Маркетинг та продажі

Як збільшити охоплення в Інстаграм: 30 способів

10 minutes

Як збільшити охоплення в Інстаграм: 30 способів

Питанням, як збільшити охоплення в Інстаграм, задається кожний, хто продає продукти через цю соцмережу або займається блогінгом. У статті розповімо, що впливає на охоплення та чому вони падають. Розберемо 30 способів, як підвищити охоплення за допомогою публікацій, прямих трансляцій та спеціальних застосунків.

Що таке покази та охоплення в Інстаграм

Охоплення означає кількість унікальних користувачів Інстаграм, які побачили публікацію. Якщо одна людина подивилася контент кілька разів, це не відображається в охопленнях, але враховується в іншій метриці — показах.

Покази — це загальна сума переглядів вашої публікації в соцмережі.

У статистиці Інстаграм вказані охоплення не лише за окремими публікаціями, але також охоплені акаунти — це користувачі, які побачили будь-який ваш контент хоча б раз за вказаний період.

Блогерам, різним спеціалістам та власникам магазинів, які ведуть сторінки в Інстаграм, важливо постійно стежити за охопленнями аудиторії. Якщо вони ростуть, найімовірніше, ви вибрали правильну стратегію просування та створюєте якісний контент. Якщо охоплення падають — є якась проблема, яку потрібно визначити та вжити заходів.

Аналіз охоплень різних публікацій допоможе визначити, який формат і тип контенту алгоритми активніше пропонують вашій аудиторії, й зрозуміти її уподобання.

Якщо ви продаєте рекламу в акаунті або просуваєте продукти за допомогою блогерів, охоплення — одна з головних метрик, на які варто орієнтуватися. Зрозуміло, важливо також дивитися на активність підписників та перевіряти обліковий запис на наявність накруток.

Як дізнатися охоплення профілю в Інстаграм

У статистиці Інстаграм, яка доступна бізнес-акаунтам, є показники охоплених та залучених облікових записів. Залучені — ті, які взаємодіяли з контентом на вашій сторінці.

Статистика з облікового запису
Статистика облікового запису

Також можна подивитися охоплення кожного фото, відео, ролику Reels, історії та прямого ефіру.

Статистика запису
Статистика запису

Щоб уточнити статистику з охоплень і показів, можна використовувати спеціальні сервіси, наприклад, Iconosquare, Minter.io тощо.

Яким має бути охоплення в Інстаграм

Точної цифри немає, але оптимальним вважається охоплення 30–60 % всіх підписників профілю. Водночас важливо враховувати їхню залученість — вона має становити хоча б 9–10 % охоплення.

Як згадувалося, кількість залучених підписників можна побачити в статистиці Інстаграм. Залучення до всіх публікацій можна розрахувати за формулою.

Формула Engagement Rate
Формула Engagement Rate

Щоб розрахувати залучення окремим дописом, потрібно кількість реакцій до нього розділити на число підписників й помножити на 100 %.

Якщо охоплення високі, а залученість низька, потрібно попрацювати над контентом, спробувати нові ідеї та формати, дізнатися в підписників, що саме їм хотілося бачити на сторінці.

Читайте також:

Що впливає на охоплення в Інстаграм

Перерахуємо чинники, що впливають на охоплення.

Активність аудиторії

Чим більше у публікації вподобайок, коментарів, збережень і шерів, тим вищим буде охоплення — алгоритми Інстаграм розцінюють такий контент як цікавий і частіше пропонують його іншим користувачам. Важлива й активність у сторіз — враховуються реакції, участь в опитуваннях, відповіді та повідомлення.

Вважається, що особливо важлива перша година після публікації. Якщо пост набирає багато вподобань та коментарів за цей період, охоплення буде добрим.

Час перегляду контенту

Чим більше часу користувачі проводять за дописом, тим вище оцінюють алгоритми Інстаграм. Якщо підписники розгортають текст повністю, перегортають галерею, переглядають відео й не промотують сторіс — усе це додає балів вашим публікаціям.

Інтригуючий допис на сторінці клініки превентивної медицини
Інтригуючий допис на сторінці клініки превентивної медицини

Привабливість та різноманітність контенту

Якщо люди зберігають ваші дописи, ставлять вподобайки, коментують, діляться з друзями, такі публікації частіше з’являються в стрічці підписників та інших користувачів, яким може сподобатися ваш контент.

Важливо враховувати переваги різних користувачів та використовувати всі можливості Інстаграм. Коли ви створюєте різноманітний контент у різних форматах — сторіз, дописи з фото та відео, ролики Reels, прямі ефіри — це сприятливо відбивається на охопленнях.

Активність за межами акакунту

Вважається, що на показники охоплення впливають дії в інших профілях. Якщо ви приділяєте увагу чужому контенту, пишете коментарі, ставите вподобайки — алгоритми розуміють, що обліковий запис належить живій людині, й охочіше показують ваші пости в стрічках користувачів.

Налаштування пошукової оптимізації

Зрозумілі нікнейм й опис, чіткі зображення, наявність альтернативних підписів до фото, хештегів і геоміток — усе це допомагає Інстаграм успішно зчитувати інформацію про вас і ваш контент, а потім пропонувати його користувачам, яких це має зацікавити.

Використовуйте хештеги, щоб ваша аудиторія вас знайшла
Використовуйте хештеги, щоб ваша аудиторія вас знайшла

Час публікації

Нові пости показуються в стрічці першими, тому для публікацій варто вибирати потрібний час, коли ваша аудиторія найактивніша. Проаналізуйте статистику свого облікового запису, щоб визначити дні та години підйому та спаду активності.

Згідно з дослідженням Hootsuite, найкращий час для публікацій загалом — 11 ранку в середу. Аналітики стверджують, що в цей час користувачі охоче ставлять вподобайки й коментують. У вихідні активність найнижча.

Найкращий час для публікацій в Інстаграм. Джерело
Найкращий час для публікацій в Інстаграм. Джерело

Викладати Reels автори дослідження радять о 9-й ранку або 12-й дня з понеділка по четвер.

Потрібно розуміти, що це не універсальне рішення — якщо в «ідеальний» час опубліковано багато постів, через їхню кількість користувач може просто не побачити ваш. Опирайтеся насамперед на статистику свого акаунту.

Чому охоплення в Інстаграм падають

Розберемо кілька причин, через які це відбувається.

Низька якість та активність аудиторії

Якщо підписники, а також вподобайки та коментарі накручені, акаунт може потрапити в тіньовий бан.

Якщо ви захоплюєтеся масфолловінгом, статистику можуть зіпсувати підписки у відповідь. Зазвичай цим користувачам не цікавий ваш контент, вони не стежать за вашим обліковим записом і не залишають реакцій. Через це показники охоплень не просто низькі, але падають ще більше, тому що профілям зі слабкою залученістю алгоритми інстаграму дають менше показів.

Одноманітний малопривабливий контент

Спробуйте різні формати контенту й не зациклюйтесь на одній темі. Слідкуйте за трендами, тестуйте нововведення, створюйте цікаві та якісні публікації, які враховують смаки аудиторії.

Ігнорування пошукової оптимізації

Хештеги, альтернативний текст до фото та все інше, про що йшлося в розділі вище — якщо ви не займаєтесь такими питаннями, це негативно позначається на охопленнях.

Порушення правил Інстаграм

У соцмережі є певні вимоги, а також деякі негласні правила, які також варто враховувати. Якщо ви підіймаєте небажані теми, влаштовуєте гівевей, займаєтеся накруткою підписників або маслайкінгом, це може стати причиною проблем.

Гівевей — не найкраща
Гівевей — не найкраща ідея

Оновлення Інстаграм

За деякими спостереженнями перед оновленнями в соцмережі в багатьох профілів падають охоплення. Це тимчасове явище, яке потрібно просто перечекати.

Поради, як збільшити охоплення в Інстаграм

У цьому розділі наводимо рекомендації щодо збільшення охоплень у різний спосіб.

Як підвищити охоплення в Інстаграм за допомогою публікацій

Кілька порад щодо роботи з публікаціями.

Тестуйте формати

Намагайтеся використати всі можливості соцмережі та створювати контент у різних форматах. Якщо вдасться виявити тенденцію з високими охопленнями для конкретного формату, робіть на них акцент, але не відмовляйтеся й від інших.

Створюйте Reels

Інстаграм запустив відеоформат Reels через конкуренцію з ТікТок й просуває ролики користувачів незалежно від кількості підписників. Reels дає чудову можливість розширити охоплення та набрати аудиторію безкоштовно.

Розміщуйте фото та відео в каруселі

Якщо користувачеві в стрічці трапляється публікація у форматі галереї, і він ігнорує її, то Інстаграм знову покаже пост, але вже з іншого слайду. Так підвищується ймовірність, що підписник зверне увагу на ваш контент і відреагує, і це вплине на охоплення.

Використовуйте гейміфікацію

Ігрові механіки допомагають залучати користувачів: так вони проводять більше часу за постами, активніше діляться із друзями та коментують. Гейміфікацію можна використовувати й у постах, й у сторіз: ігри на уважність, реакцію, ерудицію або просто на везіння, а також поєднувати з розіграшами.

Як збільшити охоплення в Інстаграм за допомогою гейміфікації
Як збільшити охоплення в Інстаграм за допомогою гейміфікації

Ставте запитання та закликайте до активності

Не соромтеся просити підписників підтримати вас вподобайкою, якщо контент сподобався. Запитуйте думку з питань, які підіймаєте у дописі. Особливо охоче люди дають поради: від вибору фільму на вечір до виховання дітей.

Робіть корисні інструкції та списки

Створюйте контент, який хочеться зберегти в закладки: корисні чек-листи та посібники, списки фільмів, гідних закладів міста, якісних SPF-засобів тощо. Поділіться лайфхаками та запропонуйте підписникам зберегти допис на майбутнє, щоб не загубити.

Створюйте корисний контент
Створюйте корисний контент

Розбивайте тему на частини

Можна розповісти цікаву історію в кількох постах. Якщо вдасться зачепити читачів, на кожну публікацію чекатимуть, і ви дістанете багато фідбеку.

Необов’язково використовувати сторітелінг. Можна підготувати добірку лайфхаків або стильних образів та пообіцяти другу частину, якщо пост набере певну кількість реакцій.

Ставте хештеги та геотеги

Не забувайте про хештеги та геомітки — це ефективний спосіб збільшити охоплення. Але не перестарайтеся з кількістю і не захоплюйтесь високочастотними хештегами.

Показуйте «До/Після»

Публікації у форматі «До/Після» зазвичай збирають багато реакцій. Люди активно коментують та діляться з друзями, що позитивно впливає на охоплення, а також допомагає знайти нових клієнтів.

Як підвищити охоплення в Інстаграм: показуйте порівняння «До/Після»
Як підвищити охоплення в Інстаграм: показуйте порівняння «До/Після»

Влаштовуйте лайктайм

Іноді корисно проводити лайктайм. Запропонуйте підписникам уподобати цей і кілька попередніх дописів й написати коментар, щоб ви зробити це у відповідь у їхніх профілях. Також коментатори можуть ставити сердечка один одному — так усі будуть задоволені, а ви підвищите активність у своєму акаунті.

Провокаційний контент

Провокаційні теми, наприклад, з обґрунтуванням непопулярної точки зору зазвичай дістають багато реакцій. Щоправда, вони далеко не завжди позитивні, тож будьте готові до хейту.

Провокаційний контент зазвичай приносить високі охоплення
Провокаційний контент зазвичай приносить високі охоплення

Конкурси та розіграші

В умовах участі мають бути будь-які активності: вподобайки, збереження, репости в сторіс, коментарі, позначення друзів. Конкурси допомагають значно підвищити охоплення, але щоб не залучити випадкових мисливців за успіхом, як нагороду пообіцяйте свою продукцію або щось, що подобається саме вашій аудиторії. Скажімо, у блозі про йогу призом може стати костюм для занять чи путівка до йогатуру, а не запаси «нутелли» чи смартфон.

Як збільшити охоплення в Інстаграм: проводьте розіграші
Як збільшити охоплення в Інстаграм: проводьте розіграші

Як збільшити охоплення за допомогою сторіз й прямих ефірів

Цікаві сторіз та змістовні стрими допомагають підвищити охоплення акаунту.

Більше інтерактиву

Частіше взаємодійте з аудиторією: влаштовуйте опитування та квізи, вигадуйте ігри, додавайте емодзі-слайдери, просіть реакцій на сторіс, якщо тема цікава.

Як підняти охоплення в Інстаграм: влаштовуйте опитування
Як підняти охоплення в Інстаграм: влаштовуйте опитування

Показуйте робочий процес

Відео, на яких показано процес досягнення крутого результату, допомагають утримати увагу аудиторії. Художники показують, як малюють із нуля картини, майстри з ремонту — як натягують стелі, кладуть паркет чи клеять шпалери, візажисти — як наносять макіяж і таке інше.

Показуйте зйомку на високій швидкості або викладайте поодинокі фрагменти, щоб не створювати десятки сторіс, які швидко втомлюються людей.

Відповідайте на питання

Введіть рубрику «Запитання-відповідь» — такі сторіс зазвичай дивляться до кінця. Якщо підписники поставили мало запитань, можна вигадати свої.

Діліться особистим

Іноді можна розповідати аудиторії про свої особисті переживання, але не перестарайтеся. У дозованій кількості такий контент цікавий, але надлишок особистих драм спричиняє бажання відписатися.

Як збільшити охоплення в Інстаграмі: діліться особистим
Як збільшити охоплення в Інстаграмі: діліться особистим

Робіть огляди та розпакування

Такий контент дає хороші охоплення, якщо це доречно для конкретного акаунту.

Публікуйте посилання на цікавий допис

Якщо пост отримав незаслужено мало уваги, можливо, підписники просто не побачили його. Щоб це виправити, розмістіть на сторінці посилання на публікацію.

Проводьте прямі ефіри

Прямі ефіри — можливість ближче поспілкуватися з підписниками, підвищити їхню лояльність та дістати багато зворотного зв’язку. Спільні стрими з іншим блогерам допоможуть розширити аудиторію та охоплення. Великий плюс у тому, що підписники одержують оповіщення про початок трансляції.

Показуйте тварин

Якою б не була тема вашої сторінки, фото та відео з милими та забавними тваринами завжди чудово заходять.

Контент із вихованцями добре залучає аудиторію
Контент із вихованцями добре залучає аудиторію

Залучити аудиторію та утримати її увагу — ціле мистецтво. Перегляньте нашу статтю з застосунками для сторіз, щоб створювати цікавий контент.

Ще кілька порад, як підняти охоплення в Інстаграм

Підвищити охоплення можна не тільки за допомогою публікацій.

Вичистіть ботів

Боти псують статистику і знижують охоплення, тому їх потрібно позбавлятися. Це можна зробити вручну, але процес займе багато часу, тому простіше скористатися спеціальними програмами, наприклад, Followers — Unfollowers.

Робіть контент-план

Щоб охоплення не падали, потрібно постити контент регулярно й не допускати великих пауз. Тому обов’язково підготуйте контент-план та створюйте матеріали для публікацій заздалегідь, щоб у разі непередбачених ситуацій не випадати з Інстаграм.

Пропонуйте лід-магніти та використовуйте чат-бот

Мотивуйте аудиторію до активності в обліковому записі за допомогою лід-магнітів, які видає чат-бот. У SendPulse є чат-боти для різних месенджерів, у тому числі Інстаграм.

Приклад лід-магніту в дописі
Приклад лід-магніту в дописі

Читайте також:

Налаштовуйте таргетовану рекламу

Просувайте дописи за допомогою таргетованої реклами — якщо налаштування виконані якісно, це надійний спосіб підвищити охоплення в Інстаграм.

Приводьте трафік з інших платформ

Якщо у вас є Telegram-канал, акаунти на YouTube та TikTok, не втрачайте нагоди рекламувати там свій Instagram-профіль. Діліться посиланнями на цікаві пости й не дублюйте весь контент скрізь, щоб підписники мали стимул стежити за вами у всіх каналах.

Читайте також:

Купуйте рекламу в блогерів

Використовуйте вплив інфлюєнсерів, щоб підвищити охоплення та отримати нових підписників. Не забувайте перевіряти блогерів на накрутки, наприклад, за допомогою сервісів по типу trendHERO.

Стилістка робить огляд на жилет і дає підписникам промокод для його купівлі
Стилістка робить огляд на жилет і дає підписникам промокод для його купівлі

Тестуйте оновлення

Якщо Інстаграм вводить новий формат або вносить зміни до наявних, тестуйте оновлення, швидше за все, контент отримає багато показів.

Не накручуйте підписників та вподобайки

Неодноразово говорили про це, але повторимо ще раз, щоб охоплення не падали, не займайтеся накрутками.

Рекомендуємо ознайомитися: «Ідеї для Instagram, які пожвавлять бізнес-аккаунт».

Спробуйте чати активності

У Телеграм та Інстаграм є безоплатні та платні чати активності, учасники яких ставлять один одному вподобайки, пишуть коментарі та виконують інші дії. Це живі люди, тому ризики нарватися на тіньовий бан мінімальні, а охоплення зростають. Спосіб не без недоліків, але спробувати можна.

Чати активності можна знайти через пошук за ключовими словами в Телеграм та Інстаграм.

Відповідайте на повідомлення та коментарі

Не ігноруйте своїх підписників — пишіть відповіді на коментарі під публікаціями та на повідомлення в директ, робіть репости сторіс, на яких вас вказали.

Взаємодійте з підписниками та клієнтами
Взаємодійте з підписниками та клієнтами

Просіть зворотний зв’язок

Запитуйте підписників прямо, що їм хочеться бачити у вашому обліковому записі. Так ви зможете догодити аудиторії та діставати більше реакцій.

Висновок

Тепер ви знаєте, як збільшити охоплення в Інстаграм за допомогою дописів та сторіс, прямих ефірів та спеціальних застосунків.

Якщо ви займаєтеся онлайн-бізнесом, спробуйте інструменти SendPulse: чат-боти для месенджерів, онлайн-чат для сайту, сервіси email, SMS та Viber розсилок, конструктор сайтів та мультипосилань, web push повідомлення, попапи за сценаріями, платформа для створення онлайн-курсів, CRM з таск-менеджером.

Дата публікації:

23 Сер. 2023

Анастасія Цапліна

Копірайтер із досвідом роботи маркетологом. Вивчаю нове у маркетингу, ділюся інформацією.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter