кожної групи highlights, досягаючи естетичної привабливості акаунта.
- Просувають продукти та послуги: створюють категорії з презентацією товарів, відгуками, правилами замовлення тощо.
У бізнес-акаунтах хайлайтс виконують функції утримання аудиторії, адже містять відповіді на основні питання, відгуки та іншу важливу інформацію. Це добре працює на користувачів, які вперше потрапляють на сторінку, наприклад, через таргетовану рекламу.
От, наприклад, український виробник арахісової пасти та солодощів присвятив окремі підбірки закріплених сторіс своїй продукції, користувацькому контенту та інформації про благодійність.
Проте особливості застосування highlights залежать від конкретного напрямку акаунта. Про це поговоримо у наступних розділах статті.
Також прочитайте: «Як правильно оформити шапку профілю Інстаграм».
Хайлайтс для особистого бренду
Опцію хайлайтс для Інстаграм часто використовують для покращення привабливості та підкреслення професійності. Розглянемо, які історії варто закріпити профілю особистого бренду.
Про мене
Створіть колекцію «вічних» сторіс про себе, досвід, інтереси. Сюди можна додати як розповіді від першої особи, так і улюблені цитати, світлини, що надихають тощо.
Наприклад, лікар у своєму професійному акаунті створила підбірки закріплених історій про препарати, процедури, навчання. Водночас у неї є хайлайтс про особисті подорожі, які гармонійно доповнюють профіль.
Досягнення
Поділіться у закріплених історіях професійними та особистими досягненнями. Зафіксуйте навчання, дипломи або сертифікати, статті у ЗМІ зі згадкою про вас, пости про ваші успіхи.
Мої проєкти
Покажіть, над чим ви працюєте. Коротко опишіть проєкти, продемонструйте робочі моменти. Висвітлюйте також цікаві колаборації.
Відгуки
Розмістіть відгуки клієнтів, партнерів або колег про вашу роботу: скриншоти, короткі відео, сториз з цитатами тощо.
Залаштунки
Покажіть внутрішній бік роботи або моменти з життя. Наприклад, продемонструйте, як ви працюєте над проєктом чи як поєднуєте роботу з вихованням дитини.
Корисні поради
Поділіться рекомендаціями з вашої галузі. Сюди ж можна публікувати новини, які стосуються вашої роботи або сфери інтересів клієнтів.
Часті питання
Відповідайте у сторіс на питання клієнтів, партнерів та підписників і зберігайте це у хайлайтс у Інстаграм.
Хайлайтс для Інстаграм-магазину
Онлайн-магазин в Інстаграм має бути зручним для покупців: особливо тих, що прийшли вперше. Тому хайлайтс у цьому випадку використовують для закриття базових запитів цільової аудиторії. Ось розповсюджені теми для підбірок «вічних» сторіс.
Нові надходження
Інформація про новинки в асортименті: фото, відео, короткі описи, ціни. Зазвичай цей хайлайтс розміщують першим.
Популярні товари
Продукція, яку найчастіше купують користувачі. Ця категорія потрібна споживачам, які не люблять довго вибирати.
Акції та знижки
Спеціальні пропозиції: розпродажі, промокоди та інші маркетингові активності з обмеженим терміном дії.
Відгуки клієнтів
Розпаковки, огляди, враження покупців, які згадали магазин у свої постах та сторіс.
Огляди та інструкції
Рекомендації з використання товару, професійні огляди, лайфхаки тощо. Для прикладу, власниця магазину аксесуарів в Інстаграм присвятила хайлайтс продукції, порадам з варіантами стилістичного поєднання, огляду кольорів, відгукам та іншим важливим темам.
Команда або залаштунки
Все, що показує «людське обличчя» магазину: публікації про робочі будні, процес пакування замовлень тощо.
Відповіді на питання
Ця рубрика важлива, адже у ній ви прямо взаємодієте з аудиторією і розв’язуєте їх проблеми або закриваєте заперечення.
Хайлайтс для сторінки компанії у Інстаграм
Бренди використовують хайлайтс у Інстаграм для ефективної презентації бізнесу, продукту або послуги, цінностей. Ось кілька ідей, що варто розмістити у закріплених історіях.
Про компанію
Історія, місія, цінності, презентація засновників та керівників тощо.
Команда
Набір сторіс про ключових спеціалістів компанії або, якщо компанія невелика, всіх співробітників. Публікації про командні заходи, корпоративні івенти.
Продукти/Послуги
Огляд основних товарів чи послуг, які пропонує компанія. Коротка інформація, ключові переваги.
Проєкти
Описи успішних проєктів, у яких брали участь спеціалісти компанії або огляд завдань, які вдалось розв’язати за допомогою продукції бренду.
Відгуки клієнтів
Скриншоти, відео та інші публікації з реакціями, відгуками, рекомендаціями клієнтів компанії.
Соціальна відповідальність
Розповіді про благодійні та інші проєкти: волонтерські заходи, збори, допомогу громаді тощо.
Новини
Останні події у компанії: досягнення, нові партнерства.
Залаштунки
Ця тема цікава багатьом клієнтам. Тому варто показувати процеси виробництва, підготовки матеріалів та інші нюанси, які зазвичай не бачить пересічна людина.
Український виробник продукції для аграріїв створив саме такі рубрики для закріплених сторіс: він демонструє продукцію, процеси її виготовлення, публікує новини, а також показує варіанти нових розробок.
Відповіді на питання
Комунікація з аудиторією: експертні відповіді, розв’язання проблем, лайфхаки та інші варіанти публікацій.
Інстаграм дає багато можливостей для просування бізнесу. Але не варто забувати й про інші канали, які можуть бути зручними для вашої аудиторії. Наприклад, сайт. Багатьом користувачам зручніше купувати в інтернет-магазинах, а не через соцмережі. Тому потурбуйтесь про них та створіть онлайн-магазин за допомогою зручного конструктора SendPulse. Жодного програмування: виберіть шаблон та потрібні блоки, розмістіть інформацію про товари, внесіть налаштування та опублікуйте власний вебресурс.
Ваш онлайн-магазин буде інтегрований з іншими інструментами SendPulse: це CRM-система, чат-боти та розсилки. Ви зможете автоматизувати процеси продажу, покращити обслуговування клієнтів і підвищити ефективність маркетингових кампаній. Використовуйте CRM для управління взаємовідносинами з клієнтами, чат-боти для швидкого оброблення запитів, а розсилки — для інформування про нові надходження та акції.
Як зробити хайлайтс у Інстаграм
Щоб створити хайлайтс, вам в першу чергу потрібно зробити та опублікувати сторіс. Якщо у вас вже є готові історії, але ще немає highlights, виконайте наступні кроки.
Перейдіть в Налаштування/Архів. Ви побачите перелік всіх Stories, які опублікували в акаунті.
Перейдіть на сторіс, яку хочете додати до хайлайтс. У нижній правій частині екрана знайдіть опцію «У вибране» та натисніть на неї.
Придумайте та напишіть назву для хайлайтс і натисніть «Додати», а потім «Готово».
Закріплена сторіс буде відображатись на сторінці вашого профілю. Зверніть увагу: тепер ви можете натиснути на «Створити» справа від неї та додати іншу категорію хайлайтс.
Закріплену історію можна редагувати: натисніть на неї та трохи потримайте, поки не відкриється меню.
Натисніть «Вибране», щоб змінити фото обкладинки або назву підбірки.
Тепер ви можете додавати сторіс до існуючої або нової підбірки двома шляхами: через архів або безпосередньо через стандартну публікацію Stories. Зокрема, під час завантаження нової історії Instagram запропонує одразу ж додати контент у вибране. Ви можете створити нову підбірку чи зберегти сторіс у вже існуючій.
Читайте також:
- «Застосунки для сторіз — Топ-35»;
- «Як створити та вести бізнес-акаунт в Instagram»;
- «Як збільшити охоплення в Інстаграм: 30 способів»;
- «Як створити контент-план для Instagram: правила, приклади, поради»
Корисні поради щодо хайлайтс
Створити хайлайтс легко. Але важливо, щоб вони працювали на ваш бізнес. Саме тому приділіть увагу різним нюансам: від оформлення до взаємодії з аудиторією.
Як оформити хайлайтс
Використовуйте одну стилістику для обкладинок всіх закріплених історій, щоб досягти гармонійного вигляду профілю. Орієнтуйтесь на колірну гаму ваших постів. Хороший приклад — акаунт українського інтернет-магазину: обкладинки закріплених сторіс виконані у корпоративних кольорах.
Якщо ж на вашій сторінці досі немає єдиного візуального стилю, час його розробити. У нашому блозі є статті про оформлення акаунта Instagram та про важливість айдентики для компанії.
Дизайн хайлайтс: найважливіше
Використовуйте візуально прості та зрозумілі обкладинки: чіткі картинки або логотипи. Уникайте дрібних деталей або тексту: він не буде читатись. Рекомендовані розміри обкладинок — 1080 x 1920 пікселів або в межах 9:1. Формати — JPG та PNG. Створюйте дуже лаконічні та зрозумілі назви для ваших груп хайлайтс.
Створення хайлайтс: корисні застосунки
Instagram дає достатньо інструментів для створення сторіс: можна додати до них музику, текст, емоції, опитування, наліпки. А от для розробки обкладинок хайлайтс підійдуть такі сторонні застосунки:
- Canva. Простий у використанні інструмент для створення графіки. Виберіть потрібний варіант з безлічі шаблонів або створіть власні обкладинки хайлайтс.
- Adobe Spark. Додаток до браузера, для створення красивих обкладинок з текстом і графікою. Пропонує багато налаштувань і можливостей.
- GoDaddy Studio. Мобільний застосунок для редагування фотографій з колекцією шаблонів і можливостями для налаштування.
- StoryArt. Спеціалізований мобільний застосунок для створення історій та обкладинок для хайлайтс. Пропонує велику бібліотеку шаблонів.
- Highlight Cover Maker. Спеціальна програма для створення обкладинок хайлайтс з безліччю налаштувань і стилів.
Корисні фішки
Оновлюйте хайлайтс регулярно: додавайте нові цікаві історії та своєчасно видаляйте застарілу інформацію. Використовуйте опитування, питання, квізи та інші інтерактивні елементи у своїх історіях, щоб залучити більше підписників. Періодично застосовуйте заклики до дії з метою утримання аудиторії: «Гортайте, щоб дізнатись більше», «Перейдіть за посиланням», «Замовте це, поки в наявності» тощо. Також у постах не забувайте посилатись на хайлайтс. Наприклад: «Більше про умови замовлення та доставки — у рубриці «Правила» в наших highlights».
Інструменти взаємодії, доступні для створення сторіс, відкривають багато маркетингових можливостей. Наприклад, в акаунті кав’ярні в одному з хайлайтс розмістили посилання на чат-бот для вибору та замовлення кави.
Чат-боти SendPulse у Instagram дозволяють створювати інтерактивні та автоматизовані сценарії для взаємодії з підписниками. Ви можете використовувати бота для відповіді на типові запитання, приймання замовлень, надсилання повідомлень про акції та нові надходження. Це значно спрощує процес комунікації та покращує взаємодію з клієнтами, забезпечуючи їм швидку та зручну підтримку. Налаштовуйте комунікації самостійно у зручному конструкторі без програмування.
Ідеї для хайлайтс: що ще можна у них розмістити
Іконки хайлайтс — чудове рішення для привертання уваги користувачів. Розкажемо, як використовувати цей формат для покращення бізнес-показників.
Створіть окрему колекцію під кожен продукт
Це досить цікаво: в межах однієї категорії хайлайтс показати всю еволюцію продукту: від його створення та виробництва до продажу та відгуків задоволених клієнтів. Якщо у вас інтернет-магазин, зробіть так само з новинками у асортименті: від потрапляння на склад і перших вражень вашої команди до користувацьких оглядів.
Діліться новинами
За сім років існування іконок хайлайтс утворилась неформальна культура їх використання. Так, більшість користувачів знає: інформація про будь-які важливі зміни, тимчасові акції, оновлення може бути або у сторіс, або в хайлайтс. Відповідайте цим очікуванням.
Опублікуйте інструкції
Покажіть людям, як використовувати ваш продукт. Це особливо актуально, якщо ви продаєте складне обладнання або якщо товар можна експлуатувати по-різному. Ви можете відзняти короткі відеоінструкції або зібрати колекцію користувацького контенту на цю тему. Так, продавець вінілових платівок та звукового обладнання дає у закріплених сторіс корисні поради для покупців.
Просувайте курси
Highlights чудово підходять для залучення аудиторії на різноманітні івенти, в тому числі — на курси, конференції, семінари тощо. Додатковий лайфхак: створіть навчальний курс через спеціалізовану платформу SendPulse і розмістіть посилання на нього у закріпленій історії.
Перенаправляйте на інші канали
Якщо ваш бізнес не сконцентрований лише на Інстаграм, вам корисно використовувати акаунт для перенаправлення користувачів у інші канали: сайт чи, наприклад, профіль у Фейсбук. Створіть окрему підбірку закріплених сторіс: зробіть огляд кожного каналу та напишіть про переваги його використання.
Розкажіть про компанію
У соцмережах побутує переважно неформальна атмосфера. Підтримайте її за допомогою тематичних хайлайтс: показуйте в них людей, типові — бажано кумедні — робочі ситуації, вашу реакцію на певні суспільні події на кшталт футбольного чемпіонату тощо.
Показуйте інфлюенсерів та експертів
Розміщуйте партнерський контент не лише у стандартних постах, але й у закріплених історіях. Це підвищить авторитет вашої компанії та привертатиме увагу користувачів: особливо тих, хто лише недавно підписались. Наприклад, виробник чаю у своєму акаунті зробив рубрику хайлайтс, у якій постить всі огляди, відгуки та згадки від блогерів.
Діліться користувацьким контентом
Один зі способів налагодити взаємодію з підписниками та створити довірливі стосунки — репостити сторіс та інший контент користувачів, які зробили згадку про ваш бренд. Ми пропонуємо зробити більше: створіть окремий розділ у закріплених історіях і зберігайте користувацький контент там. Це лише підкреслить, як ви цінуєте вашу аудиторію, і стимулюватиме людей робити нові огляди, відгуки та інші варіанти дописів про вас і вашу продукцію.
Наприклад, в акаунті української мережі магазинів для краси та здоров’я є підбірка хайлайтс «Клуб». Туди додають сторіс покупців, які діляться секретами, варіантами макіяжу, роблять огляди продукції тощо.
Покажіть, як навчається, працює і відпочиває ваша команда
Створюйте короткі відео або фотопідбірки з важливих корпоративних заходів — від професійного навчання до святкування Різдва — та діліться з аудиторією. Це покаже, що ви турбуєтесь про команду і підкреслить вашу відповідальність як роботодавця.
Розмістіть актуальні вакансії
Якщо у вас велика аудиторія підписників, цілком можливо, що серед них є той самий ідеальний кандидат. І що важливо, він або вона вже знають про ваш бренд та розділяють його цінності.
Поділіться галузевими новинами
Не концентрувати 100% контенту навколо вашої компанії: розбавте публікації цікавими новинами та фактами зі сфери, у якій працюєте. Можете коментувати ці події як експерт або ж просто коротко оглядати їх.
Беріть участь у челенджах
Один зі сталих трендів в Інстаграм — челенджі, до яких часто долучаються мільйони користувачів. Бренди теж не відстають: цим вони показують своє «людське обличчя», стають ближчими до аудиторії. А талановитий чи нестандартний контент на цю тему може потрапити до ЗМІ: безкоштовні згадки нікому не завадять.
Продемонструйте цінності бренду
Хайлайтс — ефективний інструмент для демонстрації важливих моментів, про які заявляє компанія. Наприклад, якщо одна з ваших цінностей — сталий розвиток, покажіть через закріплені сторіс те, як можна сортувати вашу продукцію або розкажіть про участь співробітників і кампаніях з наведення ладу у громадських місцях.
Покажіть, як допомагаєте
Благодійність важлива, тому варто показувати у хайлайтс все, що стосується напрямку соціальної відповідальності бізнесу. Це може бути участь у благодійній акції, допомога постраждалим, перерахування коштів, організація свята для дітей з малозабезпечених родин тощо. Залучайте до допомоги аудиторію: наприклад, якщо мова йде про збір коштів, продемонструйте власний вагомий вклад і закликайте підписників доєднатись до спільної справи. Це створює відчуття залученості та викликає довіру. Український агровиробник у своїх тематичних хайлайтс показує, як компанія допомагає захисникам країни.
В бізнесі немає універсальних рішень, тому вам завжди треба досліджувати нові можливості. У цьому допоможе платформа SendPulse — потужна екосистема, яка об’єднує інструменти для маркетингу та розробки. Налаштовуйте email-розсилки, запускайте чат-боти для Instagram, Facebook, Telegram, Viber та WhatsApp. Розробляйте власні сайти, створюйте навчальні програми, зручно оперуйте даними користувачів у CRM. Застосовуйте різноманіття інструментів та підвищуйте ваші бізнес-показники!