Маркетинг та продажі

Що додати у свою біографію TikTok: ідеї та поради для бізнесу

8 minutes

Що додати у свою біографію TikTok: ідеї та поради для бізнесу

Біографія TikTok — це короткий, але важливий елемент профілю. Вона може дати відвідувачам уявлення про те, чим займається ваша компанія, які цінності має та що очікувати від наповнення профілю. Але як це вмістити в одному реченні? Ми розповімо та дамо кілька ідей, які допоможуть зробити ваш акаунт більш привабливим.

Що таке біографія в TikTok

Біографія на TikTok — це короткий опис вас або, у нашому випадку, вашого бренду, який відображається у верхній частині сторінки профілю. Це чудовий спосіб представить потенційним підписникам і надати їм базову інформацію про свій бізнес.

Але біографіям TikTok часто не надають належну увагу — часом навіть великі бренди їх ігнорують.

Adidas має порожню біографію в TikTok
Adidas має порожню біографію в TikTok

Біографія TikTok обмежена 80 символами, але вона може містити різноманітну інформацію: від слогану до посилання на сайт тощо — ми поговоримо про це трохи пізніше.

Як написати біографію TikTok, що привертає увагу

Тут треба враховувати і креативність, і практичність. Є кілька порад, як зробити свої біографії TikTok більш інформативними та цікавими:

  1. Використовуйте впізнаваний слоган бренду. Якщо сумніваєтеся, що саме додати в біографію TikTok, просто розмістіть там слоган.
  2. Демонструйте індивідуальність свого бренду. Зверніть увагу на тон та індивідуальність бренду й переконайтеся, що вони відображаються в біографії. Додавайте емодзі, якщо це вам підходить.
  3. Використовуйте заклик до дії. Заохочуйте глядачів діяти за допомогою потужного заклику до дії. Це може бути прохання відвідати ваш сайт, ознайомитись із новою колекцією або переглянути асортимент на сезонному розпродажі.
  4. Просувайте свій фірмовий хештег. Подумайте про додавання відповідних хештегів, які підписники можуть використовувати для позначення ваших продуктів. Це полегшить іншим пошук облікового запису компанії та пов’язаного з ним вмісту.
  5. Використовуйте пропозиції з обмеженим часом дії. Це може спонукати користувачів помітити вашу пропозицію та спонтанно виконати її.

Також можна використовувати мультипосилання — це односторінковий сайт, за допомогою якого просувають бренд у соцмережах, де відвідувачі зможуть знайти інші ваші ресурси та профілі. На жаль, TikTok дає можливість розміщувати активне посилання лише тим користувачам, які мають принаймні 1000 підписників.

Ось як DelTaco використовує сторінку з активним посиланням у біографії, щоб показати підписникам інші їхні ресурси, зокрема сайт і меню.

Приклад інформаційної сторінки з посиланням на біографію
Приклад інформаційної сторінки з посиланням на біографію

Створити мультилендинг можна за допомогою конструктора сторінок SendPulse. Щоб працювати у ньому, не треба знати код або мати інші спеціальні навички. Крім того, у нашій бібліотеці ви знайдете готові шаблони на різні випадки життя і легко адаптуєте їх відповідно до свого унікального стилю.

Підказки в конструкторі лендингів SendPulse
Завдяки підказкам створити сторінку з посиланнями для біографії TikTok в конструкторі SendPulse можна за лічені хвилини

Як написати гарну біографію для TikTok

Чим менше слів використовуєте, тим яскравішою буде ваша біографія, тому не вважайте себе зобов’язаним використовувати всі 80 символів, якщо це не потрібно. Іноді двох-трьох слів може бути достатньо.

Зосередьтеся на голосі бренду та спробуйте відобразити його в описі профілю. Корисний, смішний, зухвалий чи амбітний — виберіть, як ви хочете, щоб звучав ваш бренд, і все інше стане легше.

Обов’язково перевіряйте акаунти конкурентів, щоб не повторювати їх і не писати щось навіть віддалено подібне. Якщо ви хочете, щоб опис був справді видатним, намагайтеся уникати кліше та жаргону, які популярні у вашій ніші.

У TikTok також можна додати некомерційну організацію до своєї біографії — вона показуватиметься під описом профілю над стрічкою.

Остання порада — не бійтеся регулярно оновлювати біографію. Міняєтеся ви, має мінятись і вона.

З цим все зрозуміло, але хочеться, щоб ваша біографія виглядала більш цікаво та креативно? Зараз розповімо, як це зробити.

Форматування для біографії у TikTok

Якщо бажаєте незвичайно та яскраво оформити свою біографію, є багато варіантів. Ось приклад використання емодзі, форматування тексту, розривів рядків і спеціальних символів одночасно.

Трюки форматування біографії TikTok
Трюки форматування біографії TikTok

Прості способи цікаво подати текст біографії в TikTok:

  1. Розриви рядків. Використовувати клавіші Enter або Return не можна — TikTok не розпізнає їх як розриви рядків. Натомість скопіюйте та вставте так званий порожній символ «⠀» (символ юнікоду U+2800), де хочете, щоб текст мав додатковий пробіл. Розриви рядків допоможуть вам зробити біографію графічно легшою, не зменшуючи кількість символів.
  2. Емодзі. Вони можуть стати чудовим способом додати характеру біографії. Їх можна використовувати, щоб позначити різні розділи вашої біографії або додати акцент на певних словах. Також емодзі допоможуть розділити текст і зробити його візуально привабливішим. Щоб вставити їх, використовуйте звичайну клавіатуру емодзі.
  3. Символи. Окрім емодзі, ви також можете використовувати спецсимволи, такі як стрілки, сердечка чи зірочки, щоб виокремити певні ключові слова чи заклики до дії в описі свого профілю. Їх можна скопіювати із будь-якого текстового редактора чи онлайн-ресурсу та вставити у свою біографію.
  4. Форматування тексту. TikTok не підтримує стилізацію тексту в розділі біографії, тому щоб створити форматований текст, який можна скопіювати та вставити у біографію, використовуйте сторонні редактори, програми або сайти.
  5. Хештеги. Хештеги можна додати до біографії, однак наразі немає способу зробити хештеги в розділі біографії доступними для натискання.

Тепер покажемо деякі приклади, що надихають створити і собі круту біографію TikTok.

10 хороших біографій TikTok, на яких можна вчитися

Тут ми зібрали кілька вдалих прикладів біографій TikTok від великих брендів.

Ben & Jerry’s

Бренд морозива має на TikTok стислу та веселу біографію-каламбур, яка ідеально передає тон голосу бренду.

Біографія в TikTok від Ben and Jerry's
Біографія в TikTok від Ben and Jerry’s

Біографія також містить посилання на сторінку, де підписники можуть дізнатися більше про нові продукти Ben & Jerry та соціальні ініціативи компанії.

Cider

Cider — це бренд швидкої моди, який пропонує найсвіжіші стилі та сміливі ідеї вбрання, і його біографія в TikTok ідеально це описує. Це також чудовий приклад того, як емодзі зі стрілкою може допомогти привернути увагу до заклику до дії.

Біографія TikTok від Cider
Біографія TikTok від Cider

До речі, подивіться, як гарно підібрана стрічка Cider у TikTok. Бренд використовує той самий стиль шрифту для кожного відео, що дає охайний однорідний вигляд.

Heinz

Далі — найвідоміший бренд томатного кетчупу зі сміливою заявою в біографії TikTok. Нам подобається цей приклад через те, наскільки він простий і потужний — посилання в біографії привертає всю увагу.

Біографія в TikTok від Хайнца
Біографія в TikTok від Хайнца

Heinz, як і багато інших брендів, віддає перевагу спеціальним сторінкам із посиланнями через їхню простоту та зрозумілість. Користувачі TikTok не шукають багатослівного, довгоформатного контенту — натомість витончений, зручний для мобільних пристроїв лендинг, швидше за все, змусить їх здійснити конверсію.

JD Sports

JD Sports — популярний магазин для любителів кросівок у всьому світі, тому не дивно, що біографія бренду в TikTok така ж епічна.

Біографія в TikTok від JD Sports
Біографія в TikTok від JD Sports

Компанія також використовує спеціальну сторінку з посиланнями, щоб допомогти своїм підписникам TIkTok знайти інші канали JD Sports, такі як Spotify і YouTube.

BBC News

Чи інформаційне агентство повинно мати нудну біографію в TikTok? BBC News доказує: ні! Щоб привернути увагу користувачів до своїх коротких сюжетів, мовник використовує захопливий слоган.

Біографія TikTok із BBC News
Біографія TikTok із BBC News

Знову ми бачимо красиво оформлену стрічку TikTok, де всі мініатюри мають однаковий стиль. Це робить стрічку чистою та професійною, що є обов’язковим для такої корпорації.

Claire’s

Подивіться на цю жваву біографію від Claire’s, продавця аксесуарів та ювелірних виробів. Перша літера навіть не велика, щоб зробити її ще більш легкою та неформальною, що є чудовою ідеєю для бренду, орієнтованого на підлітків.

Біографія в TikTok від Клер
Біографія в TikTok від Claire’s

Зауважте: ця компанія також покладається на мультилендинг, щоб допомогти своїм підписникам TikTok переглядати більше продуктів і здійснювати конверсії.

Barilla

Можливо, Barilla не є найавтентичнішим італійським брендом макаронних виробів, але точно одним із найрозумніших, коли справа стосується маркетингу. Щоб довести це, нам просто потрібно поглянути на його сторінку TikTok.

Біографія в TikTok від Barilla
Біографія в TikTok від Barilla

Перед нами ще один доказ того, що мінімалізм працює, коли мова заходить про соціальні медіа — бренду із солідним досвідом не потрібно витрачати надто багато часу, щоб представити себе публіці.

Waterdrop

Waterdrop робить розчинні кубики без цукру, щоб перетворити вашу звичайну воду на смачні та багаті вітамінами напої. Бренд має на меті заохотити людей більше пити, що стає очевидним після перегляду біографії Waterdrop у TikTok.

Біографія TikTok від Waterdrop
Біографія TikTok від Waterdrop

У цьому випадку бренд дійсно використовує сторінку з посиланнями, але вона — частина основного сайту, що є розумним рішенням, якщо ви не хочете користуватися сторонніми сервісами.

Samsung

Ось гарний приклад великого бренду, який рекламує свої унікальні хештеги, щоб збільшити кількість UGC-контенту.

Біографія TikTok від Samsung
Біографія TikTok від Samsung

Бренд не використовує жодних сторінок із посиланнями, оскільки його сайт уже оптимізований для мобільних пристроїв і досить інтуїтивно зрозумілий.

Що таке мобільний лендінг і навіщо він треба ми писали раніше.

Typology

Typology — це етичний і доступний бренд засобів для догляду за шкірою з власною мінімалістичною естетикою, яку ми можемо спостерігати на скриншоті нижче. Біографія компанії також відповідає цій естетиці та має ніжний, привабливий тон голосу.

Біографія TikTok у Typology
Біографія TikTok у Typology

Бренд приділяє велику увагу своїй стрічці: кожне відео — це невеличкий витвір мистецтва, особливо мініатюри.

Поширені помилки під час написання біографії TikTok

Ось кілька поширених помилок, яких творці та компанії допускають, коли пишуть біографію TikTok:

  1. Надто загальні. Розпливчаста або загальна біографія може заважати вашим потенційним покупцям зрозуміти, що ви хочете донести. Переконайтеся, що формулюванні конкретні й чіткі.
  2. Безликі. Біографія має демонструвати індивідуальність і тон вашого бренду. Не бійтеся додати сюди трохи харизми та гумору.
  3. Неактивні посилання. Уникайте вставляти посилання безпосередньо у свою біографію — використовуйте для цього спеціальний розділ сайту. Те саме стосується вашої електронної адреси та номера телефону.
  4. Без ключових слів. Включення релевантних ключових слів у вашу біографію має допомогти акаунту з’явитися в результатах пошуку TikTok, тому це важливо.
  5. Забагато хештегів. Хоча додавання ексклюзивних фірмових хештегів у вашу біографію може бути корисним, якщо їх буде забагато, біографія може виглядати хаотичною та непрофесійною. Використовуйте один-два хештеги.

Розширте свою біографію на TikTok за допомогою лендингу на основі SendPulse

Щоб створити спеціальну сторінку, на якій представлено ваш бренд, використовуйте SendPulse — це платформа автоматизації маркетингу, яка має блоковий конструктор лендингів. Найприємніше те, що вам навіть не знадобляться знання програмування.

Щоб створити цільову сторінку для своєї біографії в TikTok, виконайте такі дії:

  1. Зареєструйте обліковий запис SendPulse і відкрийте вкладку «Сайти». Натисніть кнопку «Створити сайт». Виберіть варіант «Мінілендинг».
  2. Виберіть шаблон або почніть із нуля.
  3. Налаштуйте дизайн цільової сторінки відповідно до свого бренду чи вмісту.
  4. Додайте відповідну інформацію, наприклад заклик до дії, контактну інформацію або форму для залучення потенційних клієнтів.
  5. Опублікуйте лендинг та скопіюйте посилання.
  6. Додайте посилання до своєї біографії TikTok.

Використовуючи наш конструктор мультипосилань і лендингів, ви можете створити цільову сторінку, яка допоможе перетворити ваших підписників у TikTok на клієнтів. Спробуйте безкоштовно й переконайтеся самі!

Дата публікації:

4 Кві. 2023

Олена Тимофєєва

Гарний текст змушує моє серце битися швидше. Як і хороший коефіцієнт конверсії. У вільний час я одержимо вивчаю німецьку мову,...

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter