Керівництво Meta Platforms анонсувало запуск нової функції. Користувачам стане доступне створення каналів у Instagram, а пізніше така можливість з’явиться у Facebook та Messenger. Розбираємось, у чому суть оновлення та яка від нього користь авторам блогів та власникам бізнесу — зібрали всю доступну на сьогодні інформацію.
Що таке Instagram-канали
У лютому 2023 року Instagram представив нову функцію — Broadcast Channels, канали-розсилки. Це інструмент, за допомогою якого автор блогу може ділитися контентом та отримувати зворотний зв’язок у вигляді реакцій на свої пости, а також проводити серед аудиторії опитування. Можна сказати, що функціонал аналогічний каналам у Telegram, з урахуванням нюансів соцмережі, про які йдеться трохи нижче.
Передперегляд Instagram-каналу автора доступний лише його фолловерам. Після підписки на Broadcast Channel користувачеві надходитимуть повідомлення, які можна вимкнути. Також будуть доступні реакції та участь у опитуваннях.
Як виглядають канали у Instagram
У власників Instagram-каналів у шапці профілю додається особливе посилання. Перейти по ній можуть лише користувачі, що підписані на автора.

Коли користувач відкриває канал, він бачить фіксовану кнопку «Підписатися» поверх контенту — кнопка не заважає переглядати його.

У шапці каналу в Instagram вказано його назву та нік творця, аватар та кількість підписників. Тут можна скопіювати посилання-запрошення та переглянути докладну інформацію про канал.

Для підписників канал в Інстаграм виглядає так:
Що можна робити в каналах для Instagram
На думку розробників, канали в Instagram дають можливість бути ближчими до людей і сприяють зростанню залученості. Також це зручний спосіб тримати аудиторію в курсі всіх оновлень, не перевантажуючи її великою кількістю сторіс та постів у стрічці.
Наприклад, магазини можуть показувати прогрес у розробленні та створенні нового товару, повідомляти очікувані дати запуску та оперативно розповідати про зміни в планах. Блогери можуть писати нотатки, ділитися думками та спостереженнями. Якщо автор позиціонує свій канал як місце з унікальним контентом, це стане додатковим стимулом підписатися на блог, щоб отримати до нього доступ. Є також варіант зробити Broadcast Channel відкритим лише для платних підписників та у такий спосіб монетизувати свою діяльність.
Адміністратори Instagram-каналів можуть публікувати тексти, фото, відео, голосові повідомлення.

Опитування допомагають оперативно дізнаватися про думку аудиторії і надалі враховувати інформацію, а також використовуються для залучення підписників.

Список авторів, які вже запустили Інстаграм-канали, можна переглянути на сторінці з презентацією функції — там є посилання на їхні блоги.
Як створити канал у Instagram
У лютому 2023 року створення Instagram-каналів доступне обмеженому колу медійних осіб зі США, серед яких креатори, спортсмени та підприємці. Після тестування планується зробити функцію загальнодоступною.
Зараз можна запросити ранній доступ до каналів-розсилок. Найближчими місяцями також обіцяють додати нові можливості: запрошувати співавторів для обговорення спільних проєктів, створювати форми для збору питань в аудиторії та багато іншого.
Висновок
Канали в Instagram — корисне оновлення для того, щоб тримати підписників у курсі всіх подій та підвищувати залученість. Функція не є чимось революційним та унікальним, проте як додатковий інструмент маркетингу може спрацювати, тому є сенс записатися в список очікування та спробувати.
Для успішного ведення бізнесу в онлайні скористайтеся сервісами SendPulse, серед яких: email, SMS та Viber розсилки, чат-боти для месенджерів, безкоштовна CRM-система, push повідомлення, конструктор сайтів та мультипосилань, а також платформа для створення онлайн-курсів.